AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
kahverengi gözleri olan ama inadına gözyüzü gibi bakan bir canlıydı..
Işte olması gerekenlerden biri... :)
:) :)
1.90 boyundaydi guzel saclari ve her kötü şeyi unutturan bir gülüşü vardi. Çok güzel severdi
-di'li geçmişin geçmemişleri...
geçemeyenleri..
Geçmeyi bilmeyenleri...
Uzduler
Kalbi Peygamber kadar Namusu Kumrular kadar saf gözlerinde boğulmalı dudaklarında can vermeliyim.
Kısık sesli bir ses tonu var
İnsanlar onu pek sevmez işi iyi yaptırmak için baya disiplinli davranır o yüzden gıcık biri olarak bilinir ama o yanını sevdim
Bana bir gülümseyişi vardı onu sevdim
Çoğu insandan hiç bir farkı yok belki eksiği bile çok ama öyle bir ten kokusu var ki
Bana hayatımda ki bütün olumsuzlukları unutturuyor
Bir parça var sanki onda bana ait olan
Beni bekliyor gibi sadece Biraz çalkalamam gerek o dibinden çıkıcak gibi o günü bekliyorum işte.
Aşık olacağım kişi senin yazdıkların tam tersi de olabilir
kör
dilsiz
sağır
topal sakat
çirkin
beceriksiz
vs vs aşk bu engel tanımam
Aşık olduğumu tasvir edicek olursam koyu siyah saclari vardi azicik uzun normale göre eliyle arkaya atardi sürekli bir kolyesi vardı ne olduğunu hic kavrayamadigim ama hep boynunda dururdu kazaginin icine atardi hep. burnu büyüktu ama büyük ya da cirkin olduğunu hic hissettirmezti hafif kemerliydi. Öyle bir gulerdiki.. neyse seffaf dis telleri vardı. cok romantik ve uzun bakardi ben hep gözümü kacirirdim neyse artik yok zaten...
O sadece benim olduğu için başkasına anlatmama gerek yok. 😏
Umarım senin kalır o zaman.. :)
Benim aşık olduğum kişi babam. Saçları dalgalı mis gibi kokar. Gözleri ela güneşte yesile calıyor. Sarildiginda tamda kalbine geliyor boyum. Operken batan biyiklari zaten onu baba yapan. Babami seviyorum bu haliyle..
Simsiyah saçları, koyu renk gözleri, beyaz teni... çok hoş bir ses tonu, harika gülüşü... benden oldukça uzun. Fakat sorun bende ben kısayım. Eğlenceli, Ortak noktalar aynı. Kibar, saygılı vs vs ama sorun şu ki beni tanımıyor. Neyse yaa :D
kimmiş acaba @HollyHairclip :)
O anki ruh halinize ve duygusallık durumunuza bağlı ve her yönüyle birine aşık olmak zor; olsanız bile bu tek taraflı olur, benim kafamda tasarladığım biri yok olmaz da bu tam saçmalık olur, bu arada bu 1.85-1.95 boyu olsun şöyle böyle olsun diyen kızlar kime kalacaklarını biliyorlar kıro veya göbekli kısa boylu adamlar sizin kaderiniz fazla zorlamayın kendinizi :)
Bu kadar da gerçekçi olmasaydın ya kızlar ne güzel yazmış.
Gerçekler; hiç kimse istediği gibi birini elde edemez, hayatın döngüsü bu.
Yeşil gözlü uzun boylu beyaz tenli geniş omuzlu dağınık saçlı hep bakımlı mis gibi kokan her yerde arkasından baktıran ukala kendini beğenmiş her dediğimi aşırı önemseyen ama hiç umrunda değilmiş en doğrusunu o biliyormuş gibi davranan başkası söylese takmayacağı şeyleri ben söyleyince kompleks yapan anti romantik öküzlükte doktora yapmış tam bir eşekti muhterem sonra gitti 😢
Uzun boylu zayifti. Kirli sakalli ve cok guzel bir gulusu vardi. Insani eriten cinsten. Cok uzundu benden. Kumral guzel saclari vardi savurup dururdu. gozleri iri ve koyu kahveydi. B
kucuk burnu vardi cok guzel gulen bir agiz. Hele ses tonu! Iste en guzeli oydu
Fiziksel özelliğe göre aşk mı olur kalbini seversin ona aşık olursun başkalarına çirkin bile gelse sen onun kalbine aşık olmuşsundur dünya yakışıklısı gelir sana
Helal
Benden uzun.. :) Uzak İnsan derdim ona.. Sen bana çok uzaksın derdim :) kumraldı. Gülünce gözleri tek bir çizgi haline gelirdi.. bir de çilleri vardı bir insan ancak bu kadar sıcak gülebilirdi.. Onu çok seviyorum 💕
Sanırım tasvir edemeyeceğimden , çok sevdiğimden çamur atmak için en sinir olacağı şeyi söylerdim. Neden o kadar muazzam olmasını kendime hatırlatıp daha da şapşal olayım ki? ^^
Kizil saclari olmali ya da bakir goz rengi fark etmez ancak kemik gozluk takmali boyu benden uzum ya da kisa olabilir sorun degil ancak ilgi ve alaka gostermeli her zaman sefkat arsizi bir adamim
uzun boylu, esmerdi. geniş omuzları vardı. sarıldıgımda kendımı guvende hıssederdım. hafıf cecık sıyah gozlerı vardı. hep gulumserdı. ama bana. askla bakardı. o kadar guzel bakardıkı bır daha kımsenın bana oyle bakmayacagına ınandım.. sonra gitti. herkes gibi
Kimisi şairlik yeteneği yüksektir laflarıyla anlatır kimisinin yeteneği yoktur hareketleriyle anltmaya çalışır :)
Şu anda aşık olduğum kimse yok olsa güzel tasvir ederim :)
Benimki kır saçlı orta boylu, baştan iyi biri ve elit sanıyordum fakat tam tersi çıktı. Aslında bencil insanları kullanmaya bayılan ve korkağın ta kendisiymiş.
aşk diyince aklıma bişey gelmiyor ha geldi samimiyetsizlik sahtekarlık boş hediyeler ve ayrılık
hiç sevgilim olmadı ama sevgili olanlar kaç yıl olsun ayrılıyorlar bu gerçek böyle sahte işlerle uğraşamam
çene oyuntulu gamzesiyle, avuçlari çigdem kokan adam.
Cevap veriyorum: İzzet Altınmeşe.
selami şahin en badem biyikli olanindan.
Nuri Sesigüzel olur mu?
döverim üşenmem, bacaklarinizi ikiye ayiririm.
Öncelikle aşık olmadan önce tipiyle dalga geçtiğimiz bir insansı. kısa boylu esmer bir saçlı yeşil gözlü büyük ve beyaz dişli kendine son derece güvenen kendinden başka kimseyi adam akıllı sevemeyen öküzün aptalin teki
"Seni seviyorum" dedi adam
"Sonra" dedi kadın
"Sonrası yok" dedi adam
Üzüldü kadın
Adam gülümsedi ve dedi ki
"Ben seni sonrasını düşünmeyecek kadar çok
Ve sonrasından korkmayacak kadar cesur seviyorum"
Sonrası Varsa Bile
O Da Biziz :)
Yakışıklı.
40.media.tumblr.com/.../...zWPQz1tjr19yo1_1280.png
tipsizin tekiydi ama çok sempatikti, tatlıydı. ondan hoşlandığımı anladı ama beklediğim cevabı vermedi. şimdi de görüşmüyoruz.
gülümsediği zaman kafasını çevirirdi, sesini duymam her şeyi erteleyişim olurdu. güldüğünde küçülen gözleri büyüyen yüreği vardı, ne güzeldi...
iri gözleri vardı, kavruk parlak teni, küçük elleri 14 yaşındaydı benim gibi, gülmeyi çok severdi ben de severdim dershane bitti aşk bitti...
Elleri kolları bilezikli, gül suyu kokan, beyaz tenli, siyah kızıl saçlı, gocaman popolu balık etinin az erimiş hali.
Magnumun ham maddesi nerde o karı l*n .:p
Daha dogmamıs :*
O geldi bile Elmalı_turta muah hoş geldin :))
Nerelerdesin güzeller güzeli
Mesaj at bişi sorcam.
orta boylarda, kusursuz burunlu ela gozlu gorebileceginiz en mukemmel kasa sahip olan adam. Kalbi beni sevecek kadar buyuk. Kollariyla beni tamamen sarabiliyor. Canim ya.
Buyuk gozleri her zaman bir bakişı vardr gulumseyince o guzel buyuk gozleri kapanır yanagında gamzesi belirir ondeki dslerden biri ck az usttedir eli saclrnda bana dogru bakp guler gulusune ask oldgm adamne yazkki bnde kaybettm.
her yönü ile aşık olduğum kişiyi "o adamdı" diye tasvir ederim. Adam olan birinin başka kelime ve cümlelere ihtiyacı yok kesinlikle.
