Eniştemin (yanı ablamın kocasının) kardeşine aşık oldum.Siz olsaydınız n'apardınız ?

Eniştemin (yanı ablamın kocasının) kardeşine aşık oldum. Geçen gün baya bi yakınlaştık. Açılıcam ama kabul etmez ve enişteme söylerse aramız baya bi bozulur. Kardeşi 19 yaşında ben 18 yaşındayım ama onunda ilgisi var gibi napmalıyım sizce ? Ailelerimizin arası çok iyi kabul etmezse onlarında araları bozulur ve bida hiç birinin yüzüne bakamam. aslında kız kabul etsede etmesede eniştemle aram bozulucak ve sopa yicem :) napmalıyım sizce ?
Eniştemin (yanı ablamın kocasının) kardeşine aşık oldum.Siz olsaydınız n'apardınız ?
Cevapla