AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
254Cevap
Çili bende sevmem ama insanlarin %85 i çili sever. bence yanlis dusunuyosun. cogu kimseye cekici gelir
Teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Bence böyle dusunmemelisin. Sırf çillerin yüzünden seninle birlikte olmak istemeyecek bir erkekle zaten hic olmasın. Ayrıca çiller çok tatlı bence :)
Teşekkürler 😊
Kızlar her ne kadar sevmese de erkekler çok beğeniyor.
Öyleymiş
Saçmalamaaa. Bazı erkekler çilli bayanları daha hoş buluyor. Hazırlan git buluş ;)
Teşekkürler :))
Çillere bayılıyo belkide kuzum. Zevk meselesi. Biz çirkinlik sanırız ama ona hoş gelir. Aşk ihtimalini riske atma bunun için.
Sağol canım :*
😘💖 bak cok ciddiyim. Sakın bundan çekinme.
Tamam canım 😊😘
Gayet güzelsin çekicisin sorun etme seni beğenen herşekilde beğenir tatlım :) kendini sev ;)
Teşekkür ederim :)
Belki de o cok sorun ettgin cillerinle seni cok sevecek biridir. degilse de ne kaybedebilirsin ki...
Haklısın. Kaybetmem :)
Kaybetmezsiniz cunku insanin kaybi hep kendindendir.. her zaman Baskalarindan neler kazandiginiza bakmaniz dilegiyle :)
Amin inş :)
Yahu deli misin :) benimde cillerim var ve genelde herkes çok beğenir :) ayriyeten çil çok sempatik duruyor niye sevmiyorsun ki onları ^-^
Fotoğrafta ki sensen belli olmuyor :) benimde yakınımdaki kişiler beğeniyor ama beni hiç görmedi ya yakından onun korkusu var şimdi :/
https://i.hizliresim.com/2gE2nq.jpg benim burnumun üstü ve elmacık kemiklerimin ustunde cillerim var hem de esmer olmama rağmen :) bu fotoda biraz belliler. Sende kumralmışsın eminim çok çok yakısıyordur çok tatlıdır
aaa çoook tatlııı :D çok beğendim bende daha çook sende çok hoş duruyor
benimkileri görsen buna çil demezsin
Bende istiyorum ki böyle az olmasın daha belli olsun :)))) seviyorum ben çilleri de çilli kızlarıda sende sev ya boşver :)
Ahh canım yaa çook teşekkür ederim tatli ve güzelsin :D :*
buluşma bir ilişkiye adım olacak sanırım çillerin için seni sevmeyecekse varsın sevmesin bir seven bulunur ;)
Haklısın ama insan ilk başta dışına sonra içine bakıyor 😕
Bence çil güzel bişiyy hata yapma konuşmayı kesme o keserse de kessin zaten bu sebepten kesilmez yahu.
Teşekkür ederim :)
Kşk benim de çillerim olsa :(
Deme öyle insan kendinde olunca beğenmiyor takıntı haline geliyor
Seven çillerinle sevsin kuzucum. Hayırlısı olsun hakkında.
Amin ins
Rsminide mi görmedi ki varsa var arkadaşım her insanın bir kusuru var ki ben bunu kusur olarak görmüyorum. Rahatsız olacağını düşünüyorsan konuşma arasında çıtlat ama olumlu bakımdan konuş mesela çillerim var ve bana çok yakıştığını düşünüyorum gibi çünkü sen olumsuz ve kötü birşey miş gibi ona sunarsan bunu o da sunulanı otomatik olarak kötü algılayacaktır o yüzden biraz rahat ol dediğim gibi yap ve lütfen biraz öz güven :)
Çok kez gördü. Çillerim olduğunu biliyor sadece çillerimin fotoğrafını bellli olduğu kadarıyla attım ( resimlerde belli olmuyor fazla ) oda takma demişti. Yüz yüze gelince napcam korkusu var :/
işte takma durumuna sen getirmemeliydin bu çok yanlış olumsuz göstermemeliydin
Ben göstersemde o görrmedi ama elimde değil napıyım takıntı yapıyorum
ben çillerimle mutluyum valla :D geçemesi için krem felan kullanmam :) :)
Ne güzel :) az mıı yoğunluğu nasıl?
