Önceden öpüşüyorduk ama şimdi ilerisi olacak diye korkuyorum?

yaklaşık 10 aydır tanıyorum 6 aydır da çıkıyoruz. ilişkinin başlarında öpüşme konularında çok rahat davrandım ama sonraları ne yapıyorum ben demeye başladım. çünkü ileri gitmeye başlamıştık. kucağına oturup öpüşmek elleşmek gibi. şimdi çok korkuyorum öpüşmenin ilerisine gitmeyelim diyorum. kırılıyor önceden yapıyodun şimdi niye olmuyo diyor. ama korkuyorum ileriye gitmekten onu kaybetmek istemiyorum nasıl uygun bir dille anlatabilirim yanlış anlaşıldığımız için kaç kere ayrıldık barıştık onun beni çok sevdiğini biliyorum
Önceden öpüşüyorduk ama şimdi ilerisi olacak diye korkuyorum?
Cevapla