Birine karşı hissedilen duygunun aşk mı yoksa takıntı mı olduğunu nasıl anlarız?

Birini uzun suredir karşılıksız seviyorum ve 1 senedir görmüyorum ama onu sevdiğimi biliyorum her ne kadar sevgili olmasakta bir anda olan birçok animiz var onlar aklıma geliyor mutlu oluyorum bazen ona kızı yorum sevmediği için garip tuhaf bir durumdayım hayatıma da kimseyi almiyorum ama düzgün biriyle karsilasmadigim icin yani takıntı olsa onun canini acitmam gerekirdi ama yapmiyorum asık olsam peşinde olmam gerekirdi o da değil bu nasıl bir durum arkadaşlar yani bu durum ask mi takıntı mi yoksa başka birşey mi aci cekmiyorum eskisi gibi zamanla alisti! m.
Birine karşı hissedilen duygunun aşk mı yoksa takıntı mı olduğunu nasıl anlarız?
Cevapla