AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
birlikte öğrenir hergün yeni tatlar deneriz :D egleneriz de iyi vakit gecirmis oluruz. sanirim ben evlenmek istedim şu an
Bunu okuduğumda benimde evlenesim geldi niyeyse :D
Güzel cevap benimde evlenesim geldi
hadi evlenelim @mariann
Şöyle bisiy eger esin yemek yapmayi bilmiyosa ogrenmesini saglayabilirsin, yemek yapmayi sevmiyosa sevmesini saglarsin sonucta sen esin ile severek evlenmis olmalisin tahammul etmeme gibi kelimeler ile kafani doldurarak sadece evlilikten sogursun. Sulu yemek yerine aperatiflerle baslayin sizde merak etmeyin ölmezsiniz acliktan.
haklisin yiyecek bişeyler bulunur
Kadın yeek yapacak diye bir kaide yokki zaten. Benim evleneceğim adam yemek yapmasını bilecek. Hem çalışayım hem de yemek yapayım? Madem ikimizde çalışıyoruz ikimizde yemek yapacağız.
o zaman sen çalış erkek çalışmasın. kabul mü
Yok öyle dünya. Çalışacak, yemeğide yapacak. Yapmazsa biter zaten. Yok öyle armut piş ağzıma düş.
yok ben yemek yapacaksam çalışmam evde otururum :D
Ben yaparım, öğretirim. Sonuçta Beyimiz yemek yapan parmaklarımızı öpsün, anne yemeğini aramasın diye yemek yapıyoruz, öğreniyoruz. :D Yani şahsım adına ben öyle yapıyorum ancak onunla birlikte yemek hazırlamayı da isterim. :)
Ben yemek yapıyorum ama eşim de yapıyor yemek sorun olmuyor yani 😃 canımız istemezse evde dışarda yiyoruz 😃
bulup bunamak :D
maddi surum yeterliyse hergün dışarıdan siğariş verilir. ama bir bayan olarak mümkünse yemeğe karışmasın zaten
nedenn bizde elimizin kılıyla bişeyler yapalım :D iğrenç oldu
cidden iğrenç oldu 😄 niye eksi veriyosunuz bana ya 😣
üzülme her zaman benim +ım vardır yardıma koşar :D
istediğim gibi biri olaydı yemek ne hiç dert değil yapa yapa öğrenirdik beraber :)
orası ayrı tabi de sonuçta sabretme olayı var :D
:) sabrederim sabrederim sabretmiceğim şeyler karakterinde varsa etmem
Çok zengin değilsem en fazla 1-2 sene yoksa ya yemek yapmayı öğrenecek ya da mecburen yolları ayıracağız. Aşağılayıcı yorumlar atmayın fena küfrederim. Kim yanında beceriksiz işe yaramaz bir ömür birlikte yaşayacağı insan ister ki.
Yapamasin problem degil ben yaparim. Oyle oluyor zaten evde de :)
Valla onu bulamayanlarda var. Ben küçüklüğümden beri hazır yemek yiyorum. Full köfte. Bimden 4 lü pizza. Kayseri mantı 1.75 e. Hacıoğlu kazandibi. Hayatım bunlarla geçti. Geçiyoda. Para yok. Ama hiç bıkmadım. Bunada şükür
Eşime yardım ederdim sırf yemek yapamıyor diye ona kötü davranmak onunla dalga geçmek gibi vs saygısız ve de terbiyesizlik etmem zira hayat müşterektir. :)
Yemek o kadar önemli değildir. Önemli olan insan olmaktır. Bende bunu biliyorum insan olmadıktan sonda hayvan olduktan sonra iyi yemek yapmış ne işe yarar ki
öğrenir öğretirim yapar arkadaş hazıra dağ dayanmaz hem dışarda çalış eve gel evde bir tass sıcak yemek yok tahammül edemiyeceğpim bir durum ha gezmeyi dışarda yemeyide severim ama her gün değil hem keseye hem miğdeye zarar işin açıkcası
Tahammül gösterecekleri en fazla bir ay :D Hazır yemeğe para mı dayanır :D
Biraz tahammül ederim sonra ben yaparım napalım kaderimiz buysa çekeriz
:) nolcak ya ogrenirsin. insan sevince ve hayatini birlestirince nelere katlanmaz...
Ben yapamıyorum 😄😄😄 beni alcak kişi aç kaldı canım istiyince yapıyorum ya elim lezzetli ama üşüncek olduğumdan biraz yapmıyom
senle evlenilmez :D
Evlenmek isteyen kim 😄 önce kariyer yapcam ben böyleyim yani beni alcak böyle alsın
tamam işte kimse almaz seni :D
Almasın zaten 😄😄😄😄 benle uğraşılmaz ya
aynen çekilmezin teki olursun :D
Ya aslında çok iyi kızımda ev işlerinden pek anlamıyom 😄 okuyom ben ya annem evişi yaptırmıyo anca tatilde ya da boş vakitlerimde
tatillerde de isteksiz yapıyorsun tatil günü iş mi tutulur diyosundur :D yok yok iyi kız değilsin. D
😄😄😄 iş yapmatı biliyorum ya o kadarda değil ama üşeniyom belki eşimi seversem onun için yaparım
yok yok senle evlenilmez anladım ben :D
😄😄😄 bak ya bugün camları sildim
kaç tane cam sildin? :D
😄😄😄 evdeki tüm camları sildim aynalar cam masa filan ohoo yoruldum 😄
Yemek kokan kadın
parfüm kokan kadın 😄😄😄 sen yemek kokanı al
. D:D ben aşk kokan kadını alırım :D aşk koksun her yeri mis gibi oh :d sende camsil kokuyosun :D
😄😄😄 sesli güldüm hahahaaa ben parfüm kokuyorum ve böyle gayet iyi aşık diğilim şuanda aşık olsam parfümle karışık aşk kokardım 😄
haha yok sende camsil kokusu ile parfüm kokusu karışmış :D oysa aşk kokmalıydın buram buram tertemiz anadolu toprağı gibi aşk kadını :d
Sanki beni tanıyosun 😄😄😄 ben aşık olunca çok değişiyorum
Belki de ruhunu tanıyorum :D nasıl bir değişim oluyor
O kişiye çok bağlanıyorum çok duygusal oluyorum benimle ilgilenmezse ona trip atıyorum falan filann yani 😄😄😄 baya bir değişim bana mesela şunu yapcan derse yapıyorum
hhı klasik değişmeler yani.:d özel günler unutulmasın en ufak bir şeyde hediye alınsın. hediye yoksa dudağı büzüp trip modu vs. vs :d
Nerden bildin ya 😄😄😄 hep dudağımı büzerim
dedim ben tanıyorum belki de çok yakınındayım :D:D:D
😄 diğilsin yakın olsan anlardım
anlayamazsın ay enseli :D korkma benden :/
Şu üstteki #TheMimarr dan korkuyorum tek 😄
alır valla rusçu o :D
Bide rusçu bak bilmiyodum 😄😄😄 şimdi daha çok korkuyom
neden bir hususi sohbetiniz mi oldu da korkuyorsun? :D
Evet mesajlaşıyoduk öyle yani 😄
Bana bir kötülüğü dokunmadı yani 😄
tamam bir yastıkta kocayın mı diyim :D
Yok ya Allah korusun 😱
aferin akıllı kız :D
Evlendiği m adam eve gelir masayı hazır bulur. aynı anda isten gelsek bile sabah altida kalkar erkenden yemeği yaparim tabi taze pişmiş takıntısı yoksa. varsa biraz beklicek
bende böyle diyosun
Sanırım gelecekteki sevgilim yemek yapamadığımı öğrenince terkedecek. Sanırım bu yüzden erkeklerden umutsuzum 😂
evde kaldım desene şimdiden kabul et :D
Umutsuzum zaten bu konuda 😄
ya zengin olucak her gün pizza çağırıcaz
ya da boşanırız
çünkü bende bilmiyorum ve kariyerim dolayısıyla hiç öyle işlere giremem kocişim yapsın💓
çamaşırıda o yıkasın
onu makine yapar yia.
