Önyargılı elbette olmayabilirsiniz bunu düşünerekte yorum yapabilirsiniz
ama ben haklı çıkıyorum hiç sekmiyor
Görsel bulamamışımdır
ama ben haklı çıkıyorum hiç sekmiyor


Ön yargılı yaklaştığım çok az durum vardır.
Ama hissettiğim her neyse mutlaka çıkar o yüzden bazı konularda önüme çıkan ön yargılarım beni doğruya yönlendiriyor genelde.
Çoğunlukla haksız çıkıyorum. Bunu da kabul ediyorum, yüzüne de söylüyorum arkadaşlarımın zaten. Tanışmadan önce senin hakkında şöyle böyle düşünüyordum tam tersi çıktın diye. Önyargılı olmamak lazım ama işte elimde değil.
Haklı çıktığım çokça olmuştur. Yanıldığım azınlıktadır. İyice gözlemlemeden, analiz etmeden yorum yapmam/fikir sahibi olmam. Oluyorsam haksız çıkma ihtimalim yüksektir.
Haklı olduğum için çok üzülüyorum.
Teşekkür ederim, günaydın.
Cevap
17Cevap
Çok önyargılı biri değilim. Birine tutulmuş isem kötü olarak haklı çıkıyorum
ön yargılı değilim sadece bazı toplumları çok iyi biliyorum ve hiç yanılmıyorum hepsi aynı çıkıyor
Ön yargı değil de ön görülerim ve sezgilerim çıkıyor..
Bir süre gözlemem yeterli..
Önyargıli değilim ama genelde de insanların notunu 15 dk içinde veririm kafamda. Pek de yanilmadim bugüne kadar.
Önyargıları sevmem ama üçüncü göz mü dersin hissiyatmı dersin önsezimi dersin bilemem ama bazı şeylerde beni hiç yanıltmadı. Ben buna feraset diyorum

Haklı çıkıyorum genellikle
Görsel olabilir kime ne 😂
Hihim tabisi jsjs
Kim şikayet ediyorsa elinde patlıyor duyuyormusun alooooo
Efemm bana mı didin hshs
Kim şikayet ediyorsa üzerine alinabilir
Mod adayları duyun görün sjjs
Şeytan diyor hepsini engelle 😏
@_suveyda jsjdj
Fitne fücürlük yapmasan mi 😎hı
@_Süveyda modun ugrasacagi sey degil o yaa bücürün biridir 😏😂 bücürrrr kendine gel
Bücür gel len buraya sana şikayet etmeyi öğreteyim 😀😀
Ya o değil de @ahhbukizlar şikayet kutusunu nasıl görüyor acaba 🤔
Hobaaa buyrun cenaze namazina 😂😂😂😂
@_Süveyda sjkhjds göz bu göz boru mu
Ön yargı kısmı demiyelim sadece olayları tahmin ediyorum 🤷♂️
Önyargı yok maalesef
Ama şöyle bir görsel uyardı
Haksız çıktığımda oldu o yüzden önyargılı yaklaşmamaya çalışıyorum
Kimi zaman haklı kimi zaman haksız
hiçbir şey boş yere yapılmıyor kesinlikle hepsine haklı diyemem ama insanın hisleri kuvvetlidir.
Haklı çıktım ve eminim yine haklı çıkacağım.
Ön yargılı davrandıysam geneldee haklıyımdır.
Genelde hislerim iyidir🤗
Haklı çıkarım genelde. Sezgilerim iyidir.
Kişiler hakkında kolay kolay yanılmam.
Genelde haklı çıkarım
Birgün haksız çıkarsam önyargıyı bırakacağım
Önyargı yanıltır.
Haksız maalesef
Ön yargılı değilim.
hep haklı cikiuorm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?