Güncellemeler
+1 yıl
Ben attım çünkü beni cok anlattılar kadın fettan biri ve nisanlimda senden vazgecemem falan demedi yüzük attım diye gurur yaptı sadece
Annesine karşı gelecek değil neticede. Yazmaz büyük ihtimal ama sen de metin ol. Hayırlısı böyledir belki.
Annesi ölünce dönebilir. Sen de kız kurusu olmuş olursun.
Cevap
2Cevap
nişanı sen atmışsın neden o yazsın ki sana?
Döner
Dönmemeli bence :)
Döner inşallah
evet döner
Yazmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar