
Diyelimmi erkek ya da kız arkadaşınızın sevgilisi var onun sevgilisi güzel ya da yakışıklı ise arkadaşınızı sahip oldukları için kiskanirmıydınız

Diyelimmi erkek ya da kız arkadaşınızın sevgilisi var onun sevgilisi güzel ya da yakışıklı ise arkadaşınızı sahip oldukları için kiskanirmıydınız
Yok daha neler, elin adamı yakışıklı olsa bana ne? Allah mesut bahtiyar etsin.
Yakışıklı olmuş olmamış bu beni zerre etkilemez, umrunda olmaz. Kıskanacak kadar ahmak değilim.
Coştu yine arkadaşım 🤣🤣🤣
Sadece gergin ve sinirliyim
Hayır.. kıskançlık huyum yok Allah mutlu etsin derim
Mutlu olsunlar asla kıskanma olmaz bnde reis
Adamsın sen kardeşim
Bilmukabele reis
Cevap
2Cevap
Hayır neden kıskanayım
Tamam kızma 🤣🤣
Allah sahibine bağışlasın, kıskanmam mutlu olsunlar isterim
Hiç bir şekilde kız arkadaşlarımla aynı ortama giremez. Bir iki arkadaşım hariç düğünüme bile çağırmam o derece.
Sahibine bağışlasın der geçerim
Yani şöyle bi süzerim😂😂
Evet
kıskanmam
Sanmam
Yoo niye kıskanim.
Hayır kıskanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?