Yoksa artık dayanamaz yemeği siz mi yaparsınız ya da hazır yemekler mi gelir?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılHiç kimse kötü özelliklere sahip olmak istemez...
Herkese her şeyi en iyi şekilde yapmak ister...
Bir erkek de çok güzel yemek yapmak ister bir kadın da çok güzel yemekler yapabilmek ister...
Ancak biz mükemmel değiliz...
Sevdiğimiz kişi çok iyi bir kişiliğe sahip ise bu sefer de becerileri eksik olabilir...
Becerikli birisi olsa bu sefer de kişiliğinde eksiklikleri olabilir...
Önemli olan birbirimizin eksikliklerini örten birer örtü olabilmemizdir...
Hiçbirimiz tam değiliz ve hepimizin eksiklikleri var...
Sen karşındakinin eksiklerini kapat ki o da senin eksikliklerini kapatsın...
Yemek yapmayı bilmiyor olduğunu kabul eden kişi zaten öğrenir...
Eğer kabul etmiyor ise zaten sen onunla yemek için evlenmedin ki...
Yemeği madem güzel yapması gerektiğine inanıyorsun öyleyse sen de güzel yemek yapıyor olmalısın...
Sende olmayan bir özelliği onda niye arıyorsun...
Anlayacağın senin ona yardımcı olman gerekir...
O da senin eksikliklerini kapatman için sana yardımcı olur...20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Çözüm basit. Eve rus hizmetci alirim yemek yapsin diye. Karim o kadin evden gitsin diye 1 haftada dunya mutfagina hakim olmazsa serefsizim😃
259 Yorumla- +1 yıl
aynen selvi boylu bir sarışın rus ince belli :D
+1 yılherkes anne karnında öğrenmiyor bu işi yavas yavas öğrenir elbet. ben o erkegın yerınde olsam eşime çok güzel yemek yaptğını söylerdim çünkü bu onu motive eder diğer yemekleri de çok güzel yapmaya baslar. ya da diyelim çorba yapmayı bilmiyor. aşkım hadi gel çorba ypalım beraber ben çok güzel yaparım diye konuya girerdim mutfakta beraber yapardık oda beni izlerdi ve nasıl sevdiiğimi nasıl yapıldığını anlardı. herşeyin bir yolu yordamı var. yemek yapamıyorsun diyip hazır yemek alırsan ya da ben yapcam sen otur tarzı seyler dersen bidaha asla yemek yapmaz o kadın sana
20 Yorumla
Ya hazır yemek yenmez be les gbi yag
1432 Yorumla- +1 yıl
1 gün yersin işte korkma ölmezsinnn
- +1 yıl
yapıyorsan ne diye konuşturuyorsun beniiiiiii! :D
- +1 yıl
seni alan yaşadı. dolma sarıyorsan tamamdır
- +1 yıl
olmadı şimdi sarmayı nasıl yapamazsın sen boşanma sebebi. dolmayı bende yaparım ve severim
- +1 yıl
baklava yapabiliyon mu veya içli köfte
- +1 yıl
sahi içli köfte yapamıyon mu? :D
- +1 yıl
tepsiyi çocukta yapar haha :D yok ama anamla küçükken sarma sarardık :D
- +1 yıl
Yemek yapmayı bilmeyen kezbanlar eksilemiş.
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@Meraklı_Bağyan
- +1 yıl
Oldu olacak evleniverin de gitsin be :D :D :D
- +1 yıl
@Sakaryalim ikisiyle mi evleniyim :D
- +1 yıl
Oha sende...
Birini seç işte :D - +1 yıl
@Sakaryalim eskiler moda oluyo ya. neyse @demikris i seçiyim bariiii :D
- +1 yıl
Çıtıra gitti gözün demi..
Siz erkekler varya! :D
Bu arada aleyna'dan da özür dilerim kendi adıma. :) - +1 yıl
@Sakaryalim ne çıtırı iki talip vardı birini seçtim işte :D
aleyna26 arkadaştan bizde özür dileyelim :D - +1 yıl
İki talibin biri aleyna 29 yaşında
Öbürü de 18 yaşında..
