Sevgilimle kavga ettik haklı mıyım sizce haksız mı lütfen yardım edin?

Sevgilim dün akşam arkadaşına iftara gitti. evde o kızın erkek arkadşı da vardı bişey demedim. mesaj attım ne zaman eve gececeksin dedim. birazdan gecerim dedi. bir yarım saat sonra tekrar attım tamam gececegm dedi. sahurda aradı meğersem sahuru da orda yapmıs ben de kızdım neden söylemedin neden sakladın diye. ağzına geleni saydı bir ton hakaret etti sen bana karısamazsın ne var sahura kaldıysam dedi. bugün de deli gibi kavga etti. sadece neden sakladın dedim diye beni daraltma bitti bu ilişki dedi. ata boka sorun cıkarma dedi beni hic dinlemedi anlamaya calısmadı bile. sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de ben kızınca tamam bir dahakine dikkat ederim dedi ben de bu kaçıncı dikkat etmen dedim kızdım. çünkü bu zamana kadar kızarım kavga ederiz diye çok şey sakladı hepsi bir bir önüme geldi ben de dayanamadım artık patladım.
Sevgilimle kavga ettik haklı mıyım sizce haksız mı lütfen yardım edin?
Cevapla