Yaklaşık 7 ay önce tanıstıgım bir cocuk vardi benim arkadasimin sokaginda oturuyor yazın hep arkadasima gittigimde görüyormus beni cok hoslanıyomus numaramı arıyomus bulamıyomus onun bir arkadasi daha var sokaginda oturan bir cocuk benimde arkadaaim oluyo ondan numaramı almıs ne zamandir cesaret edemiyomus ama yazmıstı sonunda. Neyse acayip bir şekilde değer veriyodu bana o kadar sadıktı ki kelimeler yetmez. Neyse bir gün eskiden bir kızla birlikte olduğunu anlattı bir an güvenim gitti ve bu nedenle reddettim. Sonrasında hiç pişmanlık duymadım ama son zamanlarda aklıma takılıyor sürekli zaten görüyorum her hafta oda beni görüyor bakıyor hatta baya şaşırıyor beni gördüğünde ama 1 2 ay önce sevgilisi oldu ve ben sevgilisi olduktan sonra bişeyler hissetmeye başladım ona şu an hala sevgilisi var ve çok büyük pişmanlık duyuyorum onunla o kadar mutluyken ne diye (Artık) normal olan sebeplerden dolayı reddettim diye. İçten içe ayrılmalarını istiyorum ne yapmam gerekiyordu zamanında? ya da şimdi? :( bu arada geri dönmek istiyorum ama mecburen dönemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Sonuna kadar okuyun öyle cevaplayın fikirleriniiz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ooooof
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar