+1 yılbenim merak ettiğim şey şu, foto atmıyomusun hiç? ya da çillerin olduğunu bilmiyormu? efekli fotomu atıyosun? ya böle şeylere gerek yok çok görmesini istemiyosan sahne makyajı yaparsın kapatıcı kullanırsın. benimde çillerim var ama rengi çok kahverengi değil cilt tonuma yakın saçlarım kızıl herkez boya sanıyo doğal deyince inanmayanlar bile oluo neyse fazla büyütmüyorum hoş durduğunu söylüyolar ama ben etrafın ne dediğine bakmıyorum umrumda olan şey benim kendimi beğenmem zaten kendimi beğenmesem makyaj yaparım kendimi değiştirmeye çalışırım. neyse bunları sorun etmene hiç gerek yok seni beğenen böle beğensin beğenmezsede beğenmesin nereye kadar buluşmucaksın?
02 Yorumla
Soran+1 yılGördü. Biliyor efekt olmasa bile belli olmuyor fotoğraflarda
- +1 yıl
e ozamannnn?
En İyi Cevaplar
ne kadar sanslı oldugunun farkın da degılsın sen galıba ne kadar guzel bır sey bu cok nadır olur sen farklısın ve bunun ıcın neden kotu dusunuyorsun anlamadım bu bır dejavamtas bence bunun dısında sen kendıne guvenırsen kendın olursan karısda kı de sneı her sekıl de begenır zaten sorun su sen kendını begenmessen ısen karsında kı sen nasıl begensın
21 Yorumla
Soran+1 yılDoğru haklısın teşekkürler :)
Kesinlikle, şu an resmen saçmalıyorsun :/
Az olan şey değerlidir bunu asla unutma :/
Çilli kızların sayısı da çok az :/ :/ :/ :/ :/
Lütfen bu lanet olası dış görünüş için ne kendinizi neden karşınızda ki insanı tanımadan kırmayın üzmeyin :/ lütfen :/
Çilli kızlar güzel dir :/
https://i.hizliresim.com/ZDONR0.jpg
Çilli kızlar masumdur ::/
https://i.hizliresim.com/VV3pRq.jpg
Çilli kızlar seksi dir :/
https://i.hizliresim.com/og6Qlo.jpg2412 Yorumla
Soran+1 yılSenden bunu duymak güzel 😀 sen herkesi beğenmezsin vay be şaşırttın
- +1 yıl
Bu kadınlar, güzel oldukları için çilleri onları en fazla daha "değişik" kılar. Her çil, her kıza yakışmaz.
En azından cildin soft ve pürüzsüz olabilmesi gerekir. Bu kız zaten kendisini çok güzel bulsa, çilleri de sorun etmezdi. Veya belki güzel olabilir fakat çilleri bir kusur olarak görebilirdi.
Çil dediğiniz şey, güneşin bir yan etkisidir. O noktalarda aşırı pigmentin birikmesidir. Güvenilir bir yer ve bir hekim bulursa, kendisi bu sorundan öyle ya da böyle kurtulabilir.
Fakat rahatlaması açısından şunu söyleyebilirim ki: yaş ilerledikçe görüntüsü hafifleyebiliyor. Veya sen bakım yaparak o görüntünün hafiflemesini sağlamak zorundasın. Eğer şu anki görüntüsünden rahatsız oluyorsan.
Ergenlerin ise, müdahale için fazla abidik gubidik işlere bulaşmaması gerekir. Hormonlardan ve ciltteki değişimlerden ötürü, aynı zamanda bilgisizlikten de dolayı; yanlış uygulamalarda bulunulabilir.
Soran+1 yıl@Conservator yanlış biliyorsun. Çiller geçiçi değildir sadece kışın hafifler doktora gittim hemde bir ünv prof. ama çillerin tatlı olduğunu geçmiyeceğini deririnin yedi kat altında olduğunu belirtti. Herkes genelde beğenir ben beğenmiyorum. Cildim pürüzsüz. Sen çilleri beğenmezsin saygı duyarım.
- +1 yıl
Çiller, bazı kişilerde dediğin gibidir. Mesela bir arkadaşımda, yüzü beyaz olmasına rağmen kışın hiç fark etmezsin, yazın ancak güneşin altında görürsen görürsün çillerini. Fakat her çil, sahibinde öyle değildir. Bazıları yazın da kışın da kalıcıdır. Tümden geçer demedim, fakat görüntüyü hafifletmek için çalışmalar yapmak mümkün. Bunun için bazı tedaviler var, fakat bu lekelere güneş sebep olduğundan yeniden çıkma ihtimalleri her zaman için var. Ben yalnızca biraz üzerine gitmenin faydalı olacağını yinelemeye çalıştım. "Hiçbir müdahale etki etmez" demek de yanlış. Ha, bak; cildin de pürüzsüzmüş hem, çevrendekiler de beğeniyorken, sen de sorun etme derim ben.
- +1 yıl
Bu resimlerdeki kadar çok var mı yoksa hafif çilin var onumu takıyosun
Soran+1 yılIkinci resim gibi ama yanaklarda ve çenede kadar çok değil
+1 yılAynı güzellikteki iki kızdan #çilleri olan kız tercih sebebidir.
Ben çok severim...
Çilli kız bence Allah'ın bir sanatı.
Sizin yüzünüze yaptığı hafif dokunuşlarla eşsiz bir sanat eseri çıkarmış.
ben çillerine takılma çocuğu odaklan
https://i.hizliresim.com/VV3gMP.png71 Yorumla
Soran+1 yılDiyosun :) teşekkür ederim güzel yorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
hata olur bence belki hayatının aşkı ile tanışacaksın beni beğenmez diye düşünüp gitmemezlik yapma o seni facebookta görmüştür heralde beğendiyse seni zaten kusur bulmaz çillerini buna da şükür Rabbim özene bezene yaratmış diye düşün bence :) iyi şanslar diliyorum sana
24 Yorumla
Soran+1 yılÇook Sağol canım evet hatta çiller hakkında yorum yapmıştım öyle tanışmıştık
Soran+1 yılMaşallah yaa darısı bana 😊
5 yillik evliyim ben 29 esim 24 yasinda is guc derken 22 de eve geliyoruz esim cok yoruluyor iste bu yuzden cok cabuk uykusu geliyor ben hemen gozlerimi yumsam 8 de uyurum ama istersem 2.3 te uyurum cok erken masturbasyon yapmaya basladim 6 yaslarinda evlenene kadar hic seks yapmadin evlendikten sonrada yanliz esimle yaptim ve aldatmak aklimin ucundan gecmez evlenene kadar hemen hemen hergun 3 kez masturbasyon yapardim film izlerdim asiri azginim bayan gorunce bakariim caktirmadan ama asla esimden baskasiyla olmadim olmam esimi tatmin etmek icin surekli arastirma icinde oldum bir ara mesela goguslerini asiri yalarim emerim yaparken sert hızlı yaparım ama oral yaptirmiyor ama kendisi ben istersem kisa sureli yapiyor istemezsem yapmiyor hayat hikayesi yazdim resmen sorum su ben hemen hemen misal inşaatta çalışsam 3 gün uyumasam her aksam duvarlaarı delercesine seks istegi duyuyorum ama o haftada 1.2 kez istiyor bosalma derecesinde yani ben istesem hergun yap diyor ama o bisey yapmiyor pasif haftada 2 gun aktif bende istiyorum benim gibi istekli olsun o istemeden ben yapmak istemiyorum adet dönemlerinden hemen sonra cokk azgin oluyor sadete geleyim ben hergun o 2 gün yorgunluktan mi acaba uykusu cabuk geliyor böyle olunca masturbasyona yönelme egilimim var fim falan bekarlik gibi haftafa 2 gun onla aktif devam diger zamanlar masturbasyon gibi off ama hergun yapsak asla masturbasyon yapmam istemem cunku tatmin olurum napcamm ya
01 Yorumla
Soran+1 yılbeynin nerde?
+1 yılÇilli olupta tatli olmayan bir kız gormedim :-) bunun yaninda bu tatliktan icinde bahar acmayan erkekte yoktur herhalde :-P gerisi karsidakine diger ozelliklerinle (karakter guzelligi... vsayre) bunlarla birlikte gostermek oluyor bunlarida yaparsan kaptin demektir onu.. oldugun gibi davran iletisimi kesme kendi dogal duygularini goster sonra hersey olduguna varir
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler bunları uygulayacağım
- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇilli kadınlar düşünülenin aksine oldukça hoşlar bence. Çillerini tek tek öperim kadınımda olursa. :):
122 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler biber :)
- +1 yıl
Rica ederim.
Konuşmayı kesmen büyük hata olur.
Senin düşüncelerinin, fikirlerinin, sevginin onun için bir önemi yoksa o uzaklaşır senden zaten.
Ama söylediklerimin aksine o tipten çok bunlara önem veriyorsa, o zaman mutlu olabilirsiniz :)
Hiçbir şey için pes etme :)12 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın teşekkür ederim 😊😊
seni dış görünüşünle sevecekse bence hata değil ama kalibini seviyor çillerini umursamıyorsa hata yaparsın !! ve ayrıca duyduğum kadarıyla pirinç pilavını kaynatıp suyunu süzüm gece yatmadan suratına sürersen yarım saat bekletirsen bunu hafta da bir kaç kez bir kaç ay yaparsan yüzündeki çiller gidiyormuş :)
12 Yorumla
Soran+1 yılo beyazlatıyor :D ben zaten açık kumralım
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. onları bir kusur olarak değil seni insanlardan ayıran bir fark olarak görmelisin. Teninde hiçbir hatanın, lekenin bulunmaması seni çok güzel yapmaz ya da kusursuz bir tenin olduğu anlamına gelmez. Ne çilli kızlar var, bana göre ciltleri kusursuz.
Benimde çillerim var, çok değiller belli belirsiz ama hiç bir gün bile kapatmak için fondöten ve benzeri kapatıcıları kullanmadım, doğal halinle güzelsen güzelsindir, makyajla herkes güzel, herkes kusursuz.21 Yorumla
Soran+1 yılAynen senin gibi düşünüyorum bende hiç kapatmadım hafif makyaj yapıyorum zaten
Çilli hatun candır gerisi heyecandır :)
Şöyle bir şeysen evlenelim?
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...04e678b3fd.jpg17 Yorumla
Soran+1 yıldeğilim evde kaldım :D
Soran+1 yılAma güzelim yani :)) öyle teşekkürler
Soran+1 yılAllah a şükür öyle değilim :)
Soran+1 yıl:))
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenimde çillerim var ve herkes güzel olduğumu söyler çilleri olan çirkindir diye bişey yok bir ara yüzüne çil yaptıran ünlüler bile vardı modaydı yani takma o kadar normalde tipini bilemem ama çil güzel biri çirkin yapmaz çirkin birini zaten yapamaz anlatabildim mi bilmiyorum
13 Yorumla
Soran+1 yılGüzelim ama çilsiz daha güzelmişim gibi geliyor
Cevap sahibi+1 yılyok tatlım takılma yukarda biri resimler paylaşmış bende o kadar yok yakından belli oluyo ama ben seviyorum çillerimi sende sev
Soran+1 yılSevmeye çalışıyorum bakalım :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendini sevdirdikten sonra sıkıntı olmaz. Benim eşiminde yüzünde çiller mevcut.. Bunu sadece ilk görüşmede fark ettim.. İtici gelmedi ama zamanla konuştuk ettik derken aklımda ne çilleri kaldı ne başka birşey geçen ayda evlendik 2 sene sonunda ve en önemlisi mutluyum.. Önemli olan aynada görülen yüz değil içindeki yürektir.
11 Yorumla
Soran+1 yılAllah mutluluğunuzu bozmasın o zaman :))) teşekkürler
Arkadaşım sen çillerinden rahatsız olursan bütün bir dünya rahatsız olur. Ama sen çillerinden rahatsız olmak ir yana bir fakın olduğunu özümsersen bütün dünya sever seni. Önemli olan korkmadığında ya da kendinde bir eksik olup olmadığıyla ilgili rahatsız hissetmediğinde salıverdiğin beden kokun karşındakini ya çeker ya iter. Seçim senin.
14 Yorumla
Soran+1 yılpekiii teşekkürler
Soran+1 yılHaha ne diyim ya teşekkür ederim :)
Soran+1 yılHaklısın yani
+1 yılBırakta seni sadece çilli olduğun için sevmesin. Aslında bu durumu en aza indirgeyebilirsin. Makyaj mucizesi diye birşey var. Tamam belki doğal olmayacaksın ama hem kendini iyi hissetmek hemde hafif bir makyajın kusuru olmaz. Zaten dışarıda kaç tane doğal kız var ki. Seni sevdiyse gözü görmez ayrıntıyı. Hem bu basit bir tanışma. Çok kaptırma kendini belki de sen onu beğenmezsin.
15 Yorumla
Soran+1 yılHafif bende yapıyorum ama çillerimi kapatmıyorum gözlerim ve dudaklarıma yapıyorum. Kaptırmıyorum zaten nerden çıktı? Sadece sorun ediyorum oda mükemmel değil ama ben kendimi iyi hissetmek istiyorum hepsi bu
- +1 yıl
Bu kaptırmamış halin mi? Ben senin kendini olaya kaptırmanı kastediyorum. Basit bir meseleyi bu denli büyütmüşün
Soran+1 yılÇillerim benim hayatım boyunca tek takıntımdır ve tek moralimi bozan şeydir desem yeterli sanırım
- +1 yıl
Boşuna dert etme belirli bir yaştan sonra önemsemeyeceksin. O yüzden dert etmeden yaşa günlerini ;)
Soran+1 yılİnşallah teşekkürler :)
+1 yılÇil farklılıktır farklı insanlarda her zaman dikkat çeker. Ben mesela çilli erkekleri seviyorum gamzeli erkekler gibi. Bu kusur değil ki çekiniyosun. Ama çok sorun yapacaksan kendin pudrayla hafifletebilirsin
35 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
- +1 yıl
Önemli değil 😘
Soran+1 yılöpücük :*
- +1 yıl
:*,
- +1 yıl
bu görüşü beğendim
Bencee aksine çok hoş duruyo keşke bendede çil olsa o derece yanii ama illa için rahat etmiyosa sana önerim Bello dora sabunu ben 1 haftadır kullanıyorum ne yüzümde çil var ne sivilce tavsiye ederim yani ama sen bilirsin :)
14 Yorumla
Soran+1 yılEczanelerde var mı
Soran+1 yılTeşekkürler canım 😘
+1 yıl2 elin, 2 ayağın tutuyor, sağlığın yerinde iken çillerin var doğalını yaşıyor iken seveceğim adam beni beğenmez diye düşünüyorsan onun hatası beğenmiyorsa beğenmesin o beğenmiyor diye takıntı yapmak saçma bence.
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler ben zaten takıntı yapıyorum onunla ilgili değil tek takıntım :)
- +1 yıl
Peki sana şöyle söyleyeyim.. Kimse kusursuz değil 'dir canım. ;)
saçmlama bırak seni olduğun gibi sevsin hem hangimiz kusursuzuz ki snde sorun olarak il vardır eminim onunda bir kusuru vardır eğer sen bunu sorun etmezsen bnce o da etmez sadece empati kurman yeterli :)
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim haklısın ben kusurları sorun etmem ama karşımdaki insanı bilemem. Düşünüyorum cildi pürürsüz kızlar varken neden beni tercih etsin
- +1 yıl
aşk bu değil işte sen leyla ile mecnunun hikayesini biliyo musun? dur anlatayım mecnun yakışıklı leyla ile kelimenin tam anlamıyla çirknmiş ama mecnun ona deliler gibi aşıkmış. bir gün sormuşlar mecnuna bu kadar yakışıklısın tüm kızar sana hayran sen neden leyla gibi bir çirkinin peşindesin. mecnun da : siz gelin bide leylayı benim gözümden görün.. yani demem o ki seni seven insan da snde başka bişeyler görmüştür aşk budur işte kimsenin göremediğini sen görürsün ondan :) bnden bu kadar umarın yardımcı olabilmişimdir :)
Benimde yaza dogru cikmaya basliyo cillerim. Cillerinle barisik ol inan gercekten cok guzel duruyor ve farkli. Ben ilkte lazer tedavisi yaptirdim azaldi fakat birdaha yaptirmam cunku yaptigim hataydi sen anla iste ☺️
11 Yorumla
Soran+1 yılSenin yazın çıkıyormuş benim yaz kış var annemde de olduğu için bendekiler geçmiyor :) Teşekkür ederim umarım bunun kıymetini bende anlarım
+1 yılSaçmalama. allah onları senin simgen olarak yaratmış. bu güzel birşey degil mi sence? Herkesten tatlı duruyosun çillerin var. Bence sükret buna düşünsene allah korusun yüzün bile olmayabilirdi cildin bozuk veya sivilceli olabilirdi
21 Yorumla
Soran+1 yılDoğru haklısın teşekkürler :)
+1 yılsana çok şey yazasım geldi:) sevgi zamanla olacağı için, kendi eksiklerini bilerek yola çıkarsan, oda seni zaman içerisinde severse zaten bunları görmez. Kaşın, gözün için seninle çıkan zaten kendine eğlence arıyordur ve sevgiden yoksundur. Bu arada güzellik görçelidir ve kimin kimi beğeneceği hiç belli olmaz bu tamamen şans ve kaderdir
20 Yorumla
+1 yılÇehre sevgiye engelmi? Benim babam çok yakışıklıdır ama annem tıknaz pekte güzel denilemeyecek birisi ama bak gör ki dünyanın en mutlu çiftidirler mühim olan karakter sevgi olgunluk ve zihniyet bunlar uyuşuyorsa meleklerin bayram ettiği bir birlikteliğiniz olur
10 Yorumla
+1 yılçiller o kadar tatlı duruyorki bence tam tersıne ayrıcalık keske bendede olsa canım benım hıc takıntı etme ve bır sır daha erkekler genelde cıllı kızlardan daha cok hoslanıyo daha sempatık :)
21 Yorumla
Soran+1 yılHaha :) çoook sağol :*
+1 yılEee yaniii tabi sen bilirsin ama kabul edicekse begenecekse çillerinle begensin bunu ona söyle belki hic de onemli degildir onun icin bu ufak tefek ayrıntılar
23 Yorumla
Soran+1 yılSöyledim zaten aman nolcak takma dedi biraz gördü zaten
- +1 yıl
O zaman bol şanssss :)
Soran+1 yılteşekkürler :)
Bence yapmadığın için pişman olacağına yaptığın için pişman ol daha iyi :) Hem seni tanıdıktan sonra çillerini önemsiyorsa kaybeden sen olmazsın her zaman insanlık daha önemli olmalı bence
21 Yorumla
Soran+1 yıldoğruu
+1 yılÇillerin bir çirkinlik olduğunu düşünmüyorum ben belki ona tatlı gelicek buluşmadan korkunla yüzleşmeden varamassın birşeye buluş rahatla sanki o çokmu iyi 😀
23 Yorumla
Soran+1 yılorası da var tabi ama bu korku çok beter bir şey :D
- +1 yıl
Korkunun ecele faydası yok demişler buluş gitsin ya en kötüsü o seni beğenmesse sende onun kusurlarını görürsün güzellik 😀
Soran+1 yılAynen bişey derse bende ona derim :D
+1 yılsakın yapma hatanın kralını yaparsın bence begenicektir neden dersen çilli kız şu fosforlu gözlük takan kız gibidir pek fazla yoktur ama tatlıdır umarım gözlük takıyosundur seni daha güzel gösterir emin ol
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim :) gözlük severim ama kullanmıyorum ( güneş gözlüğü hariç )
- +1 yıl
olsun doktora git gözlük yazdır kendine kemik çerçeve al bide renkli olsun çok tatlı oluyo l*n kızlar onlarla :D
Soran+1 yıl:)))
+1 yıldeli misin çiller çok hoş ve tatlı gösterir herkes makyaj yaparken çilleri kapatmamaya dikkat eder. Allahın sanan verdiği bir özellik onu anlamayan biriylede görüşme ztn :)
21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın teşekkür ederim :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılsaçmalama yaa , çil yüzünden insan utanır , çekinir mi? seni güzelliğin için konuşacaksa hiç konuşmasın daha iyi hem nereden bilirsin ki beğenmeyeceğini? bence git görüş...
24 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın :) öyle yapıcam
- +1 yıl
aynen canın sakın çillerinden falan çekinme , Allah yakıştırıp vermiştir onları :)
Soran+1 yılTamam canım teşekkürler :)
- +1 yıl
rica ederim canım :) :)
+1 yılBence hayatta daha mühim sorunlar var pmebiş ve genelde çiller yakışır hatunlara kibsen kendini sevmezsen takarsan onunda gözüne batar eğer sen olağan karşılarsan emin ol umursamaz bile ;)
22 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın canımm teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim :)
Çil bendede var bir erkek olmama ragmen bundan cekinmem birisi seni begenecekse o herseyiyle seni kabul etmeli ve sende oram kotu buram kotu dersen kendine haksizlik edersin
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
bir erkek olarak ben çilli kızları daha tatlı sevimli bulurum. tabi kişiden kişiye değişir. dış görünüş her zaman önemli olmasa da bazıları için tamamen ön plandadır. bence görüş. kaybedeceğin birşey olmaz. ya iyi bir arkadaş edinirsin ( ya da sevgili ) ya da kurtulmuş olursun bir kişiliksizden :)
11 Yorumla
Soran+1 yıldoğru haklısın :) teşekkür ederim
Kesinlikle bu yüzdenbbırakma günah hem benim sevdiğim de de bu sorun varmıştı ama seven insan için seni cçilli diye bırakmaz korkmana gerek yok ama sakin bbırakma sakin
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
bence seni seven insan hertürlü sever makyaj yapıp olduğu kadar kapatmayı dene ve buluş ayrıca benim cevremdeki çogu erkek çilli ve benli kızlara bayılıyor eninde sonunda biriyle tanışaçaksın
11 Yorumla
Soran+1 yılYakınımda ki insanlar da beğeniyor ama o hiç görmedi bilemiyorum
Hata tabi be kızım. Çillerin gayet güzel ve doğal. Neden değiştiremiyceğin bişeyi nu kadar dert ediyosun. Karşındaki insan. Kim bilir onun ne kusurları vardır. Dert etme bu kadar.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇoook teşekkür ederim :) haklısın kimse mükemmel değil
Cilleri olan kız cirkin olacak diye bir kaide yok bence rahat ol karsı tarafın seni oldugu gibi begenmesini bekle begenmeme nedeni sadece cil olmayacaktır herhalde eger begenmezse
11 Yorumla
Soran+1 yılYa belki olur diye endişe ediyorum. Teşekkür ederim 😊
kankiii sana bişi diyim mi :)
çiller her zaman güzeldir... bunu begenmeyen erkek yoktur. kızlarda çil çok güzel duruyor :) bence sevinmelisin çilin var diye :)13 Yorumla
Soran+1 yılÇok olsa bile mi?
Soran+1 yılSiyah siyah değil tüm suratımdada yok ama bilmiyorum :))
+1 yılçil artık gamze gibi oldu. imkanı olan yaptırır o derece sevilesi bir şey. kendini kasma yahu akışına bırak :D
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
- +1 yıl
Ricalarr :)
Benim çok hoşuma gidiyo çiller ben beğeniyorum ayrı bir masuluk veriyo bence gerçekten çillerinden dolayı seni sevmemesi çok saçma bir ihtimal
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama diğer insanlardan farklı bişey bu yüzden korkuyorum
Ayy inanamıyorum bnim tek istediğim ve o güzel tatlı çillerden mi çekiniyosun gerçkten saçma ve benim tanıdıgm bay bayan hepsi çillere hayran sen şikayetçisn
21 Yorumla
Soran+1 yılBenek benek hoşuma gitmiyor :(
Çilli inanları severim ben bence farklı ve hoş duruyor ^^
Çok rahatsız oluyorsan da fondoten diye bir şey var:)21 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim :)
- Aşk İlişkileri konusunda 483 cevap paylaştı.
