Yakın arkadaşımla yattım sonrasında onu istemediğimi söyledim ama bana aşık oldu 2 yıldır vazgeçmiyor ne yapmalıyım?

Aynı iş yerindeyiz sürekli yanıma geliyor. En yakın arkadaşlarımla arkadaş herkes durumun farkında ben istemiyorum bunu anlamıyor hala olabileceğimizi düşünüyor. Onunla ilişkimi kesersem baya yalnız kalacağım. Kendimi kötü hissediyorum kötü kız karaterler gibi... Yattığımı kimseye söyleyemiyorum... Çıkmazda hissediyorum
Yakın arkadaşımla yattım sonrasında onu istemediğimi söyledim ama bana aşık oldu 2 yıldır vazgeçmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla