Sevgilimle tartıştık tamamen ben hatalıyım ve hatamın farkındayım ama özür dilemeye bile korkuyorum olur da ayrılmak ister diye. ne yapmalıyım sizce?

Sevgilimle tartıştık tamamen ben hatalıyım ve hatamın farkındayım ama özür dilemeye bile korkuyorum olur da ayrılmak ister diye. ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Yüz yüze konuştuk hala cok kızgın. ve simdi mesaj attım herseyi söyledim umarım bana olan güvenini kaybetmemistir beni affeder. yarın 3 yılımız olacaktı sevgilimden ayrılmak istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Affetmezse şansımı deneyeyim mi yoksa ona düşünmesi icin zaman verip oluruna bırakayım?
Sevgilimle tartıştık tamamen ben hatalıyım ve hatamın farkındayım ama özür dilemeye bile korkuyorum olur da ayrılmak ister diye. ne yapmalıyım sizce?
Cevapla