Hoşlandığınız kişiye cesaret edip hislerinizi Söylemek size ne kaybettirir, ne kazandırır?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılcok sey kaybettirir ama kazanc sifir , 2 ay sonra dugunu var eger soylersem bunu nisanlisina anlatir oda kayinvalidsine yane onun annesine derken butun mahalle duyar ardindan annemin kulagina gider derkeeen hayatimi kendi elimle kaydirmis olurum arkamdan "adamin dugunu olacak ayartmaya calisyor" bile diyecek insanlar taniyorum , kazanc konusuna gelirsek tek kazancim onun bu sevgiyi aski bilmesi ama bu kadar sadece bilecek baska bisey degil...
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAynen is isten gecmis zaten sevseydi baskasina gitmezdi
En İyi Cevaplar
Kazancı? Çok sevdiğini ama asla karşılık bulamayacağını düşünür insan.
Bunu dile getirip birde karşılık bulursa o iki gönlün samanlık olduğu yere ulaşılmıştır.
Ya kaybedeceği ; samanlık seyran olmaz belki ama saklanıp zamana bırakılır.05 Yorumla- +1 yıl
Tanıma ve tanışma olanağı olmadan sadece gördüğünüz birine karşı ilgi hissetmeniz normal ama bunu dediğim gibi kendinize sakladığınız sürece sadece zaman kaybedersiniz.
bir gün biraraya geldiğinizde duygularınızı "iyiki söylememişim içimde büyütmüşüm" demenize de sebep olabilir belki.
Hayat.
+1 yılAçık sözlülük iyidir daha farklı düşünmesini sağlarsın sevgi konusunda aklındada hep bana bu kız bunu söyledi ne güzel söyledi gibisinden bir anı kazımış olursun ama bunu senin değil onun yapması gerek senin hoşlandığını belli etmen gerekir. Ayrıca herif malsa anlamayacaksa yapma böyle birşey kendini yorarsın boş yere bir şeylere başlamadan önce iyi düşün o yapmadıysa ilk atılganlığı sen at pasını. :)
02 Yorumla- +1 yıl
Neden vermeyesin ki hoşuna gidecek şeyler yapmalısın zor değil illaki pas verir yani :)
Zamanında söylememiş ve kaybetmiş biri olarak şunu diyebilirim.
Söylemediğin için kaybedeceğine söyle de kaybet.
En azından için daha bir serin olur, söyledim de o istemedi dersin..
Ya da onda da karşılığı vardır o da susuyordur, bu da büyük ikramiye olur...112 Yorumla- +1 yıl
https://www.islamiyasam.com/forum/topic660.html
Bu linkte ufak bir hikaye var.
Oku derim.. )
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
47Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Sürekli rest alırsa kendine olan güvenini kaybettirir insanın ki bunu yaşmaktan çok kortuğum oldu açıkladıklarım oldu ve terslendim onu kaybettim güvenimi kaybettim zaten çekingendim daha falza çekingen oldum ama olumlu olursa oda hoşlanıyorsa onu kazandırır
04 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 350 cevap paylaştı. eğer bana karşı aynı hisleri taşımıyorsa onu kaybederim benim için en büyük kayıptır ki Söylemezsem zaten yine kaybetmiş sayılırım ya karşılık verseydi verebilirdi falan gibi daha kafa karıştırıcı sorular içinde kalırım...
Karşılık veririse onu kazanırım vermezse hiç olmazsa ben elimden geleni yaptım derim zorda olsa belki vazgeçerim vakit kaybım olmaz...
Yani söylememek her halükarda kaybetmektir...02 Yorumlasöylersen ya kabul mutlu olursun ya da reddeder mutsuz olursun.. bazen ilk başta çok mutlu sonradan çok mutsuz olursun.. ama her türlü söylenme taraftarıyım söylemezsen içinde patlar mutsuzluktan daha kötü bnce içinde patlaması :/
07 Yorumla- +1 yıl
Yüzyüze Konuşmak güzel bende genelde onu tercih ederim ama tanıyorsam birini. Tanımadığım için şimdi nasıl tepki verir bilmiyorum. Duygusalım birde kendimi tutamam olumsuz olursa Ağlarım falan. Mesajla kontrolüm daha iyi olur. Merhaba. Eğer hayatında birisi varsa mesajın geri kalanını okumamışsın say lütfen yazarak başlarsam hakkında bir şey bilmediğimi ve niyetimin de kötü olmadığını baştan belirtmiş olurum diye düşünüyorum
Ben bir süre sakladım söylemedim
O hisleri söylediğimde onu kaybedeceğimden korktuğum için
Ama oturup düşündüm
Aslında zaman geçtikçe zaten kaybediyordum ve ona açıldım
kısacası her zaman kaybetme ihtimalin varken kazanmak için cesaretin olmalı025 Yorumla- +1 yıl
Evet o kişi için söyledim. Tanımıyorum fazla sadece iki hafta için aynı ortamdayız ve çok hoşlanıyorum. Özel hayatıyla ilgili bir fikrim yok. Evli olmadığını biliyorum sadece. Parmağında da Yüzük yok nişanlı da değil muhtemelen. Sevgilisi var mı yok mu bilmiyorum o yüzden. Diyelim açıldım ve sevgilisi var, mesaj Attım kız gördümolay çıkar kötü duruma düşerim diye korkuyorum.
Hiçbirşey kaybetmeyiz bence
söyledin duygular karşılıklı birbirinizi kazanırsınız
Söyledin duygular karşılıklı değil zaten hiç senin olmamış birini kaybedemezsin
ama sevdiğin kişi senin ona olan sevgini kaybeder o üzülsün05 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sen benim yazmamı bekle, bende senin. Böyle bekleyelim tamam mı. Gec kalalım herşeye, geç kalalım birbirimize. Gerizekalı...
Bende durum böyle... Söylemem...01 Yorumla
+1 yılBirsey kaybettirmez. Aksine kizin niyeti varsa kizi kazandirir, yoksa mutlulugumu kaybetmemi onler yine kazandirir. Bitecekse baslamadan bitmesi en guzeli.
05 Yorumla- +1 yıl
sevgilisi varsa sevgilim var der. ne var bunda :) yuzyuze konusmak cesaretini ve ozguvenini gosterir.
- +1 yıl
boyundan buyuk islere kalkisma o zaman. otur oturdugun yerde
+1 yılSöylemem ki :) Ama ben hissettiririm.. o da hissediyorsa zaten mutlaka bir şekilde bir yerden bişey olur :D hep öyle beklemişimdir :))
02 Yorumla- +1 yıl
Valla olmasa bile öylece kapanır gider.. ama gidip demem.. hissederse bir yerden mutlaka bişey olur.. tesadüf karşılaşması olur olur işte ya bişey mutlaka olur ama gidip demem :D beceremem öyle sıcarım kesin :)
+1 yılOlumsuz olması durumunda belki kısa süreli bir özgüven kaybına neden olabilir fakat keşke demezsin tek kazancın bu olur
05 Yorumla- +1 yıl
Yüzyüze konusmak daha iyi bence ama senin yapın da önemli sonucta nasıl kendini ifade edebilirsen. Konusmadan önce bir ön araştırma yap derim:)
- +1 yıl
o zaman biraz cesaret ile durumunu anlat sevgilisi varsa saygı duydugunu da belirt böylece imaj da. :) bol şanss
Ben söyledim. Ters bir tepki de almadım hatta sevgililiğe kadar gitti. Ama keşke söylemeseydim diyorum.
011 Yorumla- +1 yıl
tanıyordum tamamen. Hayatında kimse olmadığını da biliyordum onun bana olan davranışlarından sezmiştim boş olmadığını o şekilde cesaret buldum sanırım. Ama çok saçma sen açılacağına ipucunu ver bırak o açılsın bu erkekler avcı olmayı seviyor. Bırak o avcı olduğunu sansın sen aslında onu avlarken :D
- +1 yıl
sevdiğini söyleme şey yap
https://www.youtube.com/watch?v=nnV262Egucw
Origami kalp yap çok basit yapması. Küçük bir kalp yapıp içine küçük bir sevgi notu. Eline tutuştur ve gülümse. İçindekini okumasını söyle ayrıl yanından ertesi gün tepkisini ölç ^^
+1 yılKaybettireceği şey ; cesarettir, reddedilince aslında bir daha böyle bir olaya cesaretin kalmayabilir. Kişiye bağlı.
Kazandıracağı şey ; bu da cesarettir. Yine kişiye bağlı.09 Yorumla- +1 yıl
neden kötü duruma düşeceksin ki? nereden bilebilirsin sevgilisi oldugunu dimi? bide böyle düşün :)
- +1 yıl
haa ben kızarım da hoşlanılan cocuk okuyor sandım :D
kız okursa durum kötü :/ - +1 yıl
eğer hayatında biri varsa bu mesajı okumadın say, amacım ara bozmak değil. falan gibi birşey yazabilirsin.
böylece sevgilisi olup, olmadıgını bilmediğin belli olur :) - +1 yıl
şimdiden sana bol şans diliyorum :)
Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Hiç bir şey kaybettirmez sadece tiyniyetini anlarsın ancak çok şey kazanırsın.. Öz güven her şeyin üstündedir..
03 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. Kazancagim eger birbirimize olan sevgiyse tamam. Ama farkliysa kaybetcegimiz
Tek sey zaman olur... Oda tanimaya degmezmi?01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAl şuna bak ama asıl neden dediğin gibi mi bilmiyorum www.kizlarsoruyor.com/.../q2890005-bir-bakin-acil-neden-boyle-yapiyor-ablalarim-abilerim-bakin-bi
00 Yorumla
+1 yılOnu kaybedebilirim ya da onu kazanabilirim zaten baska bisey olamaz
09 Yorumla- +1 yıl
Sevgilisi varsa bunu biliyo olurum zaten cunku ben birini tanimadan sevebilicegimi dusunmuyorum o yuzden onun da kafasini karistirmamak icin soylemem ve bu konuda eger bulusabilirsem yuz yuze konusmayi tercih ederim cunku gozlerinin icine bakarak tepkisini anlamaya calisirim ne de olsa gozler yalan soylemez
- +1 yıl
Sansini deniyiceksen once onun hislerini anlamaya calis bence koru korune acilmak pek mantikli degil
- +1 yıl
Daha fazla onunla konusabileceginiz tesadufler yaratabilir misiniz ya da onun yakin bir arkadasi varsa orda onlar konusurken caktirmadan onlari dinlemeye calisabilirsiniz cunku sevgilisi varsa arkadasiyla bunu mutlaka konusacaktir
- +1 yıl
Daha da aklima bir fikir gelmedi ne yazik ki uzgunum
+1 yılOnu kaybettirir ve sonra acıyı hüznü kederi hayal kırıklığıni kazandirir dostum o kadar.
015 Yorumla- +1 yıl
Duyguların en masum olanini, MUTLULUĞU tabi
- +1 yıl
Firsatiniz var ise önce hoslandiginiz kisi ile ilgili arastirma yapin. Sosyal medya hesaplarini kurcalayin, varsa ortak arkadasiniz araciligiyla agiz yoklayip bilgi almaya calisin bir sekilde kesin ve net bilgileri elde etmeye calisin. Eger sevgilisi var ise ve direk karsisina cikarsaniz sizi rencide edebilecek kelimeleride söyleyebilir. Çünkü her insan anlayisli degil. Nasil bir kisilige sahip oldugunu kestiremezsini herkesin. Egee sevgilisi yok ise karsisina cikin ve konusun icinizden gelenleri. Çünkü sosyal medyadan sizi ciddiye almayabilir ve korkak biri olarak görebilir. Karsisina cikin ki cesaretinizin olduguna inansin ve karsina çıkıp hoslandigini söyleyebilen bir kadinin olasi bir ihanete ugramasi durumunda neler yapabilecegi korkusunuda verin en bastan :)
- +1 yıl
Asistan doktor kendisi bende öğrenciyim daha. Sadece Facebook hesabına baktım ama özel bir fotoğraf yoktu. Klinikte hiç mesajlaştığını da görmedim biriyle konuştuğunu da. Yüzyüze konuşmaya cesaretim yok çünkü bir iki cümle dışında konuşmuşluğumuz yok. Çok hoşlanıyorum ama ilk kez böyle bir şey yapmayı planladığım için cesaretim de yok aynı zamanda :/
- +1 yıl
Imm anladim. Bak simdi ondan hoşlandiginizi ona en icten hissettirin ama sevgi cumleleriyle girisi yapmayin. Ona ilgi gösterin daha yakinlik kurmaya calisin ilk zamanlar. Sabahlari icten bir gulumseme ile gunaydinlar aksam cikista ise dolu dolu bakislar ile iyi aksamlar demeyo unutmayin en basta :) Aradan kisa bir vakit geçtikten sonra onu yakından tanimayi istediğinizi dile getirin ve kendinizi tanitabilmeniz icin ondan sans isteyin. Yakinlik kurmaya calisin hep. Ona kendini ozel hissettirin. Eger anlayisli bir insan ise zaten sizi tanimak isteyerekten sonu belki mutlu sonla bitebilecek bir iliskinin başlangıcını yapabilirsiniz :)
- +1 yıl
Eger olumlu yaklasma durumu yuksek ise ayni ortamda olabileceğiniz gelecek ilk 2 gun yakindan ilgilenin onunla. Ufak sorular ile siz onu alttan alttan tanımaya çalışın. Bir sonraki hafta ise yemek teklifi veya sinema gibi bir teklif edin. Emin olun sizi birbirinize yakinlastirabilecek iki sey bu. Yemek konusunun ustunw dusun. Sohbet havasiyla daha cok geçer bulusmaniz.
- +1 yıl
O zaman ilk yakaladığın boslukta gidio konuşabilirsin onunla herseyi? Eger o sekilde bile firsatiniz yok ise sosyal medyadan yazin dicem ama pek tasvip etmiyorum iliski baslangici icin ilk atagin sosyal medyadan atilmasini.
- +1 yıl
Umarim mutlu bir iliskinin başlangıcı olur :) Mesaj atarak ilk adimi atmamaya calisin. Yuz yuze her zaman farklıdır.
- +1 yıl
Mesaj tek çare tamam tamam anlaşıldı :) Sansin bol olsun :)
- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılEn fazla o senden uzaklaşır yani bir b*k kaybetmessin. Ama gönlü olup olmadığını öğrenirsin :)) yani getirisi daha çok :)
08 Yorumla- +1 yıl
Birinden hoşlanmak sevmek ya da aşık olmak utanılacak bişey değiil. Neden rezil olacakmışsın? Üstelik Herkeze de bunu anlatırsa adam değildir. En başından o kaybeder koy gitsin o zaman. bir pisliğin daha ne b*k olduğunu anlamış olursun ki buda ileride ona aşık olup daha çok üzülmenden iyidir al bak buda başka bir + sı :)
- +1 yıl
Son demek istediğini anlayamadım?
- +1 yıl
Sevgilisi olduğunu bilmiyordum bilsem mesaj atacak kadar düşük seviyeli insan değilim özür dilerim yazar geçersin :)
- +1 yıl
:)))
Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı. Kafan rahatlar en azından böyle sorularla uğraşmazsın.
08 YorumlaFelsefe yaptım ve kaybedilen birşey olmadığı aşikar.
03 Yorumla
+1 yılOlumluda olsa olumsuzda olsa sürekli aklımı kurcalamak zorunda kalmam.. birşeyde kaybetmem..
25 Yorumla- +1 yıl
Neden söylesin ki..
- +1 yıl
Soğurdum ondan.. ama ona hislerimi söylediğim için pişman olmazdım çünkü onun nasıl biri olduğunu görmüş oldum..
o da seni seviyorsa mutlu son ama sevmiyorsa artık senin yüzüne bir kez daha bakmıyor yaşandı denendi
01 Yorumla
+1 yılbu yaşa kadar manita olmadı bu yaştan sonra olursa gider direk söylerim olmadı tokat yerim en fazla oda pek koymaz bana açıkcası ben kazanmış olurum ya da pek bişey kaybetmem bu kadar
01 YorumlaKaybedecegim bisey olmaz o yoksa baskasi var ama olumlu olursa o beni ben de onu kazanirim
08 Yorumla
+1 yılUtanıyorum. Onu 3km uzaktan görünce bile allahım gözleri gözlerime bakmasın kalbim dayanmıyo diyom icimden :'(
02 Yorumla- +1 yıl
Başkasının oldu boşver.
+1 yılDün ona karşı hissettiklerimi söyledim
Birde foto göndermesini istedim
Bidaha cevap yazmadı
Moralim bozuk
@ofyaaa
Oofffyaaaaaa03 Yorumla- +1 yıl
Cevap ver laaan :))
hoşlandığım kişiye hislerimi söylersem kendisini kaybederim hiç bişi de kazanamam ztn açıldığım kızlar hem reddetti hem de ilişkisini kesti
03 Yorumla
+1 yılkafanın boşalmasını kazandırır sevmiyosa o kisiyi kaybettirir ama sonuc olarak kafan rahatlar bence soyle kurtu
015 Yorumla- +1 yıl
sevdigin için rezilmi olucaksın :) o zaman bu rezillige değer :)
- +1 yıl
aynen oyle sevmek lütufdur lütuf herkes beceremez :)
- +1 yıl
hadi gocum goreyim seni almadan gelme :D
- +1 yıl
varsa tesekkür eder yoluna devam eder abla bence kaybedecegin bisey yokd evam et
- +1 yıl
bence yüzyüzede daha cok sansın olur :)
- +1 yıl
o zaman kolla fırsatları eminim denk gelir
- +1 yıl
hadi bakalım yaz cevabınıda buraya yaz
+1 yılİçimden büyük bir yük kalkar, hem yarın bir gün neden yapmadım demem.
Hem kısmetimde o varsa, gerisini salla03 Yorumla- +1 yıl
Ben değil o rezil olur, hem ondan intikamımı alırım hemde onu ne olursa olsun hayatıma almam.
Sence hangimiz kaybetmiş oluyoruz?
+1 yılEğer reddedilirsen büyük bir Özgüven eksikliği yaşarsın birdahaki dönem için çünkü her açılacağın kişide aynı düşünce oluşur ya Redderse diye.
02 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle :D
+1 yılkendine olan güvenini kaybettirir oda hoşlanıyorsa onu kazandırır
05 Yorumla- +1 yıl
yüz yüze konuş bence mimiklerinden çakarsın durumu az çok sevgilisi varsa zaten ksura bakma dersin önüne bakarsın yüz yüze daha mantıklı bence
- +1 yıl
sen yaşıyorsun durumu sen daha iyi bilirsin benim görüşüm senin tercihin hayırlısı inşallah
+1 yıldoğru kişiyse çok şey kazandırır ama yanlış kişiyse kişiliğini kaybettirir...
07 Yorumla- +1 yıl
heee o zaman sevdiysen konuş iş işten geçtikten sonra napsan kar etmiyor bişey kaybetmezsin Allah gönlüne göre versin diye boşuna demiyolar gönlün kaymış ki hoşlanmışsın denemekte fayda var
- +1 yıl
herkes bir değildir kimisi yazararak kimisi konuşarak daha iyi ifade edebilir duygu ve düşüncelerini sen kendini en iyi hangi şekilde ifade ediyorsan diğer konu için bişey diyemem
- +1 yıl
öyle bişeey yazman aptallık olur direk konuya gir hiç sorma varsa o söyler zaten
+1 yılkazandırdığı reddederse acı oluyor ama kaybettirdiği ise özgüven
18 Yorumla- +1 yıl
mesajla açıldım kazandığım ve kaybettiğim tek şey üstte yazdıklarım bence yüzyüze açılmalısın
- +1 yıl
ya yüzyüze konuşmazsan yeterince samimi olmuyorsun emin ol
- +1 yıl
Kankamı dinle yüzyüze dene o işi.
- +1 yıl
aynı olayı bende yaşadım ama yüzyüze konuşmadan hiç birşekilde inandırıcı olmuyor
+1 yıl''ne diyebilirmki şimdi'' cevabını bikere aldım ole kaldım
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. bısey kaybettırmez sansımı denerım, gızlemek baskalarına fırsat vermektır.
018 Yorumlavalla şimdi sölemesen içinde kalır sölesen tribe falan girer sonra sinir olursun özetle aşağı tükür salak yukarı tükür bıyık...
010 Yorumlaözgüven kazandırır olumlu sonuçta o öz güven 10 katına çıkar :) -söylemek
özgüven kaybettirir. -söylememek010 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen söylerim çünkü hislerimi bilmesini isterim karşılık bulursa dünyalar benim olur.
Karşılık bulmaz ise üzülürüm, üzüldüğüm ile kalırım.06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen duygularımı aynen yazardım yalnız ekleyerek ilişkisi olup olmadığını öğrenmek isterdim.
ya da ilk baş ilişki durumunu öğrenir ona göre duygularımı açırdım ki kafası karışmasın.
Cevap sahibi+1 yılBence ilk önce ilişkisi olup olmadığını sor.
Düşüncelerini öğren.
Duygularını en sona sakla.
Daha uygun olur
Cevap sahibi+1 yılRica.
Büyük ihtimalle söylediğine pişman olursun ama söylemezsen kat be kat pişman olursun çünkü cevabını hiçbir zaman öğrenemeyeceğin için içinde ukte kalır.
016 YorumlaAsla içimde tutmam kesin söylerim nolcaksa olsun mk
08 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 404 cevap paylaştı. Söylemezsem kaybeden ben olurum söylersem onu kazanabilirim
05 Yorumla
+1 yılValla okulda herkes duyar adım çıkar ne kazandırır cesaret
01 Yorumla
+1 yılBir şey kaybettirmez ama belki onu bana kazandırabilir.
05 Yorumla- +1 yıl
Neden söylesin ki?
- +1 yıl
Ergen değilse öyle bir şey yapmaz.
Kazanamaız cünkü erkeklere haketmedikleei değeri hak etmedikleri kadar fazla veriyoruz
00 Yorumla
+1 yılUzaktan bakmakla yetindim hep. Ne kazancım var ne kaybım nötrüm.
02 Yorumla- +1 yıl
Yo hiç yapmadı
donerse senin olur donmezse vicdanin rahat etmis olur
05 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılherşeyimi kaybettirir
tarihimi tekerrür ettirir bana
ama bir b*k ta kazandırmaz01 Yorumla Söylemek gerçekle yüzleştirir. Insanların da gerçekçi pek sevdiği söylenmez
03 YorumlaSevdigim kıza sevdigimi soyledim. beni reddetti. Ne anlamdki sevecek kimsem yok :((
03 Yorumla
+1 yılkafaya bir çanta inse içinde sert cisim bulunma oranı %70 diyelim ki bu büyük bir oran baya bilincimi kaybettirebilir yani :)
14 Yorumla- +1 yıl
ve de kazandıracağı bişey olmaz beyinde birkaç hücre daha terkeyleyip gider kayıp olur üstüne :)
- +1 yıl
tersi de pis o çantadan pıçak da çıkabilir ben iyi tarafından baktıydım :))
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Kazanç her zaman kayıptan fazla olur bence.
05 Yorumla
+1 yılBen söyledim. %50 onu kazandım, tam olmasa da.
07 Yorumla- +1 yıl
Ben ona yazdığımda sevgilisi vardı. :) Sevmek suç değil ki arkadaşım, mesaj at. Yüz yüze daha da zorlanırsın.
- +1 yıl
Aynen öyle, sonuçta kalp severken biri var mı yok mu seçemiyor. Sen rahat ol. :)
- +1 yıl
Hayırlısı olsun canım. :)
Aşk İlişkileri konusunda 582 cevap paylaştı. eğer kabul etmezse karşındaki kişiye beslediğin umudu kaybettirir, kabul ederse de zaten umudun yerini mutluluk alır
07 YorumlaYİNE HÜSRAN YİNE HİCRAN
03 Yorumla- +1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=Qcv2x2Vh5Mo o zaman da bu
Onu tamamen kaybettirir
05 Yorumla
+1 yılAklimdaki soru isaretleri gider
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. ilk adımı atamam asla
02 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılünlü bir düşünür şöyle der , korkanın çocuğu olmaz
03 Yorumla- +1 yıl
şahsen ben tanımadığım özel hayatını bilmediğim birine cesaret edip duygularımı açamam , ama özel hayatını hayatında biri var mı vs herşeyini öğrenmek için çabalardım...
+1 yılGurur önemli.
14 Yorumla- +1 yıl
Benim için öyle.
- +1 yıl
Hııı hadi ordan 😂
+1 yılkaybettirmezzz asla
04 Yorumla- +1 yıl
Sevgili varsa zaten teklif edecek kadar aşağılık bir insan değilim bu sözüm sevgilisi olmayanlar için geçerli zaten. çünkü empati meselesi aynısının bana yapılmasını istemem.
- +1 yıl
kendisi demezse eğer var birisi hayatımda benim hiç söylemekle hiç bir zararım kaybım olmaz yani o kendisinin bileceği bir iş
Aşk İlişkileri konusunda 412 cevap paylaştı. Zaman kazandırır.
05 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlandığınız kişiye cesaret edip hislerinizi Söylemek size ne kaybettirir, ne kazandırır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar