📍 Karşındaki kişiye duygularını çekinmeden dile getirebiliyor musun? 


Öyleydim. Güvendiğim insana her şeyimi anlatırdım. Bir gün aramız bozulunca yüzüme vurdular töbe ettim yine anlattım başka güvendiğime yine aynı senaryo. Üçüncü de akıllandım. Şimdi ne kadar çok sevsem güvensem de özelimi duygularımın tamamını anlatmam göstermem.
Cevap
19Cevap
Anlatırsa, anlatırım. Kendimi onunla konuşurken, biraz olsun güvende hissediyorsam dökülürüm.
Hak eden kişiye hak ettiği duyguları sonuna kadar hissettiririm
Duygularım pek yok san yıllarda
Eğer karşımdaki insan sevdiğimse tabi ki anlatırım. Ne sevgimi saklarım nede olan aşkımı. Saklayıp mezara götürecek halim yok ya.
İçini ve duygularını en iyi şeki, lde açıklamak benim en büyük zaafım ne yazık ki.. Çünkü suistimal çok fazla oluyor.
Anlatmama gerek yok ki benim bütün duygularım yüzümden okunur
Evet karaı tarafta aynı sekılde anlatıyo duygularını onemserım cunku
Sadece yiğidoya anlatırım 😅 ama üzülmesin diye çoğu şeyi anlatmam🙂
Benim anlatmama gerek yok ki.
Eğer beni tanımaya cesareti varsa çok zorlanmaz anlamak için.
Hayır ben hic bir duygumu kolay kolay ifade edemem.
ona karşı son derece dürüst olmaya çalışırım her konuda haliyle de tüm duygularımı anlatırım
Evet her şeyi anlatabilirdim
Anlatan değil, yazan biriyim. Onu kaleme dökmeyi seviyorum.
Evet..
Ne var ne yok hem de..
Hayır birini söylüyorsam 99 u bende kalıyor 😂 popo kalkıyo abe sonra
öyleyim evet içimde tutamam
Çok şükür hiç bir şey i içimde yaşamiyorum
Sadece sevdiklerime
Hayır, kimseye o kadar zayıf yönlerimi açmam
Zamanı geldiğinde anlatırım
Öyleydim artık değil
Evet sürekli yaptığım bir şey
Ondan emin olmadan içimi açmam.
Yok anlatmam çok önemli olması gerek o kişinin
Çok nadir insanlara anlatıyorum.
Anlatıyorum ama gizemli olmayı da severim.
Söylerim tabi
Hayır
İlk karşımdaki kişi duygularını dile
Getirmeli
Maalesef anlatmiyorum
Yerine göre diyelim.
Evet öyleyim
Anlatmam
Herseyi anlatırım
Anlatırım genelde
Hayır çokda değil
hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?