Moralim çok bozuk, konuşmak istemiyorum diyen bir kıza nasıl davranılmalı?

Aramızda mesafe var şu an farklı şehirlerdeyiz. Dün moralini bozan bir olay yaşamış. Bir süre yazmak istemiyorum herşeyden sıkıldım dedi bana. Nasıl davranmalıyım? Halini hatırını sorayım mı yoksa dediği gibi yazmasam daha mı iyi olur?
Moralim çok bozuk, konuşmak istemiyorum diyen bir kıza nasıl davranılmalı?
Cevapla