Evet pozitif ayrimcilik yapıyorum. Kaynanam kapalı diye evlenmek istemiyorum okuyun Nisanlıyım?

Nisanliyım, nisandan önce kaynanam ile pek gorusmuyorduk. Nişanda bana dönüp"kapansan memnun oluruz" dedi ve ben tiksindim. Zaten ben Chp li bir ailede doğup buyumusum bir yanım Mhp li herşeye herkese saygımız var ama bu kadarı fazla. Ayrılmayı düşünüyorum. ben kaynanamla gezemeyeceksem , tarih , kitap konusamayacaksam zaten istemem. Yorumlariniz neler?
Güncellemeler
+1 yıl
Kapansan memnun oluruz demiş tavsiyede bulunmuş diyorsunuzda; ben zaten seçimi yapmışım? Kaynanam diyince mi aklıma gelecek kapanmak
Evet pozitif ayrimcilik yapıyorum. Kaynanam kapalı diye evlenmek istemiyorum okuyun Nisanlıyım?
Cevapla