yanağımda burnumda bir sürü yani :D
Benimde burun üstümde ağırlıklı çenem alnımda hafif :)
of ne dert ediyon gülüm :D
öyleymiş :D
çiller çok tatlıdır neden beğenmiyorsun ki? eminim çok güzelsindir canm :)
teşekkür ederim :)
aşkım bende kumralım ve çillerime aşığım saçmalamaz mısın lütfen
Tamam kuzum :*
Belki o çok sevecek çillerini. Ya da sen onu beğenmeyeceksin belki. Kendini olumsuz düşüncelere kaptırma derim. Hele de fiziksel.. :)
Tamam canım teşekkürler :)))
Bir erkek, kızı çillerinden dolayı sevmemezlik etmez. Erkek onunla güzel zaman geçireceği, her baktığında huzur bulacağı ve her zaman yanında bulunan bir kız ister yani güzellik değil mutluluk ve huzur ister eğer öyleysen çekinmene gerek yok.
bende aynı sorunu yaşıyordum sevgilimle yaz tatilinde okulda sevdiğim çocuk yazdı çıkmaya başladık eylül ayı geldi çok korktum yalan yok belli etmedim ama vs vs birşey olmadı ya seni seven her halinle sevsin boşver birde avonun güneş kremini kullanıyorum sürünce hiç yok gibi oluyor tavsiye ederim
hayıır bence çil ayrıcalıktır, keşke bende de olsaydı hatta :)
Teşekkürler :) kendinde olsa sevmezdin
Çilli bayanlar herzaman diğerlerinden daha sempatik ve güvenilir gözükürler bence bu durumu uyanmak yerine avantaja çevirmek için kullan ve hiçbir zaman kendinden utanma
Teşekkür ederim :)
Kendinle barışık ol. Görüşmeyi kesme.
Çil bence, ayrı bir çekicilik verir kadınlara.
Teşekkür ederim :)
Rica ederim. :)
çilleri olan kız daha bir tatlı ve çekici olur yani bu kanıya nerden vardın?
Ben sevemiyorum fazla geliyor
yok ya sen öyle düşünüyorsun ama ben çillileri çok severim birçok kişi çilli insaları sever :)
Pekii teşekkür ederim o zaman :)
rica ederim :)
Tabiki görüş. Bu bir sorun değil. Seni sevicekse doğal sevmeli
Haklısın :) teşekkür ederim :)
Valla tanıdığım tüm çilli kızlar tatlıydı. Çiller orjinallik katar. Sen kendini böyle kabul edersen karşı tarafta etme konusunda rahatlar. Kendine biraz şans tanı.
teşekkürler :)
Ne demek. Doğru neyse o. Gereksiz kompliman yapmadım. Emin ol.
sağol o zaman :))
tam tersi inanılmaz bir tatlılık katıyor harıcı senı begenen kalbin için beğensin cillerini dikkate alıp senle gorusmuyecek adamın nıyetı bellıdır rahat ol kendıne guven ;)
Haklısın teşekkür ederim :)))
Ya cidden ciller beyaz tenli insanlara cok yakisiyo 😍
:* :*
Seni beğenen en doğal halinle beğenmedikten sonra ne önemi var ki? Makyajlı bayanları herkes beğenir ya da çok güzel olanları. Ama eğer insan karşısındakini doğal haliyle kabullenemiyorsa o kişide sorun var demektir.
bazı erkekler çilli kızlara bayılıyor bile. böyle minik bir konu yüzünden kendine güvenini kaybetme bu bir kusur değil. onun beğenmeyeceği şey çillerin değil kendine güvenmeyişin olur ancak :)
fondoten diye birşey var bundan haberin var mı senin
ya da en olmadık çilleri geçiren kremler doktora bile gitmeden eczaneden alabilirsin
en olmadı sürekli güneş kremi kullanıp daha da artmasını önleyebilirsin
Hiç yok ya ben bayan değilim zaten. Bu yorumu yaptığına göre çil hakkında fikrin yok. Çiller tamamen kapanmaz ve geçmez o kremler falanda yalan. Ben kışın bile kullanıyorum koruyucu
çiller hakkında çok bilgim var bundan 3 yıl öncesine kadar benim de çillerim vardı doktora gittim 3 tane krem verdi hergün akşam onları karıştırıp kürdanla tek tek çillerimin üzerine sürdüm daha ilaçlar bitmeden bir aya kadar hepsi yok oldu şimdi tekrar çıkmasınlar diye sürekli güneş kremi ve büyük gözlükler kullanıyorum yaz aylarında
Benim geçmiyor ve geçmez genetik
Bence çiller çok sempatik yapıyor bir bayanı hele kızıl ve beyaz tenliyse ki %90'ı beyaz tenli olur.
kızıl değilim açık kumralım :)
Bendede var olsun ne olmus
o kusursuz mu saniyorsun
teşekkürler :)
Cilli olanlar dikkat çekici bence. Hic de takma yani. Karşıdaki takiyorsa onda sorun var.
Teşekkür ederim. Yok bir şey demiyor ama yüz yüze görüşünce ne der bilemiyorum
Peki bu çillerini beğenmedi diyelim başka çıktığın da beğenmez diye düşünürsün o zaman sen kimseyi sevemez korkar şüpheci olursun o nedenle seni seven olduğu gibi sevsin şunu unutma çok güzel kızlar bile sevilmez aldatılıyor Adriana Lima gibi
Işte bende o duyguya kapıldım ama takıntı yapmamaya çalışıyorum
Sağolasın 😊😊😊
Rica ederim kafana takma sen mutlu ol yeter ki 🌷
:))
Seni olduğun gibi seven biriyle yoluna devam et tatlım ;) begenmezse begenmesin o onun sorunu
Teşekkür ederim :) haklısın
ya bence çillerin vardiye seninle konuşmayı kesecek biriyse en baştan bırak gitsin...
Biliyor zaten ama hiç görüşmedik bu yüzden konuşmak istemiyorum
Çiller güzeldir, endişe etme. Çocuksu ve sempatik gösterir... Çillerinle barış ;)
Teşekkür ederim :)
Bazı çilli kızlar güzel olabiliyor kendine az güven cici kıs.
Bazılarında ama
çil dünyanın en tatlı şeyi deli misin eger çok rahatsız oluyosan fondotenle kapatabilirsin dert etmene değmez kız
Sağol 😊
Bendede var biraz. Daha fazla olmasini isterdim. Teyzem 30 yasinda benden genc duruyor. Cilli. Cok tatli
Vay be :)
Hata tabiki. gamzeli insanlar nasıl özelse çilli insanlarda öyle bnce. Ve hoş tatlı dye düşünüyrm. Hemen ön yargı yapma birşey kaybetmezsin
Öyle yaa ama benek benek ne bileyim ben sevemiyorum
Benim yüzüm resmen harita gibi oluyor yazın çiller yüzünden :D
Ama takmıyorum çünkü fondoten var :D sen kendini sevmezsen kim sevsin seni
Senin ki yazın çıkanlardan 😀 öyle ama beğenmiyorumm
Senin kışın mı çıkıyor :D
Benim hep var geçmiyor 😀
Bendede aynı ama kışları azalıyor
kesinlikle hata olur ben çil çok severim keşke benimde olsa.. sen nasılsan öyle ol sevicekse seni sen olduğun gibi sevsin konuşmayı sakın kesme unutma kimse mükemmel değildir
Teşekkürler :) 💋
Sen salak misin desem cok mu sert olur bilemedim ama ciller iyidir severimde. Kendinle barisik ol daima. bir ben bulamadim zaten cilli birini :D degerini bil cillerinin
Yani salak diyen ilk sen değilsin. Teşekkür ederim o zaman :D
Ricalar o zaman :)
çok tatlı bir görüntüsü oluyor çilli insanları daha gerçekçi buluyorum, olduğun gibi biri seni kabul etmiyorsa kendini değiştirmiceksin arkadaşlarını değiştirceksin
Öylee teşekkürler
Çok saçma. İnsan kendini beğenmiyor ve sevmiyorsa zaten başkasını sevemez. Sen onunla çıksan bile evcilik gibi olur bu. Üstelik çilli kadınlarda yeri geldiğinde çok tatlı olabilirr ;)
Evcilik mi neden?
yani gerçekçi olmaz demek istedim
Ne alakası var onu anlamadım
O dediğin şey eskidendi şimdi öyle değil ne diyim umarım sever seni sevmezse zaten seni haketmiyordur seni çilli halinle sevmeyen insan düştüğünde bir tekme vuranlardan.
Doğru valla
:) :)
Çillerinin olması senin bir kusurun var demek değildir, sonuçta seni seven insan bir tek çillerine bakarak seni beğeniyorsa veya beğenmiyorsa zaten amacı farklı demektir.
Bence hata olur başkaları için yaşama seni beğenmense diyede düşünme kendine güven begenmezsede salla gitsin elbet beğenen birisi çıkar ama ilk kendine güven arkadaşım
eğer birbirinizden hoşlanıyorsanız ;
sana karşı bir şey hissediyorsa eğer bence zaten çillerini umursamayacaktır bile ki eğer onlarla ilgili kötü yorum yaparsa konuşmayı ondan sonra kesebilirsin. konuşmayı şimdiden kesersen ilerde pişman olabilirsin :)
Yahu memelekette hani şu yüz nakli geçiren bir ağabey vardı inegöllü o bile çok güzel bir hatun kişiyle evlendi (küçümsemiyorum kesinlikle) sen kalkmış çillerim var beni beğenmez diye görüşmüyorum diyorsun la beğenmezse sen de vur kıçına tekmeyi yahu
ya saçmalama çiller çok şirin bir kere ne kesmesi ya sakın öyle bir saçmalık yapma
Tamam tamam 😊
Neden takiyosun ki bu kadar biraz çil cok tatli duruyo bence hele de beyaz tenli ve sarisinsan
Açık tenliyim buğday rengi Kumralım
Cok guzel iste
Kızıl olsam iyiydi :))
Çil çok güzel durur genelde kadınlarda çocukluğumdan beri hep özenirim sakın öyle bir hata yapma
Tamam canım teşekkür ederim 😘
Bence çilli insanlar çok tatlı 😊 görüş bişiy olmaz ^^
teşekkürler :)
Rica ederim 😊
Yahu bu çilliler neden cok sempatik, tatli olduklarini kabullenemiyorlar?
:)) bilmem
Bence fotolu sorsan daha etkili olurdu👍🏻😊
Fotoğraflarda belli olmuyor kötü duruyor normale göre
Ee o zaman neden takildin ki 😎
bana çok geliyor
Bence de sana oyle geliyordur😎
Galiba :)
Sana bir şey diyim mi az olan değerlidir bnce çilli kızlar çok tatlı hem de değerlidir 😉
Teşekkürler :)
Bn teşekkür ederim , keşke çekiklerde aynı şansa sahip olsa 😒
Neden ki onların hayranı çok
Bilmiyom bn özgüven yoksunuyum hakaret yedikten sonra hatta buyüzden ildışi görev bitipde yasadığım yere dönünce estetik olcam ve ona iyi bir ders vercem
Yok artık sakın öyle bişey yapma bence tatlı oluyo
Çekikliğimi bozmadan olsa aynı şeyi bir daha kaldıramam sadece tanışmak istemiştim, abaza mı olmadığım kaldı aynaya hiç bakmamışsın dedi kimsin flan yani sorun bnde demek ki
Bence hiç sorun yapma sorun sende değil kızdaymış egosu tavan
Teşekkurler
Düşünsene. Beni ne kadar seviyorsun dediğinde, "Yüzündeki çiler kadar" diyen bir sevgiliyi.
Bu iyiydi :D o zaman çillerimin daha çok olmasını isterim diyomuşum :P
Annem senin çillerin mi ne kadar tatlı :D
Şarkın bile var "Çilli bom bom" :D
Yaa hiç sorma :)
Hanımefendi ALLAH'ın vermiş olduğu bu özelliğe şükretmelisiniz. Ben sanmıyorum ki beğendiğiniz şanslı kişi sizi beğenmeyeceğini.
Yavşak burada da karşıma çıktın bu nasıl bir abazalıktır :D
Bakın sayın slashhs ergeni lütfen diyorum yaşınızın getirdiği olgunluğu takının. Eğer akıl yaşınız düşükse sizin burada hanımefendi veya beyfendileri rahatsız etmeye hakkınız olmadığını ifade etmek isterim.
Senin ifade etmek istemelerini biliyorum ben ağır abazasın işte olum kabul et artık :D
hanımefendinin sayfasını kirletmeyelim lütfen bu son mesajım klavye başı kahramanı yarın İstanbula gideceğim eğer korkmazsan gelirsin Kız kulesine 15.00 gibi
l*n senden korkan senin gibi olsun gel yavşakkkk
Sonradan gelen şahıs susar mısın?
Tabi egonu şişirdi ya hemen savunursun sende haklısın ben de senin durumunda olsam egomu şişiren herkesi savunurdum :D
Bak şimdi de bayana laf atmış tamam özele gel
Hayırdır bilader koruyucu meleği mi oldun geldim şimdi bekle
Soruyu soran bayan sizden özür diliyorum yanlış kelimeler kullandım k bakmayın
Bence senin psikolojik sorunların var uğraşmaya değmez
Abla sorunum falan yok Gökhan bey istedi özür dilememi tekrar k bakma
Niye hata olsun ki? Özgüvenini kaybetme olucağı varsa olur olmazsa zorlamaya gerek yok. Ayrıca bu çocuk seni hiç. görmedimi?
Gördü fotoğraflarda
Yüz yüze görüşmedinizmi hiç guzu :(
işte onu diyorum gelecek
Canım benim. Birincisi Çilli olmak sorun değil. Ikincisi dış görünüşle seni beğenecek ya da beğenmeyecekse boş ver gitsin.
Sağol canım ama insan ilk başta dış görünüşe bakıyor malesef :(
Tatlim öyle düşünme kendine hakszlk yapma begenmezse kndı kaybeder ayrıca korkma gurur duy nadır öyle kızlar var ☺️
Haklısın canım sağol :)