Müzik yüzünden düşünemiyorum şu an...
yeşil gözlü, buğday tenli, siyah düz saçlı (bazen dalgalı oluyor) uzun boylu, normal kilolu, gülüşü ise beni kendine aşık etti. Böyle gülünce gözleri pırıl pırıl parlıyor, dünyanın en güzel gülüşü diyebilirim.
Onu düşündüğümde heyecanlanacağımdan tasvir bile edemezdim. :) Dilim dolanır konuşamazdım bile.
o gerkçek olamıyacak kardar güzeldi o insan olamazzdı adeta bir melekti ama bei sevmedi ben çok semiştim ama
Gerçekten bir gün birine aşık olursam, onu kelimelerle anlatmak imkansız olur. Çünkü, ona hissettiğim duyguları kağıttan, kalemden bile kıskanırım...
Gönül güzelliği, yüz güzelliğinden önemlidir benim için...
Gözleri beni kendine aşık etti dokunuşuna hasret etti özledim söyleyememek beni deli etti sevdim ama eller bana ne etti :)
ooo sende kusursuza denk gelmişsin kardeş sende maymun gibiysen bırakmıştır.
Kendimo yakışıklı olarak tanıtmam. Ama maymun olmadığımı biliyorum. Öbür türlü sana olurdu bu yazılar. :)
Varlığımdan habersiz, diğerlerinden oldukça farklı.
Ben onun kirpiklerinin rastgele dizildiğine hala inanmiyorum.
yavrummm seni yerum yerummmmmmmmmmmmmmmmmmm
olsada yesek :(
180-185 boylarında
en az 75 kilo
minik burunlu yumuşak elli biri
aşık olmadığım için tasvir edebileceğim kimse yokk..
Saclari siyah duz uzun boylu genis omuzlu inci dişler gozleri normal kiprikleri uzun ve kivrilmis yakisikli güluyle kalbimi eriten
bir allahin kulu işte :) :* <3 onu cok seviyorumm iyiki var ama hic olamayacagiz birlikte :(
Karizmatik, Seksi, Sevecen, Beni çılgınlar gibi seven ;)
Gri gözlü. :P
Onun yüzü Ay gibiydi geceme doğdu gözlerimi kamastirdi
Ay onun güzelliğinden utandi ve bulutların arasına gizlendi...
Hiç aşık olmadım. Sevgim de olmadı gayet memnunum böyle şeylere vakit ayırmam.
Allahtan öyle çok korkuyorduki nikahı yüzüme kaçamak bakışlarla bakıyordu var mı öyle :))
Nikahsiz
O her şeyiyle baştan ayağa mavi.. Ne kadar yazar olmaya çalışsam da söz konusu o olunca ben bir hiçim..
Hepimiz hiçiz...
böylee boylu poslu
kaslı
güçlü ( sadece fizik olarak değil )
kumral ya da sarışın
kılları , sakalları olmasın
ona baktığımda gözüm gönlüm açılsın :))
Benden biraz uzun ( en fazla 3 cm felan ) , kahverengi gözlü parıl parıl , rihanna dudaklı 😂 hemen hemen buğday tenli , çilli , tatlı ve benim erkeğim 💜
Uzun boyu vardı , esmerdi... Ama bir bakışı yeterdi.
O ben ya
Tabi canııım 😊 @Titero
Beni Beni titerini niye öyle diyon ya benim işte o
@PianistKadın :(
Hahah.. Sen benim... Oglumdun titi... 😜 @Titero
tamam Anne @PianistKadın
Nayır nolamaz, nalan söylüyorsun :(
Ooo çok güzel anlatmışsın ya
Teşekkürler. :) Elimde kelimeler var geçmişten kalan...
Anladım ben henüz öyle biriyle karşılaşmadım o yuzden tebrik ediyorum
Kaslı 1.95 boyunda kısa saçlı esmer tenli kahve gözlü beyaz dişli daş daaaşş
😂😂 hahah
Gidecek birine asla kendimi kaptırmazdım. Bekarlık = Sultanlık
Esmer yesil gozli uzun boylu kaslari kalem gibi hafif zayif sevecen kufur edebilen sicak kanli sempatik sevgi dolu sesi guzel
Saclari yildizlar kadar parlak gozleri gok yuzu gibi mavi sevgisi yer yuzu kadar bole pf bisey yazarken hic akici ve guzel yazamiyorum :(
Ben tanismadim daha
Allah nasip eder inşallah. :)
Inşallah. .