35 yaşındayım. eşim 61. Babam yaşında adamla para için evlendim çok pişmanım?

35 yaşındayımç kocam 61 yaşında. sırf zengin diye evlenmiştim. inanın çok fakir bir ailenin kızıyım. 1 yıl oluyor bana öyle iyi davranıyor ki git gide iyiliğinden eziliyorum. tamam seviyorum artık onu ama yine de çok kötü fahişe gibi hissediyorum. bugün yine sakın beni bırakma çok seviyorum dedi. bırakırsam üzülür ama böyle de kullanıyor gibi ya ben çok pişman oldum. nasıl rahatlayabilirim?
35 yaşındayım. eşim 61. Babam yaşında adamla para için evlendim çok pişmanım?
Cevapla