Sen eli hamarat kız varken 18 liği seçtin..
Yalan mı :D - +1 yıl
@Sakaryalim yok bee aleyna talip olmadı kii :D olmadığı için elde olan 18liği seçtik :D
- +1 yıl
Olsaydı onu seçecektin sanki..
- +1 yıl
@Sakaryalim benden büyük :( 1 yaş küçük olsa seçerdim
- +1 yıl
- +1 yıl
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
223
Cevap
234Cevap
+1 yılYemek yapabiliyorum fazla yapmışlığım yok fakat bir yaptım mı güzel yaparım ahah 😂 mesela mantı açarım, börek, yaparım sarmayı ip ince sararım, en son şekerpare yaptım 😊 sonracığıma yaparım yani 😂 köfteyi de güzel yaparım içli köfteye aşığım o yüzden tutturuyorum kıvamını çiğ köftede yaparım ama acı yaparım çok iyi gelir donut yaparım sonra fettucinni yaparım tamam yazamadım beki ama yemeğini yaparım ahah 😂 soslarda iyimdir 😂 hiç yapmadığım birşey olsun ilk yapılta yaparım hemen kavrarım öyle ay acıktım ahah 😂
10 Yorumla
+1 yılBen mutfağıma kimseleri sokmam zaten kendim yaparım yemek yapmak keyif veriyor bana eşimin yemek yapmayı bilmesi şart değil ama bilse iyi olur en azından hasta olduğumda bir çorbamı yapabilecek kadar bilsin. Erkek açısından bakacak olursakta bayan yemek yapmayı bilmeyi kesinlikle.
21 Yorumla- +1 yıl
kadın bilmeli kesinlikle
İlk bir buçuk yıl makarnayla basit yemeklerle be hazır yemeklerle idare ettik. şu an 3. Yıllık bir ilişkimiz var ve sanırım bu dünyada evlenmeyi düşünebileceğim tek kişi o. Bu cins tecrübesi olan biri olarak söylüyorum. Birlikte yapmak sandığınız ladar güzel olmayanilir ilk başlarda zamanla birbirininiz varlığına alışıp organize daveanmayı öğreniyorsunuz en fazla 2 ay surer sonrası mis gibi her yemeği yapmayı öğrenirsiniz beraber.
12 Yorumla- +1 yıl
iki gönül bir olunca herşey halloluyo :)
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Ben yemek yaparım sorun değil de yemek yapabilen erkeğin çekiciliği ayrı oluyor.
133 Yorumla- +1 yıl
Biri beni mi çağırdı :-D
- +1 yıl
Bak bak gaza bak :D erkeklerin gazla calistigini bilen zeki bir kiz
- +1 yıl
ben biliyom da anlmızda yazmıyor ki yemek yapan erkek diye :D
+1 yılKadinlar, erkekler iliski dinamiklerini cozerseniz sorun hallolur.
Erkekler gazla calisir. Verin gazi. Askim yemek yaparken cok seksi gorunuyorsun. Bu kavanozu nasil actin ya erkegim benim. Cok guclusun. Aksam da beni pisir falan filan. Mutfakten cikmaz o erkek.
Kadinlar da ilgiyle calisir. Yaptigi yemege iltifat et. Cok guzel olmus bitanem de. Bugun yorgunsundur yemek falan yapma seni yemege goturcem de.
Evleneceginiz kadin sizin anneniz degil, kariniz olacak. Size yemek yapmak, arkanizi toplamak zorunda degil. Onlari anneniz yapar. Esinizde ilerde cocugunuzun arkasini toplayacak karnini doyuracak.
Yaptigimiz en buyuk yanlis her kadini anne, her erkegi baba sanmak.30 YorumlaBen evlenmeden önce yemek yapmasını hiç bilmiyodum evlendim eşim yemek yemeyi çok seven bir insan ve değişik yemeklere bayılıyor sırf bunun için bile mutfakta geçirdiğim zaman bana sıkıcı gelmiyo yemek yapmam biraz uzun sürüyo daha acemi olduğum için ama onun için bişiler yapmak çok mutlu ediyo beni. Demem o ki aşk olduktan sonra bilmesen bile öğreniyosun yeter ki aradaki uyum mükemmel olsun birbiri için bişiler yapmak çok hoşuna gidiyo insanın
11 Yorumla- +1 yıl
doğru bilmesen bile öğrenmek için o çabayı göstermen bile yeter
Eşler kadın ya da erkek farketmez ikiside çalışıyor ise ikisininde evin temizliği ve yemeği konusunda eş maharette olmalı veya bir şekilde bu mahareti kazanmalılar. Hiç bile yapamayan en kolay iki üç öeşit yemeği ezberler yapar genede.
33 Yorumla- +1 yıl
eksi veren kişi siteden atıldı
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılNick ve sorunun mükemmel uyumu
Yemek yapmayı biliyorum şükür.
Ama eşiminde bilmesi gerek düşünsene mutfakta eşin sana yemek yaparkenki aklına getirdiğin o fantezileri bunlar olmadan evlilik mi olur?
Erkeğinin o elinin deydiği yemeklerin lezzeti bambaşka...44 Yorumla- +1 yıl
yemek yapmayı seven biriyim hobi olarak :) ama sana katılıyorum o meyveleri vajinaya koyup çikolata sosu döküp yalayacaksın :)
- +1 yıl
@Hayatöpücüğüü
daha ne uyumlu sorularım var da sitede popi değil
+1 yılHazır yemek olmaz çok yağ var birde fazla kalori eğer durumum iyiyse bir firmayla anlaşırım o getirirdi. Ya da karımla konuşurdum sorun ne hiç yemek yapmadın mı veya ailen mi ogretmedi diye eğer yapmak istiyorum bilmiyorum falan dersede öğretmeye başlardım 1-2 hafta beraber yapardık sonra kapardı zaten :)
10 Yorumlasonuna kadar tahammül ederdim sonuçta ben onu bana yemek yapsın diye almadım ki onu sevdiğim için aldım yemek yapmasa olur , ama yapsa güzel olur tabiki ^^ öğreniriz beraber ya birlikte olduktan sonra hiç dert değil
12 Yorumla- +1 yıl
işte evlenilecek kız
+1 yılBakınız;akranım ya da civar yaşlardaki genç kızların genel itibariyle ev işleri ve yemek yapma konusunda aşırı isteksizler ve savunmaları ise hayatin müşterek olması; erkeklerin de herşeyi yapması. Bu bakış açısı kizlarin aslında bu işleri yapamaması gerçeği ile de birleşince çok kötü oluyor. Herkes ne yapması gerektiğini bilmeli iyi bir yaşam için...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılfastfood, pizza, pide, lahmacun dışardan yemek söyleriz hiç yemekle uğraşamam bir makarna yaparım yumurta da omlet flan yaparım o kadar işimde yükselirsem alırım 2 hizmetçi onlar yapar kariyere önem veriyorum
11 Yorumla- +1 yıl
kısmetse kariyer hedefin de nolucaksın
Eve asci mi aliyonusun yanina hayat arkadasimi , ogrenir elbet biraz daha sakin ve ilimli yaklasilmali
42 Yorumla- +1 yıl
bende diyorum ki hiç bilmiyo yemek yapmayı nereye kadar tahammül edersin.
+1 yılOtel ascisiyim sıkıntı yok :-D mutfaga girince kendimi kaybediyorum bazen mesela 1200 kişiye yemek yapiyoruz otelde bir eşime mi yapmicam bence bu bildigin yavsaklik !
21 Yorumla- +1 yıl
aynen :D
Aşk İlişkileri konusunda 609 cevap paylaştı. yemek yapmyan kadin kadinmidir
simdikiler öyle cocuga kaynana ya da anne bakiyor yemegide hazir alip yiyorlar
erkek gibi isse git gel erkeklerin de issine geliyo para geliyo cünkü21 Yorumla- +1 yıl
hımmm
Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. Onca yemek yapan kız varken, yapmayini bulduysam gidip, öküzün tekiyim demektir.. Gerçi ben böyle şeyleri öğrenirim en baştan.. Yapıyorsa kusura bakmasını kimse, restoranlardan bakmak için evlenmem. Kendisine başka enayi bulsun. :)
02 Yorumla- +1 yıl
valla biz buluruz öylelerini bizde şans yok :D
- +1 yıl
benim diş doktorum öyle bir kıza denk geldi.. kız tam sosyete.. asla yemek yapmıyormuş.. asla ama.. hep dışarıdan söyletiyormuş..6 ay sonra boşadı kızı adam dayanamayıp.. aileden başka her şeyiz diye.. gerçek anlamda boşanma sebebidir.. kadın yemek yapmıyorsa, ben de işe gidip para kazanmıyorum arkadaş.. yemek yaptırtmadan hiç bir kızla evlenme.. ben denerim mesela.. canım köfte çekti sarma çekti börek çekti gibi... bir kaç kez denerim.. bakalım ne oluyor diye..
Ona anlayış gösteririm ve birlikte yemek yapar öğreniriz diye düşünüyorum ki o benim bir ömür hayat arkadaşım olacak. İnsanlar doğuştan yemek yapmayı bilerek gelmediği gibi sonradan istediği gibi öğrenir. Ha illaki 1 veya bilemedin 2 defa hata yapabilir ama ona yardım ederseniz onu güçlü kılar ve başarmasını sağlarsınız. Mükemmel tatlı bir görüntü olur. Gerçek aşk ve sevgi de burada tazelenir sevgili arkadaşım :)
30 Yorumla
+1 yılYemek yapmak benim için bir hobi çok seviyorum değişik şeyler yapmayı ama eşim yapmasın ya. Sevmiyorumm mutfakta biri yardım etsin falan :D hem onu büyülemek istiyorum kurduğum sofra düzeni , özenle hazırladığım yemeklerle :)
26 Yorumla- +1 yıl
ilginç :D
- +1 yıl
:D biraz
- +1 yıl
seninle mi evlensek :D
- +1 yıl
Gelinğim hazır ahah (!) :D :D :D
- +1 yıl
Gelinliğim **
- +1 yıl
wuu :D çeyizinde hazırdır şimdi
+1 yılHadi yemekler senden olsun diyebilmeliyim esime.
Diger turlu yemek yapma isi benim omuzlarimdaki bir yuk gibi olur ve zamanla bunalirim. #YemekYapamayanErkegeHayir11 Yorumla- +1 yıl
isyansı dişiii
Benim için farketmez. Unutsun yaksın yemeği öğrenir. Hatta çocuk bakacak bilgiye bile sahip olmasın hiç sorun değil. Bunda hayflanacak erinecek bir durum olmamalı. Sonuçta bilgiye herşekilde ulaşılabiliyor. Erkekler ev geçindirme konusunda hepsi çok mu iyi bunlar da giderilir zamanla. Sevgi olduktan sonra ilerde öğrenir yemeğin kralını yapar.
60 YorumlaBen zaten yemek yemiyorum. Sorun yaşamam bu konuda.
183 Yorumla- +1 yıl
Kariyi mutfak robotu gibi görmem. Yemek benim için angaryadır. Sadece yaşamak için gereklidir. Hayvanların yaşama amacı yemek ve çiftleşmektir. Kur'an'da bu kişiler hayvanlara benzetilip kınanmıştır. Yani bütün derdi gayesi yemek içmek olan insanlar hayvandan daha aşağılık der kuran. Ben bu zümreden olamam. Yemek yoksa bir kase hazır çorba içer oturursun.
- +1 yıl
👍👍 yorumun cok iyi harfiyen katılıyorum @Drejevic
+1 yılsonucta ögrenir
birlikte yemek yaparız
hem bir güzellik olur :))202 Yorumla- +1 yıl
aynen :)
- +1 yıl
Tam senlik bir durum (:
+1 yılBence artık kadın erkek herkes yemek yapmasını öğrenmeli. Kadınlar erkeklerin kölesi değil. Erkeklerde kendi yemeklerini kendisi yapsın.
