hayır tabiki de... çocuğa neler neler ettim.. hala görünce tüylerim diken diken oluyo... hala peşimde koşuyo... üniversite sonuncu sınıftayım hala peşimde koşuyo... hiç bir zaman o istiyo diye kimseyle görüşemem... kalbine yazık.. hem güveni sarsılır başkasını tanımak istese tanıyamaz, sevemez güvenemez..
01 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru bir noktaya değinmişsiniz güven..
En İyi Cevaplar
Insanlara hayir diyemeyen bir tipim ama bu konudaa buyuk konusmuyorum ama aslaaa evet demem. HAYIRI derim direk yuzune.. acima duygusuda bir yere kadar
06 Yorumla- +1 yıl
Acıma olarak görürseniz hata olur. Size değe veren birisi düşünsenize..
- +1 yıl
fark etmiyo. ona haksizlik etmis olurum sevmedigim halde onunla beraber olmak... o beni nekadar sevsede ben belli ederim onu sevmedigimi, onun bana gosterdigi sicakligi ben ona gosteremem ve daha cok uzulur! O mutlu olsun diye benmi mutsuz oliim, sonunda ikimizde uzulcez o biraz daha gec uzulcek okadar
- +1 yıl
Denedik olmadı kafasıda olabilir?
- +1 yıl
Yo o şekilde değil şöyyyleki seni canı kadar seviyor mahfoluyor ve sadece yanında olmak dahi yeterli onun için :)
+1 yılSırf üzülmesin diye onunla çıkmak demek onun üzüntüyü dibine kadar yaşamasına neden olmak demektir...
01 Yorumla- +1 yıl
Buda bir doğru desenize iki ucu b. klu değnek..
+1 yılEvt yaptim sonrada sevdim ciktik bir yil surdu :)
08 Yorumla- +1 yıl
Bahsettiğim tamda buydu :D
- +1 yıl
Ahahahha kalp kirmasini uzmeyi sevmiyorumda o yuzden kabul etmistim uzulmesin diye iste oyle baslamisti :)
- +1 yıl
Bir yandan güzel bir yandan tehlikeli bir su :D
- +1 yıl
Tehlikeli neden?
- +1 yıl
Tehlikesi kişiye. bazen hayır demek gerekir. bende hayır diyemeyenlerdenm
- +1 yıl
Nese iste bitti gitti kimseyi uzmemeye kalp kirmamaya dikkat ediyorum butun olaay bu :)
- +1 yıl
Doğru düşünceler doğru yol kanımca :) hakkında hayırlısı olsun..
- +1 yıl
Tesekkurler umarim seninde gonlunce olsun hersey :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılGuleceksem sevmeliyim aglayacaksam sevmeliyim Gezeceksem sevmeliyim, seviseceksem sevmeliyim, cocuk yapacaksak sevmeliyim, ve eger bir gun nefret edeceksem sevmeliyim. Ben peygamber degilim:)
12 Yorumla- +1 yıl
:) Vahoo güzeldi..
Cevap sahibi+1 yıl:))
Hayır vardı böyle birisi karşıma çıkmıştı ama çıkmadım
Çünkü çıksaydım, daha çok bağlanıcaktı, daha çok sevicekti.
Ve ayrıldığımızda darma duman olucaktı, ve bende bunu istemediğim için.
Başlamadan game over yaptım.01 Yorumla- +1 yıl
Sence toparlanabilmiş midir? Veya çıkmama sevememe nedenin ne idi?
+1 yılöyle şey mi olur ya...
aman o üzülmesin ama ben saksı gibi yanında gezerim :D
hayır demeyi bilmek gerek bazen...09 Yorumla- +1 yıl
Aslında bu fikre katılıyorum ancak bencilcede gelmiyor değil. s
- +1 yıl
neresi bencilce?
ben bu hayatı kendim için yaşarım başkalarının gönlünü hoş etmek için değil.. - +1 yıl
Kendi için yaşama ksımı sanırım :/
- +1 yıl
yedek bir canın mı var senin yoksa :)
tabi kendin için yaşayacaksın
elbet birileri için bir şeyleri göze alacaksın ama bu insanlar üzülmesin diye kendimi üzüp yapmak zorundaymışım gibi hissetmeme neden olacaksa bırakırım o insan üzülsün - +1 yıl
Vahoo ilk cümlene bayıldım haha doğru ancak sıkıntıda var bunu aşırıya kaçırdığımız zaman egoistlik yolu açılıyor maalesef. dengede tutmak lazım bira ondan biraz bundan :))
- +1 yıl
dengede tutman gereken insanın yanında kendin olabilmelisin
onun istediği gibi olup kendinden daha fazla vermemelisin bence - +1 yıl
:)) karakterli birisin bu güzel umarım mutlu olursun kardeşim hakkında hayırlısı olması dileğiyle..
- +1 yıl
teşekkür ederim :) seninde hakkında en güzeli gerçekleşir umarım :) iyi geceler...
- +1 yıl
iyi geceler.. mutlu yıldızlar :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet çıktım ama içimden gelmediği için ona pek yakın olamadım arkadaşınmışım gibi davranıyorsun dedi ve terk etti çok koydu lann o üzülmesin diye çıktım ama o ayrılırken beni üzdü laflarıyla :(
10 Yorumla
+1 yılen fazla "friends with benefits" oluyor öyleleriyle..
06 Yorumla- +1 yıl
Türkçesi?
- +1 yıl
işte duygu katmadan arkadaş olarak sevişme koklaşma oynaşma..
- +1 yıl
Aşk olmaddan gerçekleşen ilişki hayvanların soy devam ettirmek için yaptığından farksız değildir.
- +1 yıl
kusura bakmada teşbih verme konusunda da oldukça başarısızsın. hayvanlar dediğin gibi üremek için sevişir, benim bahsettiğimde zevk için sevişiyorsun. zevk için film izlemek gibi. argümanıma saldırırken bari düzgün teşbih yap lisede falan edebiyat görmedin mi?
- +1 yıl
o halde şöyle bir benzetme yapayım bayım aşksız bir ilişki yanık bir yemeğe benzer karnını doyurur ancak yeterli keyfi vermez. insan sevdiğine ait olmalıdır gerisi basitliktir..
- +1 yıl
ben ekmeğin yanık kısmını da çok severim zaten :D içinde aşk olan ilişkilerim de oldu hepsinin tadı ayrı ayrı sayın bayan.
+1 yılKesinlikle olmaz... Çünkü karşındakine tam bir eziyet olur o zaman.
03 Yorumla- +1 yıl
karşıdakinden çok kişiye eziyet olur kişisel fikrimce
- +1 yıl
egoistsen öyle düşünürsün empati yeteneğin kuvvetliyse birini sevip senle çıkıp ve hala sevmemsinden ve ona bu acıyı yaşatmaktan korkardın bu da benim bencem :D
- +1 yıl
Soru kişisel değil yanlış anlaşılmasın öylesin sorulmuş bir soru :) egooistlik değil bahsettiğim şey ben karşıdaki kişinin yerine koyuyorum kendimi ki daha önce başıma geldi daha doğrusu ben birisini sevdim o an ne hissedildiği konusunu düşününce sevmese dahi yanında olmak istiyor insan. Burdan yola çıktım :))
+1 yılYok daha neler. Öyle her üzülmesin diye önüme gelenle cıksaydım hey yavrum heyyy 😂😂
04 Yorumla- +1 yıl
Hahaha öyle değil be seni çok ama çok seviyor ancak sen ona karşı bir şey hissetmiyorsun
- +1 yıl
Hee :)) yok ya ona bu kötülüğü yapamam. Kendimi onun yerine koyuyorum da yok. Bu sefer daha cok uzulur daha cok incinir ne gerek var
- +1 yıl
:)))) tabii empati şart :D
- +1 yıl
Kesinliklee :) sana yapılmasını istemediğini başkasına yapmıcaksın bu kadar :)
Tam tersi :) üzülmesin diye cikmadigim 3 kız oldu:)
012 Yorumla- +1 yıl
Üzüleceklerini neden düşündün ki? Belki sevecektin :)
- +1 yıl
İlk ayrılık insanı mahfediyor..
- +1 yıl
Bir şey diyeyim mi yolundan ilerliyorum 6 7 ay oldu şehri dahi değiştirdim hiç alakam olmayan bir şehre gittim sigara alkol kullandım hiç yapmam dediğim bir şeydii halbuki kimseyi sevemez oluyor insan sanki herkeste ondan bir parça kalıyor.
- +1 yıl
Seninle geliyor acısı neden fikri kaplıyor tüm benliğini en kötsüde başka insanları onunla arkadaş olabildiğini bilmek sen ki hiçbir şey gibi kalıyorsun..
- +1 yıl
Hikayenin bittiğiini bilmek zaten yeterince aşağılık bir duygu.. Seni sevip sevmediğini bilememek senaryoyu boka sardırıyor..
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum sevenler kavuşsaydı aşk olmazdı..
ay evet yaptım ve sonunda çocuğu yine üzmüş oldum. Pişmanlıklarımdan biridir. hiç önermiyorum :)
02 Yorumla- +1 yıl
Heyhat sabah desene denendi onaylanmadı. d
+1 yılHayır, asla böyle birşey yapmam. Bu onu dahada kötü yapar
03 Yorumla- +1 yıl
Belki seversin tanıdıkça?
- +1 yıl
Ama o maksatla cıkmıyorsun sonucta.
- +1 yıl
Fikirler açık seç beğen al :)
+1 yılOlur mu oyle sey. Iki kisiye de iskence olur oyle iliski
04 Yorumla- +1 yıl
Değil mi? ancak ya mutlu olma şansınız varsa
- +1 yıl
Sevme ihtimalim varsa bile henuz duygu yoksa icimde cikmam ama konusurum iyi kiz belki severim diye olabilir. Sevmedigim halde cikmaya baslarsam da sevemezsem ben ici bos bir iliski yasamis olurum o da hislerine karsilik bulamadikca uzulur
- +1 yıl
Çok doğru ve güzel br adım atmış olursun tebrikler düşüncene :)
- +1 yıl
teşekkür ederim :)
yok artık o mutlu olsun dıye kendım mı mutsuz olcam ıyı barı benı seven herkes mutlu olsun dıye cıkıp kullanıdırıyım kendımı yok yaa
02 Yorumla- +1 yıl
Hahaha o nasıl biir düşüncedir dur sakin ol hele :)
O kadar midesiz olmadım. Ama öyle yapan bir kızın benliğini s... m :)
04 Yorumla- +1 yıl
Heey küfr yok :D Ama katılıyorum
- +1 yıl
yooh yooh :D
Lanet olsun nasil yakaladin beni ya eski gunlwri hatirlattin
04 Yorumla- +1 yıl
Pisliiik :))
- +1 yıl
Heeyy :(( Hemde lise 1 kızı travmatik bir olaya sokmuşsun. d
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Oldu arkadaş tavsiye etmişti kız bırakamadı uzmeden ayrıldım
08 Yorumla- +1 yıl
üzmeden ayrılmak olmaz ki..
- +1 yıl
Gçmiş olsun..
- +1 yıl
:)) Olsun sen yapman gerekenş yapmışsın sanki.
- +1 yıl
vöh :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır çıkmasın çıkışta daha çok umut verisem daha çok üzülür yani
01 Yorumla- +1 yıl
doğru..
1 kere yaptim ilerlemiyince ayrildim daha kotu oldu
01 Yorumla- +1 yıl
Sıkıntı ayrılmakta. s
seviyorsam zaten üzülmemesi için deilde sevdiğim için çıkmam daha mantıklı olur
06 Yorumla- +1 yıl
taibii bir başka bakış açısı :)
- +1 yıl
yok soru kişisel değil öyle toplumun nabzını ölçüyorum :)
- +1 yıl
Triiip :D
Cikmadim. Çıkıp ayrılsaydım dha çok umut vermiş olurdum
04 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum peki sevmedğin birini sevmek için çabalar mısın sırf seni çok seviyor diye?
- +1 yıl
Bu söylediğine katılıyorum kesinlikle :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılevet çıktım abim şehir dışına gidecekti canı tek başına sıkılır diye onunla şehir dışına çıktım
01 Yorumla- +1 yıl
:D İlahi
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇıktım bir senemi harcadım sırf üzülmesin diye kötü yine ben oldum.
01 Yorumla- +1 yıl
Wahoo geçmiş olsun. s
+1 yılBöyle bir saçmalığın kimseye faydası olmaz...
14 Yorumla- +1 yıl
Ya severse hesabı nasrettin hocanın torunlarıyık biz :))
- +1 yıl
Boş işlerle uğraşma ilerle denir onlara...
- +1 yıl
:D Hayırlısı diyeim o vakit
- +1 yıl
Hayırlısının yanına mantığı eklemeyi unutma!..
+1 yılDaha neler hayır kurumumuyum ben :Dd
02 Yorumla- +1 yıl
haha süpersiniz ilahi güldürdünüz beni :)) Ancak belki seversiniz nerden bilebilirsiniz?
- +1 yıl
İlk asamada sevmediysem sonra sevmem.
Sevmediğim birisi ile çıkmam
04 Yorumla- +1 yıl
Neden? :)
- +1 yıl
Kesinlikle doğru diyorsunuz.
Saçmalık sen daha çok üzülürsün ya o durumda.
03 Yorumla- +1 yıl
O da doğru ama en azından bencilce değil?
- +1 yıl
Doğru ama birde erkek tarafını düşünün bir kız bir erkeğede yapabilir bu durumu
Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı. Hayir ya iliskiler bu kadar basite indirgenmemeli
03 Yorumla- +1 yıl
Basitlik değil bu aksine. Düşünsene seni senden daha çok seviyor öyle böyle değil ancak sen ona bir şey hssetmediğin için hayır diyorsun.
- +1 yıl
Kesinlikle.. !! :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet ama üzmedım ahmet di
01 Yorumla- +1 yıl
üzmemek güzel..
Gizli Üye(36-45)+1 yılçıkarsam onu kandırdığım için daha da üzülür ki
03 Yorumla- +1 yıl
Onu kandırmak değilde daha çok kendini zorlama bir ilişki olur sanki?
Cevap sahibi+1 yılama emin ol senin sevmediğini hissettiği zaman daha çok üzülür
- +1 yıl
oda doğru ancak bunu bilereke kabul etmiş olacak
Çıkarım tabi ki neden üzeyim
01 Yorumla- +1 yıl
Kendinizi üzeceğinizi düşünüyor çoğu kişi :)
yok. duyguları ile oynamak oluyor o
01 Yorumla- +1 yıl
İlişkiye başlarken sevebileceğini düşünürsen olmaz :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılteklif eden olsa sevcem de
01 Yorumla- +1 yıl
Hahah selamlar olsun kardeş :)
+1 yılEvet ciktim ama yurumedi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılHayır, karşımdaki insana umut vermem
02 Yorumla- +1 yıl
Bu ona haksızlık olur sanırım :/
- +1 yıl
Aynen öyle
yok artık olmaz öyle şey
05 Yorumla- +1 yıl
Neden?
- +1 yıl
Oda doğru ancak biraz bencil bir düşünce?
- +1 yıl
İşte buna kesinlikle katılıyorum sevgi karşılıklı olmalı. Ancak birini tanımadanda sevemezsin..
+1 yılbir kez oldu 3 saat surmustu sanirsam.
04 Yorumla- +1 yıl
Vahoov :D
- +1 yıl
dayanamadim soyledim ama 3 saatlik surecin sonunda.. :)
- +1 yıl
.. Dürüstlük..
- +1 yıl
aynen oyle. :)
+1 yılyooo banane ki sevmiyorsam işim olmaz
02 Yorumla- +1 yıl
Banane biraz ağırr be. s
- +1 yıl
ne ağır olcak sevmiyorsam işim olmaz
- Aşk İlişkileri konusunda 20,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayır, isim gücüm yok milleti mi eğlendircem.
02 Yorumla- +1 yıl
Bu eğlendirmek değil de şöyle düşünün sizi gerçekten çok ama çok seviyor yani ciddi anlamda özel bir sevgi buna rağmen fikriniz aynı mı olurdu?
- +1 yıl
Evet.
çıkmaktan kastını anlamadım ama seviştim
00 YorumlaDenemekte fayda var. ilerde belki severim
02 Yorumla- +1 yıl
bende bu fikirdeyim. en azından iki tarafında içinde kalmaz. denedik olmadı denir
+1 yılbu daha çok üzülmesine sebep olur
04 Yorumla- +1 yıl
bunu düşündüren ne? koşulsuz şartsız yanınızda olmak istiyorda olabilir.
- +1 yıl
Peki sevmeyen kişi ne kadar üzülmesin diye devam ettirebilecek ki
- +1 yıl
Ya severse?
- +1 yıl
Öyle bir ihtimal varsa risk almaya değer
Gizli Üye(30-35)+1 yılsevmediğim biri ile çıkmam. gevsek değilim o kadar
02 Yorumla- +1 yıl
Gevşeklik değil ki bu sonuçta birisiyle çıkarken her zaman deli gibi aşık olmayabiliyorsun. tabii fikir
Cevap sahibi+1 yılbasıma böyle bişey geldi. 7 ay bir ilişkim oldu sonra sıkıldım ayrılmak istedim bırakmadı bir iki zorladım kendimi üzülmesin diye ama yok olmuyo valla ya hem o hem ben kötü hissettik
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılhayır
02 Yorumla- +1 yıl
bir nedeni var mı?
- +1 yıl
ben dayanamıyorum öyle durumlarda daralıyorum hem de karşıdakine boşuna ümit vermeye gerek yok
yapmadım yapmamda
00 Yorumla
+1 yılMaalesef evet
01 Yorumla- +1 yıl
Üzülen karşı taraf mıydı?
Gizli Üye(30-35)+1 yılhayır. reddederim direk.
00 YorumlaNasip olmadı.
02 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani?
- Aşk İlişkileri konusunda 791 cevap paylaştı.
+1 yılhayır
06 Yorumla- +1 yıl
şer :)
- +1 yıl
nasip :D
- +1 yıl
şüphesiz!!! :))
- +1 yıl
kısmet demeni bekliyordum ama :D
- +1 yıl
Kısmet sebahat :D
- +1 yıl
:D :D
+1 yılcıkmadım dostum.
03 Yorumla- +1 yıl
Neden dostum? :)
- +1 yıl
3 kere teklif aldım hiç teklif etmedim cünkü böyle olması gerek dostum.
- +1 yıl
Hayırlısı ne ise hakkımızda başımıza o gelsin :)
Daha neler
00 YorumlaHayir
01 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı.. :)
+1 yılÇıkmıştım
02 Yorumla- +1 yıl
Ayıp olmasın diye mi yoksa bir umut adına mı?
- +1 yıl
Biliyordum sevemezdim ama çıkmıştım ayıp olmasın diye
Gizli Üye(36-45)+1 yılBilemedim acikcasi
04 Yorumla- +1 yıl
bilin bilin :)
Cevap sahibi+1 yılOlabilir ona deger veriyorsam deneyebilirdim hic belli olmaz bu isler belki bende ona asik olurum zamanla
- +1 yıl
Kesinlikle yahu herkesin fikri doğru bir yaklaşım aslında ancak uygulamaya elince insan ararsız kalır illaki
Cevap sahibi+1 yılKalbinin sesini dinle o zaman
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. yok yapmam
00 YorumlaEvet
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. hayır tabikide
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılHayirr
00 Yorumla Hayır
00 YorumlaDenediğim oldu
03 Yorumla- +1 yıl
deneyip devam ettiremediniz diye düşünüyrum.
- +1 yıl
sevmek zor iş..
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır...
02 Yorumla- +1 yıl
o sondaki üç nokta manidar mı?
- +1 yıl
Uzun uzun yazmayı sevmiyorum ondan dolayı...
Aşk İlişkileri konusunda 677 cevap paylaştı. yapmadım
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar