Sevgilim takıntılı biri olduğumu söylüyordu şimdi rahatım yanlış mı yapıyorum?

Önceden aramazsa hemen üst üste arıyordum. Neden aramadın diye yazıyordum. Görüldü atsa neden yazmıyordun diye azarlıyordum. Geçen hafta beni aradı çok dolduğunu söyledi. O günden sonra hiç umrumda değil biterse bitsin havasında davranıyorum. Yazmazsa yazmıyorum aramazsa aramıyorum kavga hiç etmedik böyle davranınca. Sizce böyle yapmak daha mı iyi? İlişkimiz 5 senelik uzaktayız şu an. 4 ayda bir görüşüyoruz.

Sevgilim takıntılı biri olduğumu söylüyordu şimdi rahatım yanlış mı yapıyorum?
Cevapla