Bir insana takıntılı ya da aşık olduğumuzun farkını nasıl anlayabiliriz?

Güncellemeler
+1 yıl
Öncelikle hepinize tek tek dönemedim fakat şunu anladım ki bence aşk olmadıkça takıntı olma potansiyeline girer. Lakin o dengede bizim elimizde. Bana kalıcak olursak bence ben aşık olmuşum ya ona Ayygy. Ama görün öyle güzel bakıyor ki öyle bir şey ki. Ben onun için geceleri teheccüt namazları kısır ağlayarak dua ederdim. Yani bence ben bi tik aşık olmu s olabilirim
Bir insana takıntılı ya da aşık olduğumuzun farkını nasıl anlayabiliriz?
Cevapla