Çok fena bunalımdayım. Hiç muhabbetin olmayan bir kıza nasıl yaklaşacağım?

biraz uzun ama okursanız çok memnun olurum

18 yaşında fizik tedavi rehabilitasyon 1.sınıf öğrencisiyim,yengeç burcuyum.Şu ana kadar hiç kız arkadaşım olmadı ortaokulda bi kere çıkma teklifi almıştım o kadar kimseyede çıkma teklifi etmedim.Lisede ne oldu bilmiyorum içime kapandım sınıfta 3-4 erkek dışında kimseyle muhabbetim yoktu.Üniversiteye başlayalı 2 ay oldu gruplaşmalar başladı haliyle benim gene 3-4 erkek dışında kimseyle muhabbetim yok bir türlü muhabbet kuramıyorum kızlarla onlarla konuşurken gözlerine dahi bakamıyorum utanıp sıkılıp bakışlarımı kaçırıyorum yurttan okula,okuldan yurda bi insanım benim için cinsellik ikinci planda tabiki yeri gelince o da olucak ama ben sarılacağım öpüceğim saçlarını okşuycağım bir kız olsun istiyorum yanımda ama bir kızla muhabbetin yoksa çok yakışıklı olmalısınki kızlar sana yaklaşsın ben ne tipsizim ne de yakışıklı ama boyum kısa 1.67 özellikle kızlara soruyorum nasıl atabilirim bu ölü toprağını üzerimden hiç muhabbetim olmadığı bir kıza nasıl yaklaşıcam
Çok fena bunalımdayım. Hiç muhabbetin olmayan bir kıza nasıl yaklaşacağım?
Cevapla