AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
254Cevap
Bu yuzden konusmayi kesmen tamamen yalnis eyer seni sadece guzelligin icin sevecekse o kisinin senin icin dogru kisi olmadigini anlarsin
benimde çillerim var ve herkes çok tatlı olduğumu söylüyor yani korkmana gerek yok kendinle barışık ol
Vallahi benim akraba var kiz bildigin tas gozlerine oyle bir makyaj yapiyor ki cilleri dikkat xekmiyor...
çok belirginse ve sende bundan rahatsızsan fondotenin ilahi gücünü kullanarak azaltabilirsin.. ama hepten yok etme.. belirginliği azalt sadece :)
Seni beğenen her halinle beğensin. kendinle barışık ol ve karşına çık. senin elinde olmayan birşey bu çünkü allah vergisi. sırf çillerin beğenmezse canı cehenneme
Öyle teşekkür ederim :)
Kızım çillerinden rahatsız olma benimde bir sürü çilim vardı ama birtane kalmadı artık. Şimdi farkettim de keşke çillerim olsa diyorum çok özledim çillerimi: ( Onların kıymetini bil ben de yok bana versene değiş tokuş yapak: )
Saçmalama, kendine gel. Bu sebepten sevgili bırakılır mı?
Henüz sevgilim değil :)
Olsun ama düşüncen çok abest.
Çiller kimseyi kimseyi çirkin göstermez o kesin ama bu olaydan dolayı yaşadığın stres özgüvenini kıracaktır ki kimse özgüveni kırılmış insanlardan hoşlanmaz sen hel halükarda normalde oldugun gibi ol gerisi hallolur.
Çil candır. Çil seksidir. Onunla görüşme benimle görüş <3
Başka😊
<3 Çil <3
Amsn boşver istemessede kendi kaybeder bence kotu durmuyodur gormesemde :D
teşekkür ederim :)
Benimde hafiften çillerim var ve ben beğeniyorum aman seni beğenmeyen ölsün be bırak milleti
dimi :) teşekkür ederim
Rica ederim :)
Kesinlikle hata yaparsın. Seni seven biri zaten her halini kabul eder sever hiç kafana bile takma :)
teşekkür ederim :*
Çok fazlaysa yani ten renginden en fazla 3 ton koyu olabilir onun dısında acayip itici durur...
üç ton değil bir ton koyu siyah ya da koyu kahverengi değil uzaktan ya da fotoğraflarda belli olmuyor. Burnumun üstünde ağırlıklı var yanaklarıma doğru çenemde var alnımda küçük küçük az
Senden başka yok sadece 1 tane var artık bazı şeyleri sorun etmekten vazgeç
Teşekkür ederim :))
bence sen onlarla cok masum ve tatli gorunuyorsundur ;)
İnşallah öyledir teşekkür ederim :))
Öyle düşünme kişi kimi severse onun dünya güzeli odur ki çilleri de erkeklerin çoğu beğenir bende dahil o yüzden böyle düşüncelere kapılma :)
Teşekkür ederim :)
Ne demek inşallah mutlu olursun :)
Sacmala ma Çillerin yüzünden sevmesin mi seni Sen sorun yapma sonuçta sen busun seni seven çillerinlse sever :* Hem O kadar Fondoten Var kapatması 5 dk nı alır :)
Ya ben cili cok begeniyorum zevk meselesi tabii ama o kadar rahatsizsan fondoteni dose veya lazerle sildir cillerini ama kusur oldugunu dusundugun sey icinde konusmayi falan kesmen sacma bence
bence böyle bir şey yapmana gerek yok olduğun gibi görün sonuçta o çiller ömrünün sonuna kadar seninle öyle doğmuşsun ve öyle yaşayacaksın
Bence Gereksiz Bir Düşünce Sonuç Olarak Allah Vergisi Birşey, Ya Sağır , Dilsiz , Kör Olsaydın.. Bence Sükret Ve Öz güvenini Toparla..
seni seven güzelliğine bakmaz yani en azından benim gibi birisi ise. çünkü seven kişi sevdiğinin yok çok zayıf yok çok kilolu ya da sivilceleri var diye bakmaz bakamaz daha doğrusu.
doğru ama bunlar için önce sevmesi lazım :)
evet haklısın önce sevesi lazım. sana bir tavsiye vereyim mi. bak ben çok sevdim fenada bağlandım kaç kere ayrıldı hep bekledim en son beklemem 1 sene sürdü gerçi halda bekliyorum da neyse şunu diyeceğim sen sen ol karşındakinin sevgisinden emin olmadan rüzgarına kapılma çok canın yanar ben garanti veriyorum yanacağına.
Benim canım bu zamana kadar fazlaca yandı zaten herkese olabilir bu kimse kimseye tam olarak güvenemez ve emin olamaz
evet bu devirde kimseye güven olmuyor. eğer birini gerçekten seviyorsan ona güvenmişsin demektir.
İlk eşimden önceki sevgilimde senin gibi çilli idi. Çillerin senin için büyük avantaj inan. Dert etme asla.
Cilli kizlar daha Seksi oluyo bence. Saclarinda kızılsa tamamdır. 👍
Değil
Boyatabilirsin. Kendinle barışık ol. Takma böyle şeyleri
Çiller belki senin için avantaj olacak ne biliyorsun, hem insan daha çok yürektir, fizik değil.
Doğru
Güven kendine, ona yüreğini göster, çilleri görmesin bile.
hata olmaz yani çilli kızlar daha hoştur hem unutmayın megan fox ta çillidir.
O kadında belli olmuyor :D
bal gibide belli oluyo.
olsun bakalım
bn sahsen çilli kızları seviyorum sıkıntı yok kapanma dısarı karsı bu yuzden
Teşekkür ederim :)
Cil demek gel bana demek ben acaip severim srvmiyen maldir vakit kaybetme :)
Peki teşekkür ederim o zaman 😊
Kizim o cilleri sen bana verrrrrrrrr :D sacmalama cil hem masum hem seksi gosterir
Al senin olsun bende fazlaca var 😀 ya çok olsa bile mi? Masum tamam da seksi değil
Ya gitmanyak misin kizim her turlusu cok tatli duruyo :S
Teşekkür ederim 😘
Dert etme bende de var biraz ama sorun etmiyorum 😄
* biraz canım😀
Ama
Gerçi sende ne kadar bilmiyorum ama genelde tatlı duruyor eminim sende de öyledir hiç dert etme 😊
Büyük büyük her yerimde değil burnumun üstünde ağırlıklı olarak var
Olsun hiç dert etme yakısıyodur sana buna eminim 😊
Teşekkür ederim :*
Rica ederim 😊
benimde sevgilim sanaldandı tabi yakından görmediği için çilli olduğumu bilmiyodu buluşmadan önceki gün yüzümde çillerimin olduğunu belirttim sonra buluştuk hiç bişey demedi :D belki sendede öyle olur
İnşallah zaten biliyor 😊 senin nasıl çillerin çok mu biraz dış görünüşünden bahseder misin?
çillerim sadece burnumda ve çevresinde var beyaz tenliyim mavi gözlüyüm kumral saçlıyım
Anladım 😊
yaa amaaan
çillerinle güzelsindir ki :)
takıntı haline getirme sevecekse her türlü sever..
Teşekkür ederim :) 😊
seni sevecekse çillerinle sevsin hiç çekinme ve görüş onunla
Emin misin ya
evet canım hiç çekinme böyle sevsin seni
Ya bana çok geliyor o yüzden çekiniyorum
çekinme kendinle barışık ol
Teşekkür ederim :)
Kusursuz insan yoktur az kendine güven huylarına güven özel olduğunu hisset ve görüşmeye devam et bence
Saçmalama. Gerçek anlamda çil daha çekici yapıyor. Bunun farkına var ve sev onları :)
Yaşın kaç ve Maxfaktör fondoten kullan Çiller'in hafif görüntüsü olsun seni sempatik gösterir.
Asla kendini bir baskasına begendirmeye , bir baskasına yaranmaya calışma.
Olurmu yaa çilli kızlar daha sevimli tatlı olurlar keşke çilli sevgilim olsa idi çillerini tek tek sayardım vallahi
Bence büyük hata yapıyorsun berki senin kusur olarak gördügunü o senin güzelliğin olarak düşünecek en kisa zamanda gorüş bence
Haklısın abla burada ki yorumları okudum bende öyle düşünüyorum
Bir insan seviyorsa ne cillerine nede dış görünüşüne bakar sadece kalbinle sever ve başka birseyi kafaya takmaz dert etmez
Bence bosuna bu kadar kafana takıyorsun kafana takma ve görüş bence seni bu yüzden beğenmicekse asıl o aptallık etmiş olur :)
Dimi dimi :) çok teşekkür ederim :)
Bazı erkekler Çilli Kızlardan hoşlanıyor. Hata yapıyorsun bence
Bu aralar ilgi duyduğum kız biraz çilli ama ben takmıyorum yani hatta güzel bile :)
Teşekkürler :)
Rica ederim :)
benim de çillerim var , ilgi çekmek güzel. beğenmeyen poposuna gülsün takma kafana ;)
Fotoğraftaki senden belli bile olmuyor :)
o kadar da olsun ama demi :)
Bnde çilliyim sorunumuz ilişkimizde. Olmadı makyaj var buda dert mi
saçmalama seni beğenen her halinle beğenmeli bazı kadınlara çil çok yakışıyor varya :)
Sacmalama kendine guvenmelisin kendini begendirmek. zorunda degilsin severse oyle sevsin
Haklısın Teşekkürler 😊😊
Hem. cilli kizlar cok tatli olur rahat. ol gulumse
:) :)
Hayirli geceler cilli.😉
Teşekkürler sanada :)
millet çakma çil yapıyor ya sen ne diyorsun bence çok yakışıyor kızlara
Ben neden çakma yapanlar göremiyorum 😑 çok olsa bile mi?
ben göruyorum canım ya gerçek diyorum çocuk iken bir kız vardı bize sıra dışı gelirdi meger çilli kızlar canmış
Peki teşekkürler :)
Çil çoğu kızda çok hoş duruyor neden öyle düşünüyorsun ki
Ben beğenmiyorum kendimde olduğu için
Boşver bu kadar kafaya takmaya değmez belki o beğenir
İnşallah
Çil bence guzel ve seksi biseydir dogal. bir. kozmetik gibi
Teşekkür ederim :)
Benim dusuncem. boyle cili olan kiskanilir genelde :D
Kıskanılır mi hiç sanmam ben kumralım senin dediklerin kızıllardır
Yoo cok yakisir hemde fogal bir kozmetik bu
Teşekkür ederim :))
cilli kızlar aslında çok tatlı oluyor :) yani acıkcası
Bence Görüşmeye devam etmelisin bence çiller güzellik katıyor çok daha sevimli gösteriyor bence onları sev
hata olur. hemde seni benliğinle seven biri için büyük hata olur.
Senden hoslaniyorsa cillerini dert etmez bence konusmaya devam et hani eninde sonunda hoslandgn erkek cillerini görecek
Ben Çilli olan kizlara daha hoş bakiyorum durum degiskenlik gösterebilir. Ama seni sen oldugun için sevmeyecekse neye yarar? Ayrica sansini denemelisin. Sonra keskeler fayda etmiyor.
seviyorsan git konuş bence sonra neden gitmedim diye kendini paralarsın en fazla senin yapıcağın sonradan olur ama elindeki şansı kaybedersin :)
Sevgi değil daha görüşmedik bile 😊
daha iyiya işte kaybedicek hiçbirşeyin yok belkide sevgili filan olursunuz :)
Bakalım ya hayır lıs😊😊ı
Çil birçok kadına yakışıyor. gereksiz endişe ediyorsun bence.
bu endişe neden ki? beğenirse beğenir beğenmez ise kendi bilir. bir o mu var dünyada allahını seversen güldürme beni.
Anlayamazsın işte onu
anlayamayacak birşey yok ki o seni eğer gerçekten seviyorsa çillerini görmez bile. görebiiyorsa eğer salla gitsin.
Bilemiyorum hayırlısı olsun teşekkür ederim
bence de hayırlısı olsun ama dikkat et kendine. seni üzmesine izin verme.
tamamdır :)
o zaman bir sıkıntımız yok dikkat et üzmesin seni. her zaman kendini dünyanın merkezine koy. bırak o etrafında dönsün. sabitin kendin ol.
bence bir konuş eyer sevecekse her halinde sevsinsin hem benim bitane tanıdıgım var çilli çok tatı :)
Teşekkür ederim :)
ya seni dış görünüşüne göre değerlendirecek insan zaten girmesin hayatına be kızım
Seven de var. Çok açık tenli kızların ortak sorunu bu çil. Ben bilemedim ama bence güzelsen çekici bile yapabilir.
Sağol