AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
254Cevap
kafana takma seni olduğu gibi kabul etsin. Seni yüreğiyle sevsin boşver
Sorun olur mu olmaz mı önce ona sor bence "cillerimden çok rahatsız oluyorum ben, öf gibisinden
Takma falan demişti
O zaman sıkıntı etme dostum
Kesme ya niye kesesin konusmayi belki seni oyle begenir
sırf çillerin var diye görüçmemezlik yapma bence bir kıza çil çok yakışıyor bendede var ama ben çok seviyorum :D
Görüs bence seni oldugun gibi begenmesi önemli olan takıntı yapma cil bendede var begenen seni her halinle begensn
Bence hata olur sana kotu görünen o çiller onun hoşuna gidebilir ya da görmezden gelebilir bence konuşmaya kesme ondara gorus
sıkıntı yok süpersin.)
https://www.youtube.com/watch?v=enQQ907GgFcEminim cok yakisiyodur bu bir kusur degil barisik olmalisin kendinle
ahh çilli yarın olmaz şimdi çilli bom bom bom çilli bom bom
https://www.youtube.com/watch?v=Q7vlWrlUtk4Hata olur canım yapma. Herşey dış görünüş değil ki.
Neden böyle bir sevgili arayısın var seni çok begense bile ne yani senede bir yaz mı görüsücen... Hem karşı tarafında çok yasıkısıklı oldunu düsünmüyorum İnan sen onu hiç begenmezsin...
erkekler çilli kızları çok beğenir daha doğrusu benim tanıdıklarım arkadaşlarım falan
Öyleymiş bende yukarda ki yorumlardan gördüm
hata tabi.. seni beğenen böyle beğensin.. diğer türlüsü olmaz
Çilli kizlari nasil bulursun de konu aç bunu ona hazirla ayrica bukadarda kendini ezme ya bakalim sen onu begenicekmisin gorusmeyi tabiki kesme iyiyide kotuyude yasamak bizim icin
bırak olduğun gibi git seni öyle beğenenle birlikte ol :)
seni beyenen öyle beyensin benimde çillerim ama çok mutluyum onlarla kompleks yapmıyorum :)
8 sene cıktığım kızın çilleri vardı (çili yüzünden ayrılmadık)
hahah :)
anlaymadım daja önce hiç görmedi mi bu çocuk seni yahu :)
Yüz yüze hayır
çilli kızlar çok tatlı oluyorlar dert ettiğin şeye bak :)
Sağol :)
hata olur sıkıntılı durum olmaz amaç görüntü değil kafaların uyması bana göre çiller daha çekici görünüyor
Evet :) Güzellik gelip geçici ayrıca insan birine yüzü gözü güzel diye aşık olmaz onun karekterine aşık olur.
resimde görmüs seni begenmis bence begenmese bulusmak istemezdi bence
mantıklı
İlk önce makyajla git görüşmeye. Çocuk sonradan haliyle senin fotoğraflarına bakınca çilli olduğunu görecektir. Eğer rahatsızlık duyarsa o an bırakır zaten sıkıntı etme kendine.
Makyaj yapmıyorum fazla gerek yok bence
saçmalama :D çilli kızlar bana göre çok tatlı ve sempatiktir :) ama senin tipini görmedende bişey diyemem
Olur mu öyle şey çillerinden utanma çok tatlı oluyor onlar :)
Biliyor mu senin çilli olduğunu? Ya bence çil kötü durmuyor bazı kızlarda tatlı bile duruyor
Biliyor
Sorun etme çilli kızlar güzeldir ya benim bir arkadaşımda kumral mavi gözlü ve gözlerinin altı çilli çok tatlı ya belki çilleri olmasa o kadar tatlı olmazdı. Ben isterdim açıkçası çilli olmayı
Ben sevmiyorum ya ne biliyim
Bence cok Sacma Düsünüyorsun egerki muhabbetiniz varsa bu sekilde begenebilir.
Yok bu konuda hiç dalga geçmedi
Ben Git Konus derim belki guzel seyler olur , Egerki Kendine Guvenerek Durursan Hep Kalkislarda Olursun hic boyun Eyme benimde Arkadasslarim var cilli ama tatlilar bence makyajlada örten var cok belli olmuyor o sekil
teşekküler makyaj yapmıyorum pek fazla gerek yok bence tamamen kaybolmadıktan sonra
KIIIIIIIIIIIIIIZ çilli sevilmez mi be. Çil kalp ben
erkekler çilli kızlara bayılıyor saçların bir de turuncu- bakır tonlarıyla uf
Değil o tonlar yakışmaz bana buğday tenliyim
canım görmeden bir şey diyemem ama bende kendimi hiç beğenmiyorum kendini sevmeyi dene bir süre sonra takmamaya başlıyorsun
saçma düşünüyosun bence. git görüş bence herkezin bir kusuru vardır ama çil bir kusur değil yani güzel gösterir insanı
çillerine, ya da senı rahatsız eden baska bı yerıne bakanı degıl de gozlerıne bakanı tercıh edersen sorun olmaz bence
ben cil sevmiyorum ama ordugum kadariyla cil seven cok erkek var
Kizim salak misin l*n sen !!! Seni seviyosa sen çuval giyip karsisina ciksan onun icin dunyanin en güzel kizi olursun mall
Çil çok güzel bence ama istersen hafif fondotenle kapatabilirsin. Bana kalırsa hiç gerek yok
Oo da sana has bir guzelliktir sikma canuni tansmalusin bence;)
Bende de var ve çok hoş duruyor, bence bu yönde düşünme yakışıyor..
hata yapıyorsun. çekinmen gereken bir şey değil çillerinin olması.
olsun bebegım ya nolucak cok sevımlı bence soyle bılsın bundan cekınıyosan guven kendıne
evet hata yapıyorsun hem de cok! bence çil yakısıyor kızlara
bir arkadaş biliyorum. çilleri olanları tatlı buluyordu. bence fena değil yani. sorun etmezdim
şaka mısın sen benim kız arkadaşımda da çil var ve çok tatlı görünüyor
Çillerini yok edebilirsin. Eczanede satılan bir çok krem var bunun için. Ama kötü düşüncelerinden kurtulmak senin elinden. Azıcık güven kendine. Ne kusurları olanlar var.
Evet hata yapıyorsun. Her şey dis gorunus değildir. Git ona oyle bir kendini ifade et ki, sende tutuklu kalsın. Cillerin onun demir parmaklıkları olsun. Sen bunu başarabilirsin.
Benim sewqilimin ciltleri olmasa dönüp yüzüne bile bakmazdm :) cildi kizlar dünyanın en qzeli
sakın çillerinden rahatsızlık duyma içinde hissettiğin mutluluğu kendinde eksik arayarak eksiltme...
Ohhh çilli çilli de yavrum çilli. Erkeklerin %90 çilli sever diye tahmin ediyorum.
bence konuşmayı kesme. nihayetinde onun neyi nasıl düşünceğini bilemezsin. denemek iyidir
ne olmuş yani çilliysen... hata yapıyosun tabi... görüş
Oha millet çileli kız arar bunun derdine gel 😒
Ama ben turuncu kızıl ya da sarışın değilim. Genelde bunlarda güzel durduğu söylenir. Ben Kumralım
Eee kızım benimde çillerim var ben de kumralım niye kafana takıyon ki
evet hata yapıyorsun. once sen kendini begeneceksin
fondeten sür olmadı 18 inigeç yaktırırsın ve bu arada seni bu halde sevsin
Zaten 18 den büyüdüğüm. Yaktırılmıyor çil bu
Fotograf görmeden sallama yorum yapamam ama genelde yakışır.
sen hatayı profilinde çillerini gizleyerek yapmışsın
nasıl?
ben internet üstünden görüştüğünüzü düşünüp profilinde olan fotoğrafların yanıltıcı olduğunu sandımda yanlış anladım demek ki kusura bakma , bence bunu kendi kafanda bitirme bir görüş belki önemsemeyecek
Yok fotoğraflarımı gördü kendimde attım. Bilmiyorum görüşeceğim galiba
taktıgın seylere bak begense hemen baglanacak mısın? asıl hatayı ıste o zaman yapmıs olursun -_-
Bağlanmak mı o nerden çıktı?
bılmıyorum kımse begenmıyosa sevgıye acsın demektır o da begenırse begenen bırı var dıye uzerıne dusebılırsın anlamında :D
Kimse beğenmiyor değil yakınım da ki insanlar beğeniyor yani bağlanmam :)
piki :D
Fondotenle kapat canm bisicik olmaz carpe diem git buluş içinde kalmasın :)
Fondotenle kapatınca ben olmucam ki
Cok rahatsiz oluyorsan tenine uygun bir fondoten ile kapatabilirsin 😊
belki çilli seviyordur. değişik bir hava katıyo insana çil :D denemekten ne zarar görürsün
Bilmiyorum üzülmek istemiyorum
Soguk cay pansumani dene kesin cozum tatlim gunde yapabildigin kadar yap
Yok ya doktor bile geçmez boşver güzel duruyo dedi ama sadece teselli etti 😂
Ya arkadasin begenir ama dene bAk bana da aynisi dediler gunes cilleri vardi burnumda falan simdi kalmadi
Seninki güneşten çıkan benimki genetik
Off ister dene ister deneme yaa
Off Sağol.
Çilli kızlar itici degilki bosuna dert ediyorsun :)
Benim de çillerim var. Kafama takmiyorum. sen de Bunu sorun etme seni olduğun gibi sevsin