ACABA BENİ SEVİYOR MU YOKSA OYNUYOR MU? ACIL YARDIMA IHTIYACIM VAR?

2 haftadır okulda takıldıgım yeni bir grubum var zaten 3 kız 3 erkek takılıyoruz ben ve hoslandıgım cocuk dısında diğerleri birbirine cok yakın yani cıkıyor gibiler bizde iste iki üc gundür pek bir yakınız örneğin sürekli gözümün içine bakıyor durup dururken ve uzun sure bakıyor, güldürmeye calısıyor , hatta dün sana sarılabilr miyim dedi bende olabilir deyince böyle sankı kemiklerim kırılacakmıs gıbi hissettim o sarılınca bide hep eli elime çarpıyor yürürken tesadüf olamaz diyorum kendi kendime ama bugün biraz soğuk davrandı cıkısta biraz kötü gibiydim arkadasımla tartısmıstım aglıycak gibiydim beni gördü ama yanıma gelmedi uzun zamandır tanısıyoruz ama telefon numaramıda istemedi cocuk birazda popüler ve yakışıklı okuldaki kızların çoğu hasta buna eski sevgiliside model falanmıs herhalde yani anlamadım ne yapmaya calısıyor olabilir ki? Görüşlerinizi bekliyorum şimdiden Teşekkürer...
ACABA BENİ SEVİYOR MU YOKSA OYNUYOR MU? ACIL YARDIMA IHTIYACIM VAR?
Cevapla