Erkek arkadasimla konuşurken mesela bi sebepten agliyorum bazen bi olay oluyor bazen özlediğimden tlf kapatıyorum oralı olmuyor?

Telefonu kapatıyorum ya insan bi kere arar yazar demi yok hep ben yazıyorum tskmiyor acımıyor ağlarken hep yuz ustu birakiyor dun gecede ozledigim için ağladım uzak mesafe ilişkimiz var kapattim o hic yazıp aramadi bile ben yazdim sonra tartıştık kendi kendine tartışma çıkarma dedi bende bu lafın üstüne bana gelme seni affetmem dedim
Erkek arkadasimla konuşurken mesela bi sebepten agliyorum bazen bi olay oluyor bazen özlediğimden tlf kapatıyorum oralı olmuyor?
Cevapla