+1 yılÇilli kızlar bana çok doğal geliyor ve çok güzeller. Erkekler böyle düşünürken böyle düşünmeniz çok enteresan. Beğenmeyen olabilir ama çoğunlukta olmayacağını tahmin ediyorum.
14 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Kendinde olunca takıntı oluyor bende olmasa bende beğenirdim :)
- +1 yıl
Keşke çilli bir kız arkadaşım olsa, ben çok seviyorum o hatunları. Kendinden emin ol barışık ol, ve gülmek senin gibi hatunlara çok yakışıyor. İşyerinde bir kız vardı sizin gibi, o da kendine dert ediyordu, ama herkes kızı çok seviyordu. Bence kendinizin kıymetini bilin. Doğallık her şeyin üzerinde gelir. Kendiniz olunca göreceksiniz ki, hiç bir problem yok.
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
benimde vardı beğenmiyordum ben de.. eczaneden çil kremi almıştım geçti dert değil bunlar sıkıntı yapma kendine
25 Yorumla
Soran+1 yılGeçti mi? Geçmiyor ya
Soran+1 yılBende istiyorum ama geçmiyor benim ki
Soran+1 yılÖyle ya teşekkür ederim :*
Kapatıcı sür cok rahatsız oluyosan ama çiller daha tatlı duruyor bana kalırsa :) bir erkekde çillerden dolayı konuşmayı keserse onun seviyesizliği olur aldırma
11 Yorumla
Soran+1 yılKapatıcı bilerek sürmüyorum çünkü o zaman ben olmam ki. Teşekkür ederim bu arada
Sacmalama çil bendede var ve sevgilim çok seviyor. Çil masumlugun simgesi olarak gecer ayrıca çilli kadinlar diğer kadinlara nazaran daha enerjik ve mutlu olurlar seni begenecektir emin on ✌👍👍💟
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet enerjim hiç bitmiyor 😀 peki saçların falan nasıl rengi sarışın mısın? Azdır senin çillerin
Soran+1 yılBende öyleyimmm :D öyleymiş ya bende yapılan yorumlarda gördüm. Beniim arkadaşlarımda kızıyor ama insan kendine yakıştıramıyor :/ Sağol canım bu arada :*
Soran+1 yılÖyle yapıcam 😘💞
Ufak dokunuşlarla bayanlar çok güzel görünebiliyorlar. Bence çilli olmak çok hoş bir hava katıyor. Birkaç dokunuş yaparsan oldukça Seksi görünürsün. Bu arada ben de çilliyim Ç:D
11 Yorumla
Soran+1 yılHaha :D nasıl donunuşlar? Dış görünüşün nasıl çillerin az mı çok mu?
+1 yılSacmalama. Seni seven oldugun halinle sevmeli. Begenmiyorsa onun sevgiside yalandir zaten. Oldugun gibi görün. Sevene canim feda sevmeyene elveda. Taktik bu okis ;)
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 😀
Ne diyor müslüm baba güzelmiş çirkinmiş ne farkeder deli gibi sevmek ruhumuzda var ne fark ederki bence... Çık konuş seni kabul eden böyle kabul etsin mal bu değiştiremezsin... :D
11 Yorumla
Soran+1 yılHahah 😄 Sağol
+1 yılHayır hata yapmıyorsun. Bence de görüşmemekte haklısın. Çiller utanç verici. Erkeklerin çil umurunda değil --- BİRAZ UYAN! Erkeklerin tek istedikleri "Kendimden nefret ediyorum." havasındaki kızların kendilerinden uzak durması. Onlar birer çil. Bu kadar büyütülecek ne var bunda. Çok rahatsız oluyorsan hepsini bir kapatıcı ile kapat.
