Ya beni seviyor mu? Yoksa bana mı öyle geliyor? boşuna mı umutlanıyorum?

Bugün sınav başlamadan önce yaşananlar:benim oturduğum tarafa falan baktı tam bana bakmadı ama oturduğum tarafa. Ben ona bakınca ise hemen kafasını çevirdi. Sonra bir kere bana bakıyordu ben bakınca yine aynısını yaptı. Sınavda o sınavı bitirdikten sonra baya baktı. Ben bakınca hemen gözlerini başka bir yere kaçırdı. Bende bitirdim sonra arkamdaki arkadaşıma baktım konuşuyoduk gülüyoduk bir yandan ona bakıyodum göz ucuyla. Yine bakıyordu ben baktım yine çevirdi. Son derslerde benim olduğum tarafa bayağı baktı ama tam bana bakmadı yani nasıl desem direk bana değilde benim içersinde bulunduğum çevreye bakıyor sürekli ve ben bakınca anında başka yere bakıyor. Neden böyle?
Ya beni seviyor mu? Yoksa bana mı öyle geliyor? boşuna mı umutlanıyorum?
Cevapla