Mecburiyetten kötü işlere bulaştım? Lütfen din konularına vakıf olan yardımcı olabilir mi?

Ben asgari ücretle çalışan biriyim. Eğitimim için kredi çektim, krediydi kredi kartıydı onun borcunu kapa bunu kapa. Borcu borçla kapa derken 3 kredi,1 kredi kartı borcum oluştu. Biri bu sene sonunda bitiyor, diğeri de seneye haziran ayında. Ama Ben maaşımla bunların altından kalkamadığım için ek iş aradım, h. sonu çalıştıran yerler hep sigorta yapmak istediler. Ben de sigortalı olduğum için h. sonu işlerinde çalışamadım. Çok aradım ek iş bulamadım. Bir şirketin haftasonu arşivleme işini aldım akşama kadar arşiv yapıp günlük paramı alıyordum. Yalnız ordaki yetkili de bana aşık olduğu için ve benden de karşılık bulamadığı için iş de vermedi. Borçlarımla baş başa kaldım, hergün bankadan tehditler, ödeme yapın lafları beni bunalıma sürükledi. İş ilanlarına bakarken gözüme webcam modelliği çarptı, aradım kayıt oldum. Çalışmaya başladım. Çalışmaya başlayınca rahatladım. Haftada 4-5 kere giriyorum, muhabbet edip paramı alıyorum. Ama bunun azabından çok korkuyorum. Haram para mı değil mi bilmiyorum. Sonuçta yoruluyorum, işten kalan bütün vaktimi orada harcıyorum. Ama yinede haram mı diye korkuyorum. Çalıştıktan sonra ağlıyorum. Mecburiyetten işte :( Ya ebediyen cehennemlik olursam diye. Ben dinini bilen, Allahı seven bir insanım. Her gece dua ediyorum. Allahım sen beni böyle bir işten kurtar, hayırlı kapı aç nolur diye her kandilde. Çok doldum bana yardımcı olur musunuz, sizce Allah beni affeder mi?
Mecburiyetten kötü işlere bulaştım? Lütfen din konularına vakıf olan yardımcı olabilir mi?
Cevapla