Sevgilim beni takıntı haline getirdi ve bu durum beni biraz rahatsız ediyor... ?

Ya size konuyu şöyle anlatıyım sevgilimin ailesi yok gibi bir şey bir tek babası var babasıda pisliğin teki anlıyıcağınız sevgilim hayatı boyunca nerdeyse hiç sevgi görmemiş bir insan 3 yıldır birlikteyiz ve ona gerçekten aşık oldum ona gerçek sevgimi verdim hep yanında oldum iyi gününde kötü kününde madi durumları olmadığı için madi destek yaptım yeri geldi birlikte uyuduk yeri geldi başını okşuyarak masalar eşliğinde ben onu uyutum yeri geldi ayakalrını bile yıkadım hata birlikte duş bile aldık ama ona hiç dokunmadım ve git gide beni takıntı hata bir saplantı haline getirmeye başladı yani şöyle izah ediyim 3 aydır benim evimde kalıyor ya tamam bu benim için sorun deyil hata çok ta işime geliyor hep beraberiz ama sürekli beni denetliyor kimle konuştun o kız kim niye şu kıza baktın ben sana yeterim kapat bilgisayarı ya skype de ts de bazı kız arkadaşlarım var birlikte Arma 3 altis life oynuyoruz çok öncelerden rolümüzü sevgili olarak belirlemişti çok cidi sölüyorum şuanda dediklerimi kızla konuşuyoruz tahmin etim selini kızıcağını kız bana canım cicim aşkım diye seslenmeye başladı rol iyicabı bende hafiften bitanem falan dedim bir baktım içerden sanki g-man geliyormuş gibi ayaklarını yere basa basa gelip leptopumu alıp yedinci katan aşağı atı bir an ne oluyor demeye kalmadan ağlıamaya başladı leptop o an umtumda bile olmadı ama onun yakarışları kalbimi param parça eti "BENİ ARTIK SEVMİYOSUN SANA ARTIK YETEMİYORUM NOLUR BENİ BIRAKMAAA" diye bana sarılıp ağlamaya başladı 1.5 saat olayı anlatım rol iyicabı öyle sölediğimi bunun bir oyun olduğunu bir türlü anlatamadım sonunda anladı ama 2.5 milyarlık leptopta tost oldu *-* neyse leptopun derdinde deyilimde nefes alamıyorum artık nası geçer bu yav?
Sevgilim beni takıntı haline getirdi ve bu durum beni biraz rahatsız ediyor... ?
Cevapla