Sevgilinin en yakın arkadaşının fazla güzel olması?

arkadaşlar merhaba. benim yeni sayılacak bir ilişkim var. sorun şu, erkek arkadaşımın 6-7 yıllık bir dostu var yedikleri içtikleri ayrı gitmiyor. benden güzel olmasını geçtim kız normal şartlar altında inanılmaz güzel. üstelik kafa birisi de. bu şüpheyle hayat geçmez ama ben rahatsızım, geçmişte bir şey olmuş mudur veya gelecekte olacakmıdır diye. sizden açıkçası yardım bekliyorum. düşüncelerimi ve davranışlarımı nasıl şekillendirmeliyim?
Sevgilinin en yakın arkadaşının fazla güzel olması?
Cevapla