Sevgiliniz sizden başka birine aşkım sevgilim diye hitap etse sonra o benim kardeşim dese ne yapardınız?

Sevgilimin bir kızla konuşmasını gördüm kim diye sordum kardeşim bacım dedi, o zaman kardeşim diyceksin dedim.. Benimsin falan yazmış kıza ya birbirlerine aşkım diyolar kıza güzelliği ile ilgili iltifat etmiş falan, en kötüsü en çok koyanı bana söylediği dediği şeyin aynısını demiş ona.. insan sevince sevdiğine yazdığı cümleleri başkasına yazmamalı bence. senle aynı olsun diye kullandığım şeyler değil sen niye kendini aynı görüyorsun ki benim sevdiğim vazgeçmeyeceğim tek insan sensin dedi.. Şimdi sen benim kardeş olarak gördüğüm bir kere bile art niyetle bakmadığım düşünmediğim bir insana sadece kullanılan kelimeler üzerinden bakarsan olmaz dedi dışardan bakan biri bizi sevgili sanardı yani ama baktıkların gördüğün anladığın gibi değil sadece okudunlarına göre beni suçluyosun dedi.. Neymiş ''kardeşine veya annesine babasına ilk defa aşkım falan diyen tek insan değilim dedi..anayla babayla kan bagı var dedim.aranızdaki farkıda bu laflar göstermiyor dedi..Yol vermeyi düşünüyorum ama peşimi bırakmıyo bir türlü ağır bişey demem gerek artık ağlamak istemiyorum fikir verin yalvarırım..
Sevgiliniz sizden başka birine aşkım sevgilim diye hitap etse sonra o benim kardeşim dese ne yapardınız?
Cevapla