en fazla 3 ay falan hadi bilemedin 4. Ondan sonrada boşanırım. Zaten 3 ay yemek yemezsem düzenli olarak zayıflarım.
naptın kardeşim sen mümkünse sen evlenme hehe
yok ya niye evlenmim :D evliliğin amacı aynı zamanda mideyi doyurmaktır :D
bide çocuk odasını doldurmaktır hehe
aynen öyle o da var tabi :D
Eğer öyle biriyle evlendiysem bazı şeyleri bilerek evlenmişimdir. O yüzden söylenmenin bir anlamı yok.
Yapamıyorsa öğretirim ne var ki bunda.. Sabırlık bir şey yok..
5-6 ay evde yemek yaparım mı diyosun yani
15 yaşından beri yemek yapmasını biliyorum ve yapıyorum 5 6 ay sorun olmaz yaparım.. Yaparken ona da öğretirim..
"Müslüman bir kadın börek yapmayı bilmiyorsa yuvası dağılır!"
Ahahaha :D
Haha canim cekti yaww 😁
ne böreği acaba çarşaflı börek mi yapamıyorsa :D
Kol böreği... :D
sana afiyet olsun... :D
Sağol. :)
..:)
anamda yapamıomus babam öğretmis yanı bende ogretırım nolcak
Yok öyle birşey o yapamıyorsa ben yaparım. Ama tabiki yaptığım yemekleri ona göstererek yaparım ki oda öğrensin. Çokta yapamıyorsa dışardan söyleriz. Ben hazır şeyleri seviyorum.
sorun degil bana ben yemek yapmasini biliyorum beraber mutfaga gireriz benden ögrenir yemek yapmasini eger tabi ki kendisi de istiyorsa..
ne kadar tahammül edersiniz cümlesi yanlış bence , sonuçta bir kişiye şart koşulmuş bişey değil kalkıp beraber yapıp eğlenceli hale getirilebilir diye düşünüyorum
2 sene hiç ev yemeği yemeden yaşanabilir mi
Eşimin canı sağolsun ben herturlü destek olurum ona herşey duzene girer bana her aksam iki yumurta kırsın ama huzurlu ve mitlu olalım o yumurta baldan tatlı gelir bana
mutfağa girer yaparım.
bir özelliğimde yaptığım işi aşkla yaptığımdan imrendiririm. karşımdaki de yapmak ister. beraber öpüşe sevişe pişiririzz mercimek olur mantar olur:))
Çok iyi tatlı yaparım. Zaten annem babam da aşçı olduğu için mutfaklarda büyüdüm. Yemek yaparım.
İnternet dolu tarif aç kalmayız yaparim az bucuk bir seyler de arada gelirler bana bugun de sen yap derim tutup tavada yumurta getirirse de isyan cikartirim evde 😄 o da bilsin bir seyler ya olmaz yani
Niye yapamayım
Etraf tarif kaynıyor
Bal gibi de yaparım!
boğazını sıkacak değiliz taş bile yenilir o mutluluk için öğrenir zamanla :D :D :D :D
yemek kadının bir görevi değildir beraber yapılmalıdır.
işte erkekte bilmiyorsa ne olucak?
beraber öğrenilmeli :D
erkek öğrenemiyorsa? :D
zekasında problem vardır diye düşünüp ayrılırım
Beraber yaparız, öğreniriz, çok zor bir durum değil ya
evlenmeden once yemek yapamadıgını bıldıgım ıcın bı sıkıntı olmaz nıye olsun bıle bıle almısım hatunu
Yemek yapmayı biliyorum hatta çok severim o konuda bir sıkıntı çekmem ama eşimle beraber yapmakta ayrı bir zevk verir bence..
