Sevgili değiliz ama iki kere öpüştük kendimi kötü hissediyorum napabilirim?

Kendimi pis bir insan gibi hissediyorum o an insanın elinde olan bir şey değil sevgilide olmak istemiyorum arkadaşız dedim tamam dedi ama öpüştük
Sevgili değiliz ama iki kere öpüştük kendimi kötü hissediyorum napabilirim?
Cevapla