Ön yargılı davranıp karşına çıkan kısmeti tepmek dogru mu?

Ön yargılı değilim normalde fakat istediğim dışında karşıma birisi çıktıgında tanışmaya gerek yok diyorum aradaki aracıya sizce dogru mu? yapıyorum
Karşıma çıkan insanı nasıl degerlendirmem gerekir sizce?
Ön yargılı davranıp karşına çıkan kısmeti tepmek dogru mu?
Cevapla