En yakın arkadaşı da beni arzuluyor bunu hissettim. Bence ters bir şey çıkmaz.
Sevgilimin en yakın arkadaşını çekici buluyorum normal mi?
En yakın arkadaşı da beni arzuluyor bunu hissettim. Bence ters bir şey çıkmaz.
Yaptığın kahpelik ne diyim. Benim arkadaşın sevgilisi de bana yavşadı. Tokadı vurduğum gibi yamul du arkadaşa da söyledim siktiri çekti. Bizde böyle ne kardeşimizi satarız. Nede sevgilisinin kahpelik yapmasına izin veririz.
normal tabi canııım bizim mesela arkadaş grubunda hobimiz vardır her cumartesi birbirimizin kız arkadaşıyla beraber olur pazar günüde nasıl geçtiğini anlatırız pazarteside spora devam ederiz rutin şeyler yani
Kızım akıllı ol bence valla pislik gibi hissetme normal... Bak bir de şunu düşün ya sevgilinle arkadaşı işbirliği yapmışsa buluştuğunuz da sevgilinde orda olursa yanlış yoldaşın kesinlikle
Bitanem saçmalama olur mu hiç bu dünyaya şeref yoksunu insanlarda lazım
Cevap
23Cevap
Sen kasarsin oda p**evenk bence gayet normal gidin sevisin ama mutlaka prezervatif kullanin soyunuz devam etmesin
Sende alemsin yani sevgilin sana başka bir kızla bunu yapsa napardın...
umrum değil diyosan zaten sevmiyor kıskanmıyorsundur devam et ama seviyosan yapma kendini onun yerine koy :/
Olabilir canım böyle şeyler bir erkeği görüp beğenebilirsin zaten çekici bir erkeği görüp beğenmezsen problem var demektir 😉
İki pislik bir araya gelince samanlık seyran olurmuş...
Bu aslında öyle değildi de.. Sene 2015 de böyle oldu.. Sen napasın ben napam..
Tam bir pisliksin dostum kusura bakma kuralları çiğnersen pislik olursun ama arkadasina ihanet edersen daha da aşağısı diyeek lafim yok Özür dilerim hassas noktam
izmirin bir havasına bir karısına güven olmaz diye boşuna dememişler vay *
Tabiki normal sorman bile hata. Hatta giderken bir hastaneye gidip ardamarını da aldır ki çocuğun altına yatarken sorun olmasın.
Gerekli cevabı " @pembeninhertonu " vermiş ne güzel de söylemiş. daha laf yok üzerine.!
Tesekkur ederim ☺
Malesf oyle cok dogru noktaya degindin
Çok normal sorma, habersiz buluşucaz diyor bir de :D senin ruhun satılmış, bedenine sıra yakındır eminim
Nie normal olsun bile biseyi nasıl sıra biliyorsun ihanet erkk ark orense NEOLUR biliyorsun uzak dursen
tam bir pisliksin. buluşacaksan sevgilini de çağır o zaman?
Evet yaptığın şeyin adına karaktersizlik deniyor :)
sen zaten peynirsinde sevgılının en yakın arkadasının boyle bırsey yapmaması lazm.
Bencede bir pisliksin
Kendini pislik gibi hissetmen normal
Normal. Art niyetin yoksa tabi.
Sana fahise demek fahiselere haksizlik olur.
Gayet normal. Yaptığın iğrençlik çünkü.
Pislik sin sen evlenince aldatirsin
Igrencsin utan kendinden
Pisliğin tekisin canij cehenneme sürtük
Pisligin taa kendisisin
Git buluş hatta kendini ver. İçinde kalmasın.
Tipik İzmir kızı.
Grup yapın.
Sevgilinden ayrıl
Devam et keyfine bak
Normaldir
normal bişeyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar