Sevgilimle şu son birkaç günde daha fazla yakınlaştık. Öpüşürken el-kol hareketleri yapmak gibi. Abartmayalım dedim hata mı yaptım?

Ben öpüşürken herhangi bir harekette bulunmadım onu itmedim de sadece ondan durmasını rica ettim o da durdu. Ama sonra ona fazla abartmamamız gerektiğini söyledim. Daha sonra bunların da ona yetmemesinden korktum. Onu sevmediğimi düşünmüş olabilir mi? Siz olsaydınız ne düşünürdünüz?
Sevgilimle şu son birkaç günde daha fazla yakınlaştık. Öpüşürken el-kol hareketleri yapmak gibi. Abartmayalım dedim hata mı yaptım?
Cevapla