Yeni sevgili olmamıza rağmen yanaktan öptük. Kötü hissediyorum?

Sevgilimle 5 aydır tanışıklığımız vardı. 3 gün önce sevgili olduk. Ondan önce de uzun bir süre yani birkaç ay flörttük diyebiliriz. Yeni sevgili olmamıza rağmen birbirimizi yanaktan öptük, el ele tutuştuk, sarıldık. Ki zaten sevgilim bugün memleketine döndü 3 ay boyunca görüşemeyeceğiz. Biraz da bu sebepten izin verdim bana yakın olmasına gidecek diye yani. Ama yine de çok mu hızlı oldu ileri mi gittik diye düşünüyorum ve korkuyorum yanlış bir şey yaparım diye. Ne yapmam lazım? Kendimi kötü hissetmeye başladım.

Yeni sevgili olmamıza rağmen yanaktan öptük. Kötü hissediyorum?
Cevapla