• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevmediğiniz birisi ile sırf üzülmesin diye çıktınız mı?

FeliciSonas
FeliciSonas Takip Et
Xper 2 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Haydi bakalım var mı böyleniz?
Sevmediğiniz birisi ile sırf üzülmesin diye çıktınız mı?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • byMilano
    byMilano Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    hayır tabiki de... çocuğa neler neler ettim.. hala görünce tüylerim diken diken oluyo... hala peşimde koşuyo... üniversite sonuncu sınıftayım hala peşimde koşuyo... hiç bir zaman o istiyo diye kimseyle görüşemem... kalbine yazık.. hem güveni sarsılır başkasını tanımak istese tanıyamaz, sevemez güvenemez..

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Çok doğru bir noktaya değinmişsiniz güven..

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • letssee
    letssee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Insanlara hayir diyemeyen bir tipim ama bu konudaa buyuk konusmuyorum ama aslaaa evet demem. HAYIRI derim direk yuzune.. acima duygusuda bir yere kadar

    0
    6 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Acıma olarak görürseniz hata olur. Size değe veren birisi düşünsenize..

      Yorumla
    • letssee
      letssee
      +1 yıl

      fark etmiyo. ona haksizlik etmis olurum sevmedigim halde onunla beraber olmak... o beni nekadar sevsede ben belli ederim onu sevmedigimi, onun bana gosterdigi sicakligi ben ona gosteremem ve daha cok uzulur! O mutlu olsun diye benmi mutsuz oliim, sonunda ikimizde uzulcez o biraz daha gec uzulcek okadar

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Denedik olmadı kafasıda olabilir?

      Yorumla
    • letssee
      letssee
      +1 yıl

      Yok ya bana gore olmaz, bilmiyorum yapamam ben.. ya soyle dusunsene her uzuldugne evet desen nolcak senin halin?

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Yo o şekilde değil şöyyyleki seni canı kadar seviyor mahfoluyor ve sadece yanında olmak dahi yeterli onun için :)

      Yorumla
    • letssee
      letssee
      +1 yıl

      vallahi bazen insan sirf imkansiz diye dahada baglanir o kisiye... Kalbinin sesini dinle derim, ben evet dermiyim? Sanmiyorum pek. Ama insan tanidikcada sevebilir yani, boyle bir durumda var😊

      Yorumla
  • Gercek_Hayat
    Gercek_Hayat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 49 , eic 74%
    +1 yıl

    Sırf üzülmesin diye onunla çıkmak demek onun üzüntüyü dibine kadar yaşamasına neden olmak demektir...

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Buda bir doğru desenize iki ucu b. klu değnek..

      Yorumla
  • CrayZ_BoyY
    CrayZ_BoyY Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evt yaptim sonrada sevdim ciktik bir yil surdu :)

    0
    8 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Bahsettiğim tamda buydu :D

      Yorumla
    • CrayZ_BoyY
      CrayZ_BoyY
      +1 yıl

      Ahahahha kalp kirmasini uzmeyi sevmiyorumda o yuzden kabul etmistim uzulmesin diye iste oyle baslamisti :)

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Bir yandan güzel bir yandan tehlikeli bir su :D

      Yorumla
    • CrayZ_BoyY
      CrayZ_BoyY
      +1 yıl

      Tehlikeli neden?

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Tehlikesi kişiye. bazen hayır demek gerekir. bende hayır diyemeyenlerdenm

      Yorumla
    • CrayZ_BoyY
      CrayZ_BoyY
      +1 yıl

      Nese iste bitti gitti kimseyi uzmemeye kalp kirmamaya dikkat ediyorum butun olaay bu :)

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Doğru düşünceler doğru yol kanımca :) hakkında hayırlısı olsun..

      Yorumla
    • CrayZ_BoyY
      CrayZ_BoyY
      +1 yıl

      Tesekkurler umarim seninde gonlunce olsun hersey :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

26

Cevap

35

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Guleceksem sevmeliyim aglayacaksam sevmeliyim Gezeceksem sevmeliyim, seviseceksem sevmeliyim, cocuk yapacaksak sevmeliyim, ve eger bir gun nefret edeceksem sevmeliyim. Ben peygamber degilim:)

    1
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      :) Vahoo güzeldi..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • OK4NNN
    OK4NNN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hayır vardı böyle birisi karşıma çıkmıştı ama çıkmadım

    Çünkü çıksaydım, daha çok bağlanıcaktı, daha çok sevicekti.
    Ve ayrıldığımızda darma duman olucaktı, ve bende bunu istemediğim için.
    Başlamadan game over yaptım.

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Sence toparlanabilmiş midir? Veya çıkmama sevememe nedenin ne idi?

      Yorumla
  • dejavuistar
    dejavuistar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    öyle şey mi olur ya...
    aman o üzülmesin ama ben saksı gibi yanında gezerim :D
    hayır demeyi bilmek gerek bazen...

    0
    9 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Aslında bu fikre katılıyorum ancak bencilcede gelmiyor değil. s

      Yorumla
    • dejavuistar
      dejavuistar
      +1 yıl

      neresi bencilce?
      ben bu hayatı kendim için yaşarım başkalarının gönlünü hoş etmek için değil..

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Kendi için yaşama ksımı sanırım :/

      Yorumla
    • dejavuistar
      dejavuistar
      +1 yıl

      yedek bir canın mı var senin yoksa :)
      tabi kendin için yaşayacaksın
      elbet birileri için bir şeyleri göze alacaksın ama bu insanlar üzülmesin diye kendimi üzüp yapmak zorundaymışım gibi hissetmeme neden olacaksa bırakırım o insan üzülsün

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Vahoo ilk cümlene bayıldım haha doğru ancak sıkıntıda var bunu aşırıya kaçırdığımız zaman egoistlik yolu açılıyor maalesef. dengede tutmak lazım bira ondan biraz bundan :))

      Yorumla
    • dejavuistar
      dejavuistar
      +1 yıl

      dengede tutman gereken insanın yanında kendin olabilmelisin
      onun istediği gibi olup kendinden daha fazla vermemelisin bence

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      :)) karakterli birisin bu güzel umarım mutlu olursun kardeşim hakkında hayırlısı olması dileğiyle..

      Yorumla
    • dejavuistar
      dejavuistar
      +1 yıl

      teşekkür ederim :) seninde hakkında en güzeli gerçekleşir umarım :) iyi geceler...

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      iyi geceler.. mutlu yıldızlar :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet çıktım ama içimden gelmediği için ona pek yakın olamadım arkadaşınmışım gibi davranıyorsun dedi ve terk etti çok koydu lann o üzülmesin diye çıktım ama o ayrılırken beni üzdü laflarıyla :(

    1
    0 Yorumla
  • epinephrinne
    epinephrinne Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 31%
    +1 yıl

    en fazla "friends with benefits" oluyor öyleleriyle..

    0
    6 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Türkçesi?

      Yorumla
    • epinephrinne
      epinephrinne
      +1 yıl

      işte duygu katmadan arkadaş olarak sevişme koklaşma oynaşma..

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Aşk olmaddan gerçekleşen ilişki hayvanların soy devam ettirmek için yaptığından farksız değildir.

      Yorumla
    • epinephrinne
      epinephrinne
      +1 yıl

      kusura bakmada teşbih verme konusunda da oldukça başarısızsın. hayvanlar dediğin gibi üremek için sevişir, benim bahsettiğimde zevk için sevişiyorsun. zevk için film izlemek gibi. argümanıma saldırırken bari düzgün teşbih yap lisede falan edebiyat görmedin mi?

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      o halde şöyle bir benzetme yapayım bayım aşksız bir ilişki yanık bir yemeğe benzer karnını doyurur ancak yeterli keyfi vermez. insan sevdiğine ait olmalıdır gerisi basitliktir..

      Yorumla
    • epinephrinne
      epinephrinne
      +1 yıl

      ben ekmeğin yanık kısmını da çok severim zaten :D içinde aşk olan ilişkilerim de oldu hepsinin tadı ayrı ayrı sayın bayan.

      Yorumla
  • adamin_dibisin
    adamin_dibisin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 44%
    +1 yıl

    Kesinlikle olmaz... Çünkü karşındakine tam bir eziyet olur o zaman.

    0
    3 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      karşıdakinden çok kişiye eziyet olur kişisel fikrimce

      Yorumla
    • adamin_dibisin
      adamin_dibisin
      +1 yıl

      egoistsen öyle düşünürsün empati yeteneğin kuvvetliyse birini sevip senle çıkıp ve hala sevmemsinden ve ona bu acıyı yaşatmaktan korkardın bu da benim bencem :D

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Soru kişisel değil yanlış anlaşılmasın öylesin sorulmuş bir soru :) egooistlik değil bahsettiğim şey ben karşıdaki kişinin yerine koyuyorum kendimi ki daha önce başıma geldi daha doğrusu ben birisini sevdim o an ne hissedildiği konusunu düşününce sevmese dahi yanında olmak istiyor insan. Burdan yola çıktım :))

      Yorumla
  • onunyarısı
    onunyarısı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    Yok daha neler. Öyle her üzülmesin diye önüme gelenle cıksaydım hey yavrum heyyy 😂😂

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Hahaha öyle değil be seni çok ama çok seviyor ancak sen ona karşı bir şey hissetmiyorsun

      Yorumla
    • onunyarısı
      onunyarısı
      +1 yıl

      Hee :)) yok ya ona bu kötülüğü yapamam. Kendimi onun yerine koyuyorum da yok. Bu sefer daha cok uzulur daha cok incinir ne gerek var

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      :)))) tabii empati şart :D

      Yorumla
    • onunyarısı
      onunyarısı
      +1 yıl

      Kesinliklee :) sana yapılmasını istemediğini başkasına yapmıcaksın bu kadar :)

      Yorumla
  • TheLosT35
    TheLosT35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 39%
    +1 yıl

    Tam tersi :) üzülmesin diye cikmadigim 3 kız oldu:)

    0
    12 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Üzüleceklerini neden düşündün ki? Belki sevecektin :)

      Yorumla
    • TheLosT35
      TheLosT35
      +1 yıl

      Bir ayrilik yaşadinm beni çok sarsan. onu unutamadigm için başkasını üzmek istemedim:)

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      İlk ayrılık insanı mahfediyor..

      Yorumla
    • TheLosT35
      TheLosT35
      +1 yıl

      Bir insanin hayati nasıl birden bire değişebilir bunu anladim 4 yıl oldu. Onu unuttum unutmasina ama beni nasıl degistirdiyse artik. daha eski halime donemedim:)

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Bir şey diyeyim mi yolundan ilerliyorum 6 7 ay oldu şehri dahi değiştirdim hiç alakam olmayan bir şehre gittim sigara alkol kullandım hiç yapmam dediğim bir şeydii halbuki kimseyi sevemez oluyor insan sanki herkeste ondan bir parça kalıyor.

      Yorumla
    • TheLosT35
      TheLosT35
      +1 yıl

      Haksiz sayilmazsin benim yolumdan geliyor gibisin. ben de sigaraya başladım. alkolü nadir icsemde başlamış bulundum artik. şehir degistirdim yeni insanlar yeni yerler belki yardımcı olur dedm ama ne yaptiysam olmadi.

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Seninle geliyor acısı neden fikri kaplıyor tüm benliğini en kötsüde başka insanları onunla arkadaş olabildiğini bilmek sen ki hiçbir şey gibi kalıyorsun..

      Yorumla
    • TheLosT35
      TheLosT35
      +1 yıl

      Aynen öyle. Nereye gidersen golgen gibi yaninda tüm bedenini sarmış. en kötüsü ise o bütün kurdugun hayallerini başka biriyle gerçekleştiriyor olmasi. Bu kadar mi aşağılık biter bir hikaye.

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Hikayenin bittiğiini bilmek zaten yeterince aşağılık bir duygu.. Seni sevip sevmediğini bilememek senaryoyu boka sardırıyor..

      Yorumla
    • TheLosT35
      TheLosT35
      +1 yıl

      Allah Yardımcın olsun. Ufak bir ışık varsa bile sonuna kadar git şansını dene. gerekirse gururunu hiçe say. unutma herşey kendin icin.

      Yorumla
    • TheLosT35
      TheLosT35
      +1 yıl

      Sen bayansin ben erkek. belki çok fark var aramızda bilemem ama. ben ayrıldığında senin şu an ki yaşındaydım ve şuana kadar ayniyim. inşallah sen yapma kendine. unutma ki sevenler birlesseydi ask olur muydu.

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum sevenler kavuşsaydı aşk olmazdı..

      Yorumla
  • CSHater
    CSHater Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    ay evet yaptım ve sonunda çocuğu yine üzmüş oldum. Pişmanlıklarımdan biridir. hiç önermiyorum :)

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Heyhat sabah desene denendi onaylanmadı. d

      Yorumla
    • CSHater
      CSHater
      +1 yıl

      yetişememişim kusura bakma :D

      Yorumla
  • HemşireKivircik
    HemşireKivircik Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayır, asla böyle birşey yapmam. Bu onu dahada kötü yapar

    0
    3 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Belki seversin tanıdıkça?

      Yorumla
    • HemşireKivircik
      HemşireKivircik
      +1 yıl

      Ama o maksatla cıkmıyorsun sonucta.

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Fikirler açık seç beğen al :)

      Yorumla
  • öyle_yada_böyle
    öyle_yada_böyle Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Olur mu oyle sey. Iki kisiye de iskence olur oyle iliski

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Değil mi? ancak ya mutlu olma şansınız varsa

      Yorumla
    • öyle_yada_böyle
      öyle_yada_böyle
      +1 yıl

      Sevme ihtimalim varsa bile henuz duygu yoksa icimde cikmam ama konusurum iyi kiz belki severim diye olabilir. Sevmedigim halde cikmaya baslarsam da sevemezsem ben ici bos bir iliski yasamis olurum o da hislerine karsilik bulamadikca uzulur

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Çok doğru ve güzel br adım atmış olursun tebrikler düşüncene :)

      Yorumla
    • öyle_yada_böyle
      öyle_yada_böyle
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • hırdavat
    hırdavat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    yok artık o mutlu olsun dıye kendım mı mutsuz olcam ıyı barı benı seven herkes mutlu olsun dıye cıkıp kullanıdırıyım kendımı yok yaa

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Hahaha o nasıl biir düşüncedir dur sakin ol hele :)

      Yorumla
    • hırdavat
      hırdavat
      +1 yıl

      sınırlendım !!

      Yorumla
  • SercanŞ
    SercanŞ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    O kadar midesiz olmadım. Ama öyle yapan bir kızın benliğini s... m :)

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Heey küfr yok :D Ama katılıyorum

      Yorumla
    • SercanŞ
      SercanŞ
      +1 yıl

      var var küfür var :)

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      yooh yooh :D

      Yorumla
    • SercanŞ
      SercanŞ
      +1 yıl

      aaa var !

      Yorumla
  • denikol
    denikol Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Lanet olsun nasil yakaladin beni ya eski gunlwri hatirlattin

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Pisliiik :))

      Yorumla
    • denikol
      denikol
      +1 yıl

      Hayir ama kizbo kadar masumdu ki onu uzcegime kendimden fedakarlik yaptim Bak dugusala baglicam simdi, cocuktuk hem lise1di

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Heeyy :(( Hemde lise 1 kızı travmatik bir olaya sokmuşsun. d

      Yorumla
    • denikol
      denikol
      +1 yıl

      Yok ya daha iyi olmustur heralde en. azindan kizda saplanti haline gelmemisimdir

      Yorumla
  • erksen
    erksen Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Oldu arkadaş tavsiye etmişti kız bırakamadı uzmeden ayrıldım

    0
    8 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      üzmeden ayrılmak olmaz ki..

      Yorumla
    • erksen
      erksen
      +1 yıl

      Ayrıldım işte olmuyordedim arkadaş zorla tanıştırdı isteöiyorum dedim

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Gçmiş olsun..

      Yorumla
    • erksen
      erksen
      +1 yıl

      Saoll ona dedim arkadaş niyetina rayabilirsin beni dedim aramadı ayrıldık

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      :)) Olsun sen yapman gerekenş yapmışsın sanki.

      Yorumla
    • erksen
      erksen
      +1 yıl

      Evet ya evlenmek istiyordu

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      vöh :D

      Yorumla
    • erksen
      erksen
      +1 yıl

      Evet büyüktü

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayır çıkmasın çıkışta daha çok umut verisem daha çok üzülür yani

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      doğru..

      Yorumla
  • koçaky
    koçaky Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    1 kere yaptim ilerlemiyince ayrildim daha kotu oldu

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Sıkıntı ayrılmakta. s

      Yorumla
  • İsmet4848
    İsmet4848 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    seviyorsam zaten üzülmemesi için deilde sevdiğim için çıkmam daha mantıklı olur

    0
    6 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      taibii bir başka bakış açısı :)

      Yorumla
    • İsmet4848
      İsmet4848
      +1 yıl

      eğer sevgi arkadaşlık ise belirtirim ona arkadas olarak sevdigimi ve boyle birşeyin yanlıs olacagını :D keske sevgi arkadaslıkmı yoksa ilişki bakımından sevgimi belirtseydin dahada yardımcı olabilirdik :D

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      yok soru kişisel değil öyle toplumun nabzını ölçüyorum :)

      Yorumla
    • İsmet4848
      İsmet4848
      +1 yıl

      :D peki

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Triiip :D

      Yorumla
    • İsmet4848
      İsmet4848
      +1 yıl

      yo neden trip atıyım :D

      Yorumla
  • Esmerr07
    Esmerr07 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Cikmadim. Çıkıp ayrılsaydım dha çok umut vermiş olurdum

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum peki sevmedğin birini sevmek için çabalar mısın sırf seni çok seviyor diye?

      Yorumla
    • Esmerr07
      Esmerr07
      +1 yıl

      Belki bir şans verirdim. Çünkü ona bir şans vermemi hak eder o sevgisi

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Bu söylediğine katılıyorum kesinlikle :)

      Yorumla
    • Esmerr07
      Esmerr07
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    evet çıktım abim şehir dışına gidecekti canı tek başına sıkılır diye onunla şehir dışına çıktım

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      :D İlahi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çıktım bir senemi harcadım sırf üzülmesin diye kötü yine ben oldum.

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Wahoo geçmiş olsun. s

      Yorumla
  • HuysuzDeve
    HuysuzDeve Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    Böyle bir saçmalığın kimseye faydası olmaz...

    1
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Ya severse hesabı nasrettin hocanın torunlarıyık biz :))

      Yorumla
    • HuysuzDeve
      HuysuzDeve
      +1 yıl

      Boş işlerle uğraşma ilerle denir onlara...

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      :D Hayırlısı diyeim o vakit

      Yorumla
    • HuysuzDeve
      HuysuzDeve
      +1 yıl

      Hayırlısının yanına mantığı eklemeyi unutma!..

      Yorumla
  • DamdaDeliVar
    DamdaDeliVar Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl

    Daha neler hayır kurumumuyum ben :Dd

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      haha süpersiniz ilahi güldürdünüz beni :)) Ancak belki seversiniz nerden bilebilirsiniz?

      Yorumla
    • DamdaDeliVar
      DamdaDeliVar
      +1 yıl

      İlk asamada sevmediysem sonra sevmem.

      Yorumla
  • akın_akın
    akın_akın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 33%
    +1 yıl

    Sevmediğim birisi ile çıkmam

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Neden? :)

      Yorumla
    • akın_akın
      akın_akın
      +1 yıl

      Sevmeyi denemek için mi çıkayım? bana ihtiyacı var ise arkadaş olabiliriz ama çıkmak başka bir şey bana göre sevmek gerekir çıkmak için.

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Kesinlikle doğru diyorsunuz.

      Yorumla
    • akın_akın
      akın_akın
      +1 yıl

      o zaman aynı görüşteyiz.

      Yorumla
  • hush_dark
    hush_dark Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Saçmalık sen daha çok üzülürsün ya o durumda.

    0
    3 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      O da doğru ama en azından bencilce değil?

      Yorumla
    • hush_dark
      hush_dark
      +1 yıl

      Bence sırf seviyor diye cıkmazk mantıksız neden dersen bir kızı birden fazla insanda sever sevdiğini sevmek gerek ya da seni seveni seveceksin sevebilirsen :)

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Doğru ama birde erkek tarafını düşünün bir kız bir erkeğede yapabilir bu durumu

      Yorumla
  • iremnurrr
    iremnurrr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı.

    Hayir ya iliskiler bu kadar basite indirgenmemeli

    0
    3 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Basitlik değil bu aksine. Düşünsene seni senden daha çok seviyor öyle böyle değil ancak sen ona bir şey hssetmediğin için hayır diyorsun.

      Yorumla
    • iremnurrr
      iremnurrr
      +1 yıl

      Tamam seviyorda gonlu olsun diye de cikamam bu benim karakterimi dusurur onu kandirmaktan baska bisey degil bu gercekten sevmeden olmaz

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Kesinlikle.. !! :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet ama üzmedım ahmet di

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      üzmemek güzel..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    çıkarsam onu kandırdığım için daha da üzülür ki

    0
    3 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Onu kandırmak değilde daha çok kendini zorlama bir ilişki olur sanki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ama emin ol senin sevmediğini hissettiği zaman daha çok üzülür

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      oda doğru ancak bunu bilereke kabul etmiş olacak

      Yorumla
  • Gencee
    Gencee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Çıkarım tabi ki neden üzeyim

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Kendinizi üzeceğinizi düşünüyor çoğu kişi :)

      Yorumla
  • Blovend
    Blovend Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    yok. duyguları ile oynamak oluyor o

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      İlişkiye başlarken sevebileceğini düşünürsen olmaz :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    teklif eden olsa sevcem de

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Hahah selamlar olsun kardeş :)

      Yorumla
  • miinaatellaa
    miinaatellaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Evet ciktim ama yurumedi

    0
    0 Yorumla
  • Heartbreak_kid
    Heartbreak_kid Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.

    Hayır, karşımdaki insana umut vermem

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Bu ona haksızlık olur sanırım :/

      Yorumla
    • Heartbreak_kid
      Heartbreak_kid
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • mertbkl
    mertbkl Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    yok artık olmaz öyle şey

    0
    5 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • mertbkl
      mertbkl
      +1 yıl

      o ne ya o üzülmesin diye sevmediğim biriylemi olucam

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Oda doğru ancak biraz bencil bir düşünce?

      Yorumla
    • mertbkl
      mertbkl
      +1 yıl

      Neden bencil olsun ya üzülüyor diyye biriyle çıkılır mı? Sevgi karşılıklı olmalı

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      İşte buna kesinlikle katılıyorum sevgi karşılıklı olmalı. Ancak birini tanımadanda sevemezsin..

      Yorumla
  • k-akyildiz
    k-akyildiz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    bir kez oldu 3 saat surmustu sanirsam.

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Vahoov :D

      Yorumla
    • k-akyildiz
      k-akyildiz
      +1 yıl

      dayanamadim soyledim ama 3 saatlik surecin sonunda.. :)

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      .. Dürüstlük..

      Yorumla
    • k-akyildiz
      k-akyildiz
      +1 yıl

      aynen oyle. :)

      Yorumla
  • evlenecekadam
    evlenecekadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    yooo banane ki sevmiyorsam işim olmaz

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Banane biraz ağırr be. s

      Yorumla
    • evlenecekadam
      evlenecekadam
      +1 yıl

      ne ağır olcak sevmiyorsam işim olmaz

      Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 20,3b cevap paylaştı.

    Hayır, isim gücüm yok milleti mi eğlendircem.

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Bu eğlendirmek değil de şöyle düşünün sizi gerçekten çok ama çok seviyor yani ciddi anlamda özel bir sevgi buna rağmen fikriniz aynı mı olurdu?

      Yorumla
    • fatihılgın
      fatihılgın
      +1 yıl

      Evet.

      Yorumla
  • avakadro
    avakadro Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    çıkmaktan kastını anlamadım ama seviştim

    0
    0 Yorumla
  • samgulec
    samgulec Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Denemekte fayda var. ilerde belki severim

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      bende bu fikirdeyim. en azından iki tarafında içinde kalmaz. denedik olmadı denir

      Yorumla
    • samgulec
      samgulec
      +1 yıl

      Sevmedigim kisinin farkli yonunu yani sevdigim yani var. oyle olabilirmi

      Yorumla
  • maviyehasret
    maviyehasret Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    bu daha çok üzülmesine sebep olur

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      bunu düşündüren ne? koşulsuz şartsız yanınızda olmak istiyorda olabilir.

      Yorumla
    • maviyehasret
      maviyehasret
      +1 yıl

      Peki sevmeyen kişi ne kadar üzülmesin diye devam ettirebilecek ki

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Ya severse?

      Yorumla
    • maviyehasret
      maviyehasret
      +1 yıl

      Öyle bir ihtimal varsa risk almaya değer

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sevmediğim biri ile çıkmam. gevsek değilim o kadar

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Gevşeklik değil ki bu sonuçta birisiyle çıkarken her zaman deli gibi aşık olmayabiliyorsun. tabii fikir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      basıma böyle bişey geldi. 7 ay bir ilişkim oldu sonra sıkıldım ayrılmak istedim bırakmadı bir iki zorladım kendimi üzülmesin diye ama yok olmuyo valla ya hem o hem ben kötü hissettik

      Yorumla
  • atalanteee
    atalanteee Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    hayır

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      bir nedeni var mı?

      Yorumla
    • atalanteee
      atalanteee
      +1 yıl

      ben dayanamıyorum öyle durumlarda daralıyorum hem de karşıdakine boşuna ümit vermeye gerek yok

      Yorumla
  • yarenozzz
    yarenozzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl

    yapmadım yapmamda

    0
    0 Yorumla
  • SiyahMartı
    SiyahMartı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Maalesef evet

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Üzülen karşı taraf mıydı?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hayır. reddederim direk.

    0
    0 Yorumla
  • EmrAyhan
    EmrAyhan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Nasip olmadı.

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Nasıl yani?

      Yorumla
    • EmrAyhan
      EmrAyhan
      +1 yıl

      Kimseyle çıkmadım yani.

      Yorumla
  • malkoçoğlu61
    malkoçoğlu61 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 791 cevap paylaştı.

    hayır

    0
    6 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      şer :)

      Yorumla
    • malkoçoğlu61
      malkoçoğlu61
      +1 yıl

      nasip :D

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      şüphesiz!!! :))

      Yorumla
    • malkoçoğlu61
      malkoçoğlu61
      +1 yıl

      kısmet demeni bekliyordum ama :D

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Kısmet sebahat :D

      Yorumla
    • malkoçoğlu61
      malkoçoğlu61
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • _HayırseverŞeytan_
    _HayırseverŞeytan_ Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    cıkmadım dostum.

    0
    3 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Neden dostum? :)

      Yorumla
    • _HayırseverŞeytan_
      _HayırseverŞeytan_
      +1 yıl

      3 kere teklif aldım hiç teklif etmedim cünkü böyle olması gerek dostum.

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Hayırlısı ne ise hakkımızda başımıza o gelsin :)

      Yorumla
  • canfezaşk
    canfezaşk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Daha neler

    0
    0 Yorumla
  • İzmirlyy
    İzmirlyy Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayir

    0
    1 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Hayırlısı.. :)

      Yorumla
  • beyaztlınız
    beyaztlınız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Çıkmıştım

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Ayıp olmasın diye mi yoksa bir umut adına mı?

      Yorumla
    • beyaztlınız
      beyaztlınız
      +1 yıl

      Biliyordum sevemezdim ama çıkmıştım ayıp olmasın diye

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bilemedim acikcasi

    0
    4 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      bilin bilin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olabilir ona deger veriyorsam deneyebilirdim hic belli olmaz bu isler belki bende ona asik olurum zamanla

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      Kesinlikle yahu herkesin fikri doğru bir yaklaşım aslında ancak uygulamaya elince insan ararsız kalır illaki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kalbinin sesini dinle o zaman

      Yorumla
  • erosunoku
    erosunoku Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    yok yapmam

    0
    0 Yorumla
  • cananece
    cananece Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
  • duffham
    duffham Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    hayır tabikide

    0
    0 Yorumla
  • nomalenocry
    nomalenocry Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Hayirr

    0
    0 Yorumla
  • eliifce
    eliifce Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayır

    0
    0 Yorumla
  • izmirliuA
    izmirliuA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Denediğim oldu

    0
    3 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      deneyip devam ettiremediniz diye düşünüyrum.

      Yorumla
    • izmirliuA
      izmirliuA
      +1 yıl

      Aynen çok iyi insanlardı ama sevmek zor bişey

      Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      sevmek zor iş..

      Yorumla
  • BlueSentinel
    BlueSentinel Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Hayır...

    0
    2 Yorumla
    • FeliciSonas
      FeliciSonas
      +1 yıl

      o sondaki üç nokta manidar mı?

      Yorumla
    • BlueSentinel
      BlueSentinel
      +1 yıl

      Uzun uzun yazmayı sevmiyorum ondan dolayı...

      Yorumla
  • Promax
    Promax Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 677 cevap paylaştı.

    yapmadım

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevmediğiniz birisi ile sırf üzülmesin diye çıktınız mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevmediğiniz biri sırf üzülmesin diye çıktınız mı? 37 cevap verildi
Sevmediğiniz biriyle çıktınız mı hiç 22 cevap verildi
Seni sevmediğini bildiğin insanla devam eder miydin? 49 cevap verildi
Sizi gerçekten sevmediğini bildiğiniz biriyle yola devam eder miydiniz? 6 cevap verildi
Sevmediğiniz biriyle manit olur musunuz? 22 cevap verildi
Sevmediğiniz istemediğiniz birisiyle ilişkiniz oldunuz mu? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