21 Yorumla- +1 yıl
aynen+++ herkes öğrenmeli
+1 yılŞimdiden söyleyeyim ben de öyle olacağım :D hazır çorba yaparım her gün çorba olarak gerisini zaman gösterir :)
31 Yorumla- +1 yıl
çoık çok boşanırsınız :D
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılYemekleri ben yaparım. Hastayken yemek çorba yapsa iyi olur ama yok. Napalım her güzelin bir kusuru var
12 Yorumla- +1 yıl
sen evlisin bize biraz taktik ver abla :(
- +1 yıl
Yemek yapmayı evlendikten sonra öğrendim eşim yaptığım her yemeği eleştirmeden yer, eline sağlık canım derdi. İnsanı motive ediyor güzel sözler
Zaten ben kendi yemeğimi kendim yapıyorum. Ama 😄 eşime akşam yemek vermem. Bakalım ne halt edecek diye. Bide sürekli bulaşıkları yığarım mutfağa. Snrada ewe misafir davet ederim. Durumu gören misafir de bana laf söyleyecek hali yokya. Evin hanımına pasaklı der. Benim avratta bunu duyarsa ee eşşek deqil ya utanıp bir zahmet evin işlerini görüe ve yemek yapmayıda öğrenir 😄😄😄😉😉
12 Yorumla- +1 yıl
Annem bir hikaye anlatmıştı bana senin dediğinde o hesap olmuş :) Gelin kayınvalidesine hiç bir işte yardım etmezmiş. Kayınvalidesi de gelinine hiçbir şey demezmiş. Komşular eve geldiklerinde kayınvalideye artık işlerin kolaylaştı gelin yapardır dediklerinde kayınvalide hep yapar sağolsun dermiş. Bir böyle iki böyle gelin demek bunları yapmam gerek diyerek iş yapmaya başlamış. :)
+1 yılKadin elleri yemek, ayaklari utu, bedeni cinsellik olan bir meta degildir. Kadinlar erkeklerin kolesi, yemek yapani da degildir. Ya maas ya yemek.
Esimle ayni maasi alip hakarete ugrayip bir de katlanmak terimini kullanan bireylere yemek yapilacak. Utu bulasik cocuk.
Allah askina gidip koyunuzden evlenin en guzeli..10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik yapan kizlarin yas ortalamasini en dusukten alirsak 18 ve uzeri degil mi? O yasa kadar da ufak da olsa bir yemek yapma meraki olur her kadinda. Elinin altinda internet olanlari cikaralim annesinden yardim alanlari cikaralim geriye kaldi yumurta ve makarna. Bu kadarini bilmesi kafi. Uzerine bir seyler ekler yine de yeni yemekler uretir kadin dedigin. Kadin dedigin uretken olmali zaten. Hee hala yok ben yemek yapamiyorum diyorsa da cidden kibir ve ukalalikta master yapan bir kadindir def edilmesi cok surmez. Yemek yapmayan kadin 'bu dunyaya cocuk da getirmek istemiyorum' diyen bencil ve yaratilisini unutmus bir bireydir. Unutmayalim ki erkegin kalbine giden yol iskembesinden gecer :) amma dolambacli anlattim nerelere bagladim :)))
04 Yorumla- +1 yıl
bunu kızlar nasıl görmemiş. eksi yağmuruna tutmaları gerekirdi. D
- +1 yıl
bence bana katılan bir sürü ev kızı bulabilirim :D öyle deme :D
- +1 yıl
bul hadi :d
- +1 yıl
Ev kizlari hakli buluuurr beni merak etme seeen :)
+1 yılTahammül edemem. Annesinin evinde öğrensin öyle gelsin.
22 Yorumla- +1 yıl
kriterlerim belli diyosun.
- +1 yıl
Aynen
Eşim yemek yapmasını öğrenene kadar sabreder beklerim bakdımki öğrenemiyor dayanamam gider ben öğrenirim 😂😂
82 Yorumla- +1 yıl
ahaha :D en maktıklıslı
Kapıyı açtığımda güler yüz ve sofranın hazır olması güzeldir o zaman erkek eşini daha çok sahiplenir surat asık ''git yemeğini kendin yap, sanane, seni ilgilendirmez'' tarzı asi konuşan biriyle evlilik yürümez erkek zamanla soğur başıma dert aldım der tek başına yaşamak daha mantıklı gelir.
00 Yorumla
+1 yılbenimki dışardan kebap söylerdi zengin koca işte naparsın cgvhjkl
11 Yorumla- +1 yıl
sumo güreşleri için hazırlık adasdas
+1 yılEşi yemek yapamıyor diye terk eden erkekten her şeyi beklerim ben. Kalksın kendi yapsın beğenmiyorsa hizmetçi olarak mı aldı beni.
11 Yorumla- +1 yıl
onlar şaka be ablası
Eğer evlenirsem evleneceğim kız eğitimli , kariyeri ve hedefleri olan bir kız olacaktır büyük ihtimalle, yemek yapmaya zaten vakti olmaz. Ben yapabilirim, ya da dışarıda yeriz, canı isterse o da yapar, dert etmem.
40 Yorumla
+1 yılErkeklerin cogu tencereyi hatunun basina gecirir
ses cikarmam dediklerine bakmayin21 Yorumla- +1 yıl
haklısın öyleleri var!
+1 yılOktay Ustayla tanışana kadar :)
https://www.oktayusta.com/11 Yorumla- +1 yıl
türkiye o adama çok şey borçlu :D
yemek yapamayanla sorun olmayabılır ama yapmak ıstemeyenle cıddı sorunlar çıkar..
80 Yorumla
+1 yılbana yapmaıp sadece misafirler geince yapıyorsa köpürürüm kimseye yapmıyrsa o zaman sorun yok... zaten ypsa da o 2 gün ben iki gün kimse köle değil sonçta
32 Yorumla- +1 yıl
yok öyle yapamaz ya kadın bilse yapar :D
- +1 yıl
sen öyle san kardeş...:)))
+1 yılben el atarsam hep bana güvenir
ama beraber yaparsak iş bölümünü öğrenir
anasının evi değil tükürürüm canına adadfsadf
yok l*n kıyamam gece gündüz pişiririm yesin danam10 YorumlaYemek yapmiycaksin neden evleniyprsun kardesim derim erkek olsam ya yemeinj yap ya da beni unit derim harbiden nereye baksan yemek tarifleri yapamayan kadin degildir zaten
10 Yorumla
+1 yılBilmiyorum ^^
Bilmeseydim beraber yemek kursuna katilirdik :D21 Yorumla- +1 yıl
evi otel niyetine kullanırdınız :d
+1 yılKlasik türk erkeği olsam cevabım karnım acıkana kadar olurdu. Cevabım aslında çok daha can yakıcı olurdu baylar anlarsınız ya ama ben kendi halinde bir karşı cinsim o yüzden sustum.
10 Yorumla
+1 yılYemek yapamıyorsa bu ilişki yürümez üzgünüm. Hep ben hep ben nereye kadaar
11 Yorumla- +1 yıl
işte bir evlenilecek kız daha
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Evliliğin temeli başarılı mutfak ve yataktır... Kadın ev hanımıysa ve bu yönde bir gayret göstermiyorsa kendimi sömürülmüş gibi hisseder ve soğurum zamanla.
97 Yorumla- +1 yıl
12 kız eksilemiş :)
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Çalışan bir kadınsa işler değişir tabii.. herkes gücü ve vakti oranında ev işlerine ortak olur @Burcnn007
- +1 yıl
32 eksiye ulaşmışız bu arada :)) @asocialboy Ben boş yere bu milleti kendime kazandırmam gerek demiyorum :)
Aşk İlişkileri konusunda 522 cevap paylaştı. eşim eğer ev hanımıysa yemek yapma işini bana bırakacak kadar vicdansız olmaz heralde. çünkü ben bütün gün ekmek peşinde koşarken kadının bunları yapması lazım. eğer ki o da çalışan bir kişi ise bu konuda ben zaten onla beraber yemek yaparım.
20 Yorumla😂 biz sabah aksam İskender kebap falan yemeyi düşünüyoruz
11 Yorumla- +1 yıl
iskender paşa ailesi :d
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. konuşurum canım derim yoruluyorsun sende biliyorum beraber bir hizmetçi tutalımmı sende yorgun geliyorsun sana kıyamam falan filan diye çözüm üretirsin illahada yemeği sen yapıcaksın evi sen temizliceksin diye bişey yok ki
10 Yorumla
+1 yılOna bakarsan ben de bilmiyorum :) ne olacak yahu birlikte öğreniriz sevdiceğimle. O bana bir gelsin yemek falan yapmasada olur ben onun ayağına da getiririm yemeğin ayağına da götürürum hele bir gelse :D
10 Yorumla
+1 yılMarifetliyimdir, mutfakta da iyiyimdir. Eşime pek yemek yaptıracağımı düşünmüyorum ama yardım etmek, birlikte bir şeyler hazırlamak isterse neden olmasın
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Artık hergün kavga çıkarırdım ben seni kaşın gözün için mi aldım az yemek yapmayı öğren derdim. Aç bak internetten tariflere ve yap öğrenmeye çalış derdim. O nasıl bir AVRAT öyle ya iyice gıcık oldum😠😠
11 Yorumla- +1 yıl
sen bu aralar evlenme sakın
Erkekler böyle bir şeyde anlayış göstermez. Gösteririm diyeninde sabrinin sonu var elbet. Neyse ki yemek yapmayi biliyorum :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbakmadan almam kii😂😂benim herif yemek yapmayı bilmeli
12 Yorumla- +1 yıl
d:D: kahvesini içtiğinde belli olur
Cevap sahibi+1 yılkahveyi ben yaparım yemek yapsn😂😂
+1 yılKomşunun oğlu evin salonunda mangal yaktığından beri erkeklere yemek yap demememiz gerektiğini anladım :)
35 Yorumla- +1 yıl
hahah salonun ortasında mı? :D ciddi mi bu :D
- +1 yıl
Hemde klimayı açmış dumanı çeksin diye :D
- +1 yıl
o arkadaş kaç yaşında :D
- +1 yıl
Bu vukuatı gerçekleştirdiğinde 28 yaşındaydı :)
- +1 yıl
yuh yanii :D evin içinde mangal :D:D:DD:D
yapabılyoh hıh dolmalar böreklerr bizi alan yaşadıı o:O
11 Yorumla- +1 yıl
tsiraa siraa nanau eadsda ddasd böyle bişeydi galiba :d
+1 yılYemek yapmayi bilmeyen bir kizla evlenmeyin beyler :d
11 Yorumla- +1 yıl
öyle yapıcaz:d
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. yapamaz diye birşey yok ki sağlık sorunu olmayan her kişi yapabilir
11 Yorumla- +1 yıl
ciddi bir cevap :D
+1 yılla bu ne arkadaş akşama kadar milletin kahrını çekecem birde gelecem evde yemek yok boyle işin ak. diyeceğime karıcığım alışana kadar dışardan yiyelim annemde sana öğretir yemek yapmasını. der bir taşla iki kuş vurmuş olruum
10 Yorumla
+1 yılay hayatta gelemem öyle şeelere.
erkek adam karısını aç bırakır mı ya!11!!!1!111 Yorumla- +1 yıl
boşanırsın valla
Aşk İlişkileri konusunda 617 cevap paylaştı. Abi yeter artık şu soruya cevap vermeyin yav. Naftalin kokuyor artık. İki gündür bunu göre göre gına geldi artık. Yemek yoksa zıkkım yeriz yav. Yeter yav yeter.
20 YorumlaBirbirimizi sevdikten sonra buluruz bir çaresini elbet.
132 Yorumla- +1 yıl
Laflara geel 😃
- Devamını Gör (397)
Devamını Gör(442)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evlendiniz ve eşiniz yemek yapamıyor, bu duruma ne kadar tahammül gösterirsin?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar