Hastanın doktoruna aşık olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok mu saçmadır? Aşık olup sonra beraber olan var mıdır? Görüşlerinizi merak ediyorum.
Hastanın doktoruna aşık olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla