AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
254Cevap
Çiller boşver kendine güven özgüvenini yakala o zmn belkide sen onu begenmezsin
yapcak bir şey yok elinde olan bu idare et beterin beteri var kabul etmesse gel bana ben alırım seni
Emin ol çoğu erkek için çil beğenilecek bir durum olabilir
Beğenen senin dış görünüşünü beğenmesin kalbinin güzelliğini beğensin
hata nın en büyüğü bu zaten bir erkeğe iyi davranırsan cillerinde hiçbirşeyinde önemi olmaz kendimden biliiyorum
görsün sonra karar versin
onun yerine karar veremezsin
tabiki hata yapıyorsun insanlar için kendi sorunlarını saklayamazsın nasılsan öyle ol biri için asla değişme
çilli bir hayat arkadaşım olmalıydı...
Olur inşallah
Kendin ile barışık olmalısın , Kim ne diyo diye değil. Sen nasıl istiyosun diye yaşamalısın. Özgüvenli olmalısın yoksa hayatında hep kaybedersin
çilli kızlar tatlıdır korkma :)
teşekkürler :)
bence kesme git konuş tanış sana ilgisi varsa zaten senin nasıl göründüğünle ilgilenmicektir ve seni olduğu gibi kabul etcektir
çilli kızlar bence tatlı oluyor :)
Teşekkürler :)
Bayılıyorum ben çillere ya. Keşke bende de olsa.
Sağol :))
Cıl erkekte sorundur kadında guzellık takma bence cekıcı olur
Bu düşünceye gore kimse begenmez seni... Kimseyle görüşmeyeceklerini misin? Bence git buluş... Çok da cekiniyorsan makyaj filan yap kapat çilleri
YAAA yanımdaki insanlar sıkıntı değil onunla hiç yüz yüze görüşmedik sorun o
O zaman hafif bir makyajla kapat az biraz da gorunsun yani :)
Çil fetişi bile gordum ben
Yok artık :D
Manyakmisin bence cok hos bisry bu daha tatli oluyosunuz bebaaam
bence kusur değil. bazıları çok sempatik bile oluyor
Alakası yok çilli kızlar çekici olur bir kere
teşekkürler :)
nasıl birisin bir görsek yorum yapması daha kolay olur
Ben kadınlarda Çilleri çok tatlı bulurum yani öyle aşırı yoksa
ooo bune ya ozamn sen hiç dısarı cıkmaaa.. ne alaka kmse dört dörtlük değil
güzel falan dediklerine bakma bende de var derimi yüzesim geliyor
İnsanlık bitmiş... kimi kolum bacağım olsa diye yakınır buda gelmiş cillerim varda beğenmezse dior kendine... beğenmeyen in * canın sağ olsun biraz kendine guven
Oyle bir dusunce olamaz eger o yuzden grsmezse zaten adam degildir takma boswer
senı oldugug gıbı begenmelı senı dıs gorunusunle degerlendırmemelı bence
Çilli Kızlar Candır Bosver Begenmezse O Kaybetmis Olur :-)
Saçmalama çil çok moda ve sempatik duruyo yanlış yapıyosun :D
Bence görüş konuşmayı kesme seni beğenen herhalinle begensin
Bence tatlı duruyorlar
Teşekkür ederim :)
çil iyidir yani illa olsun demiyorumda olanda çok iyi görünüyo sanada yakışıyodur umarım.
Gorusmessen o iletisim fazla surmezki bence git nolacak sanki ne kaybedersn
şahsen çilli bayanları beğeniyorm öyle düşünme bence
cok tatli oluyolar bence. :)
teşekkürler :)
rica ederim
saçmalama çilli insanlar çok tatlı oluyo gerçekten
Sağol :D
çili mili boşver çillerini sıkıntı yapıyorsan alttan üstten bir frikikle o açığı kapatırsın karşındaki erkek bakmaz bile ona :D
Saçmalama..
ne biliyim yardım etmek istedim fikir olarak :D tipin yoksa yani görmedim ama bu işler böyle =)
Tipim var :))
Tipin varsa çill ben leke falan önemli değil ozaman
evet hata yapıyorsun seni kabul edecek olan cillerinle kabul edecek
ilişkiniz canım cicim durumundaysa sor bakalım ona ayıp değil...
Biliyor zaten saçmalama takma demişti görünce ne der bilemiyorum
ohhhhooo sana kafana takma demiş sende takma rahat ol hayatını yaşşa be gizli bacımm...
Öyle diyor da görünce değişir diye sıkıntı yapıyorum
olmaz olmaz..
ins teşekkürler
rica ederim iyi geceler
Tabi ki hata. Çilin var daha ne istiyorsun
Geçsin istiyorum
Tanikide hata yapıyon
Sebep
Seni sevecekse cillerini de sevmeli sadece dıs guzellik onemli degil ic guzelliginde onemli... ayrıca ciller sana ayrı bir hava katar onlarla bagısık olmalısın. Ve onlatdan utanmamalısın😉
Dışını beğenmeyen içine bakmaya zahmet etmiyor :D teşekkürler :)
Çil belkide sana yakışıyordur.
Yakışıyormuş beğeniyorlar ama bilemiyorum
Yapmıyorsun cili n varsa seni kabul etmez zaten gitme boşver
bir insan eğer seni istiyorsa her ne olursan ol o halinle cık derim ben...
natalya rudakova bak bu kadına bir
Biliyorum taşıyıcıda ki çilli kadın :)
O kadar çille maşallahı var sen neden problem yapıyorsun onu milyonlar görüp eleştiriyor sen sadece 1 kişiyi etkiliceksin
Haklısın
Çil çok şeker ☺️ ben de çilliyim
Az mı? 😊
Az değill :))) yüzüm boyna kaplı
Haha 😀
cok istiyosan bb krem kullan. biraz fazlaliklari hafifletir ve cildini dis etkenlerden korur. ben genelde oyle yapiyorum ve zamanla hafifletiyor cillerimi
bazen ben de sevmiyorum da ozellikle denizdeyken karariyorlar
Bende kullanıyorum bb krem. Gördüm senin çillerini bence tatlııı :)
sacmalıyosun çil avantajdır bile
Bu zamana kadar avantajını göremedim öz güven sorunu oluyor
Çok masumca seni seven çillerinle sevsin
Teşekkürler :)
Hata yapıyorsun görüş onunla
Korkuyorum
Korkacak birşey yok çok beğenilirsin belki tam aksine rahat ol
ben çok tatlı buluyorum :D ama benim yok -.-
Ben beğenmiyorum çok geliyo
bence görüşme ama ben cilleri severim eski sevgilimde öyleydi
en iyisi sende çilli biriyle görüş o zaman kafana çok takmazsın :)
gurus beyenmese ayrilirsin kaybedecigin bişey yok belkide çok beyenir her şey dış gurunus değil iç guzelikte çok önemli
tanışma bence :) bende bursadayım saydıkların benim açımdan problem değil görüşebiliriz istersen ;)
Kendine yol yapma :D
bende zamanında çilliydim seni en iyi ben anlarım :)
çiller bir harika dostum :)) beni ara
Teşekkürler :)
fotoğrafını görmedi mi hiç
Gördü bir çok hemde ama çilli halimden bahsediyorum ben
seven adam öyle de sever :)
Bende çilli kızları çok hoş buluyorum
onlarında ayrı bir havası var ;)
Teşekkürler 😊😊😊
rica ederim gercekten öyle ama
😊😊
Görüsürken dikkatli ol bacım
Aynen haklısın :)
Çil demek sempatik'lik demek dert etmee
Saçmalık senin ki. #D bence gayette güzel oluyor
Teşekkürler :)