02 Yorumla
Soran+1 yılkendinde olmadığı için böyle diyorsun ne diyim haklısın
- +1 yıl
Öyle olduğunu bildiğim için öyle diyorum. Kendinle barışık olmaman daha çok seni beğenmemesine yol açar.
+1 yılBenim çillerim yok ama bir. kadını çok şirin ve şeker gösterdiğini söyleyebilirim. Ayrı bir güzellik ayrı bir doğallık veriyor yüze. Çillerinle hiç uğraşma hatta bırak en iyi arkadaşın olsunlar onları sev :)
31 Yorumla
+1 yılTaktigin seye bak yaa. Cil bizim makyajimiz. Farkimiz..
32 Yorumla
Soran+1 yılaa sende çillisin :)
- +1 yıl
evettt :)
+1 yılGüzelik göreceli örneğin ben cilleri olan kızları çok güzel buluyorum. Denemeni isterim hiç olmasa denedim dersin ;)
12 Yorumla
Soran+1 yılsağol abii :)
- +1 yıl
Rica ederim kardesin :)
Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. Çiller erkeklere çekici ve sevimli geliyor.. rahat ol.. Kızda önemli değildir..
10 Yorumla- https://youtu.be/RxMf67Z-HPM
Vesvese yapma boşuna (:11 Yorumla
Soran+1 yıl:) :) çilli bom bom bom
Sırf böyle gereksiz bir şeyden sohbeti kesecekse varsın kessin. Bugün böyle bir şeyi sorun yaratan insanla ileride nasıl mutlu olacağını düşünüyorsun?
13 Yorumla
Soran+1 yılO değil ben kesmek istedim o biliyor zaten çillerim olduğunu
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılSacmalamaaa
cilli kızçeler çok tatlıdır
erkeklerin büyük bir kismina böyle dusunuyo diye biliyorum11 Yorumla
Soran+1 yılÖyleymiş yukarda ki yorumlardan gördüm :) teşekkür ederim canım
çil yüzünden değil karşındakinin sana uygun olmadığını düşünürsen görüşmeyi kesmelisin... önce sennnnnnn sonra karşındakinin beğenisi :)
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın ablacım teşekkürler :)))
+1 yılOooo çilliler süperdir yeah da dası var işte
Benim gibi biriminidir meçhul
Yani ben severim hoşumada gider
Ama herkezin gitmez :)11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle teşekkür ederim
+1 yılSaçmalama bir korku ile yaşamaktansa korkunun üstüne gidip en azından içini rahatlatmalısın, hem ben erkeğim ve erkeklerin hiç bir kız için çok çilleri var beğenmedim dediğini duymadım
12 Yorumla
Soran+1 yılBende duymadım arkadaşlarım beğenir genelde ama hiç görmediğim bir insan ne biliyim
- +1 yıl
Beğenirse beğenir beğenmezse kendi kaybeder..
bazılarınız gayette fıstık gibi
wallpapers.wallhaven.cc/.../wallhaven-74323.jpg16 Yorumla
Soran+1 yılKız fıstık gibi çünkü 😀 benim burun üstümde ağırlıklı var bu kızın yok gibi bişey
Soran+1 yılAma ben kumralım :D yoksa güzel olurdu
Soran+1 yılYok demem :D evde kalırsam gelirim :P
Seni seven hertürlü sevsin. İnsanları bukadar düşünmenin mantığı yok mutlulukta getirmiyor o beni beğeencek mi diye düşüneceğine ben onu beğenecek miyim diye düşün. Ha çok takıyosan fondeten pudra benzeri şeylerle kapatabilirsin
20 Yorumlaçok yanliş yapıyorun. Her inşanın bir özelliği var belki şenden daha fazla cilt problemleri olan inşanlar da var. şeni öğle görüp beyenmeşine izin vermelişin. eğer şeni gerçekten şeverşe o kuşrunu unutur zaten. takma kafana :)
20 Yorumla- Devamını Gör (410)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar