Ben sayısalcıyım ama EA bölümü okuyorum :D
Sayısalcı kızlar mı yoksa Dilci kızlar mı dikkatinizi çekiyor?
Ben sayısalcıyım ama EA bölümü okuyorum :D
Gerçekten fark etmiyor.
İster tıp okusun ister Amerikan dili; bakımsız, çomar, elit olmaya yırtınan kezban veya tiki olmasın yeter.
Zira iki seçenekten de böylelerini tanıdım ve aşırı itici olduklarını düşünüyorum.
Valla ben eşit ağırlıkcıydım ama dilcileri çok kıskanırdık bizden güzel falan değillerdi ama b*k var gibi herkes onlara bakardı onların sınıf mevcudu kadar bizim sınıfın kız mevcudu vardı ama olsundu -_-
sayısalcı kızları sevmom. önce topluyorlar sonra beni çarpıyorlar sonra bölüyor. sonra hayatlarından çıkarıyorlar :)
bir kaç dilci arkadaşım var ve çok enteresan bilgiler öğrendim sayelerinde birde çok batı hayranı oluyorlar nedense
Cevap
33Cevap
dilci diyince ister istemez akıl baska yerlere kayıyor
sımdı dıl onemlı.. nereye napıyor dılcı dılı ıle bı anlatır mısınız
psikoloji okuyanlar dikkatimi çekip alıp götürüyor. öyle böyle değil
Matematik'te yarışabileceğim kızlar tabi ki ağır basıyor. .
Dil Bilen daha Çok ilgi alanıma giriyorum Bana da öğretir. Biz Konuşurken kimse bizi anlamasın diye.
ne alaka l*n şimdi sayısal derler dilci bir fişek görünce yörüngelerini değiştirirler
erkekler boyle ufak detaylara takipmaz fizik olsun yeter
Oha ya alnında mı yazıyor bölümler.
-Abi geçen bir kız gördüm nasıl sayısalcı ufff
Sayisali seviyorum erkekler icin branşmı degistircez
Ben sayısalcıyım tabikide sayısall sonuçta zeki insanlar:) Matematiği yapan her seyi yapar
Sayısalcı fen edebiyatçılar oldukça fazla dikkatimi çekiyorlar 😄
ilgiye göre mi seçiceksin bölümünü ahahasdf
Akıllı zeki olsun, canımı alabilir.
Tarihci kızlar ilgimi cekiyor:)
Sayısalcıdan kork dilciden zarar gelmez :)
avukat olsun direk sonuç
Ben dilciyim selam olsun dilcilere :D
sayısalcıyım.. sözeli sevmem
Mmm. Sayısalcı olduğum için sayısalcı diyorum 😊✌
sayısalcılar itici sözelciler iyidir
Sayısalcılar aynı ilgi alanını paylaşıyoruz :₺
Sözelci abi yaaa... Sayısalcıdan banane 😉
Samimi olduktan sonra önemsiz
Dilci olsun bnimki varsa bizahmet
Eşit Ağırlık okuyorum :))
Sayısalcılar tercihim.
ben tm yim de bu ne biçim soru ajdfhasjdfhjasd
Oooo Dilci kızlar tabikiii
azgın kızlar ilgilimi çekiyor :D
Dilci kızlar hep güzel oluyor :-)
ya kalbi güzel olsun :)
Dilciler daha Süslü oluyor
Dilciler <3 :D
Dil önemli unsur bence ;))))
Aramızda kalsın dilciler😊
Sözelci kızlar :/ :)
Sözelciii 😎
çoook saçma bir soru
Sayisalci
Bu ne garip soru :D
Dilci kızlar :D
Ben sözelciydim.
dilci
ben sayısalcıyım. d
Seksi kızlar
Sozelci :)
fark etmez
dilci derken.)
Dilci kızlar tabi
Imamhatipci kizlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar