Vedalaştık ama hala takip ediyor beni sosyal medyalardan, sizce döner mi?

21 gün oldu onun bana veda edeli, 1 ay konuştuk, 1 kere buluştuk her şey çok çok güzeldi gerçekten çok iyi anlaşıyorduk, ama onun bazı sorunları vardı geçmişiyle alakalı, o yüzden vedalaştık.. ama beni çok beğendiğini söyledi, keşke şimdi tanışmasaydık dedi çünkü hazır değildi bir ilişkiye.. neyse 21 gün oldu vedalaşalı ve hala silmedi beni ve sosyal medyadan takip ediyor, sizce geri döner mi yoksa neden böyle davranıyor?
Vedalaştık ama hala takip ediyor beni sosyal medyalardan, sizce döner mi?
Cevapla