2 yıllık evliyim bir bebeğim var. Eşim için varsa yoksa annesi. Ben umrunda değilim?

Çok severek evlendik. Daha 2 yıl oldu ama ilgi alaka sıfır. Her gece salonda uyuyakalıyor. Gün içinde beni 1 kez aramıyor. Arama kaydına bakıyorum 6-7 kez annesiyle konuşmuş. Gece 1-2 bile olsa arıyor konuşuyorlar. Tamam annesi tabiki sevecek ama abartmıyor mu? Eşim 32 yaşında. Çokk mutsuzummmmm :(
Güncellemeler
+1 yıl
Kimsem yok anlatacak. Ne abim nr ablam ne kardeşim. Arkadaşlarıma anlatmam kimisi sevinir belki. Annem ve babam mutluluk pozu veriyorum üzülmesinler diye:((
2 yıllık evliyim bir bebeğim var. Eşim için varsa yoksa annesi. Ben umrunda değilim?
Cevapla