Yemek yapmayı bilmiyorsa bulaşık yıkayacak.
Yemeği ben yaparım.
sıkıntı yok. bütün elin zengin züppelerine yapıyorum hayatımın aşkına mı yapmıcam? aşçıyım ulan ben. delirtmeyin adamı.
hacım evlenmeden konuşur böyle şeyler ya.
olay çıkartılacak durum değil her kadın evlenince yemek yapmayı öğrenir emin ol.
İnsanoğlu gün gün geliştirmeli kendini
Maksat karın doyurmaksa domates peynir zeytinlede doyulur
burada sabır edilecek bir durum yok
Bana ne yemek istediğini söyle.. Gerisi bende.. ;) yemek yapmayı bilmeyen kız mı olur ya? :/
her çeşit yaparsın yani? sıkıntı yok? istediğim yemeği yaparsın?
Yaparım 😉😉
Yavaş yavaş öğrenecektir öğrenmesi gerektiğinin farkındadır. Evlenmeden önce bu konu konuşulmuş olmalıdır ayrıca
Benim babam yapar yemekleri ama annem yemek yapamadığından değil anneme yardımcı olmak için.
Kadin yemek yapmak zorunda diye bir kural mi varmış. O yapamiyorsa sen yap
bende yapamıyorsam
Hazır alın
nereye kadar hazır alıcaz
Öğrenirsiniz o zaman beraber o kadar da zor bişey değil. Olmadi yardımcı tutarsiniz durumunuz iyi olursa
evet rus veya ukranyalı bir kız tutarız yemek yapar
evde yemek yapmadan olmaz. e zor bişey değil.. öğrensin bir zahmet. öğrenmezse ben yaparım ama gece uyurken evin içinden gelen ürkütücü tıkırtılara da bir zahmet o baksın :)
Annem evlendiğinde hiç hiç bilmşyormuş şimdi dünyalar güzeli yemek yapıyor. Zamanla herkes öğreniyor
Aynen öyle
O duruma geldiysek ve onun yapmasına dair bütün çabalarım boşa gittiyse ben yaparım beyaaa 😊😎
Eğer tahammül edemiycekse evlenirken ona göre evlenseydi.. yemek yapabilen birisiyle
tamam da nereye kadar yemeksiz gidicek?
Beslenme ve Diyetetik bölümü okumanın faydaları der, mutfağa girerim :)
Belli bir yere kadar kimse seviyorum dayanirim zart zurt demesin :)
tecrübe konuşuo :)
Ben yaparim ya sorun degil olmadi bir telefon acarim anneme döktürür
öyle kolay mı telefonda tarif almak :d
Annem gelir ama ona bile gerek yok zaten yemek yapmasini biliyorum
Sıkıntı yok bende bilmiyorum beraber mutfakta eğlenerek yemek yaparız yapa yapa yapmayıda öğreniriz :D düşünsene 2 yıl geçmiş halen makarna yiyoz O_O
Ya bilmiyorsa birlikte deneye deneye öğreniriz ne olacak ,
evlilikte önemli olan ilklerini birlikte yaşamak deilmidir zaten : ))
Artık internette okadar tarif sitesi varki yapamayan bile yapar 😅
ya da bildiklerini unutturur :D sitelerin çoğu sallıyo gibi
bir gün o bildiğini yapar bir gün ben bildiğimi yaparım sorun değil
bir gün tuzlu bir gün tuzsuz bir şekilde öğreniriz...
eşim bilmiyorsa öğretirim yemek yapmak kolay bişi =D
Herkes anasının karnında ögrenmedi yemek yapmayı yapmayı biliyorsam ben de yardım ederim...
ya yemeği ben yaparımda yemek yapan erkeklr bir başka :D
nasıl başka yani :D
Daha çekici gliyor 😊