AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
şaka yapacak sevgili bulsak önce sonrasına bakarız :)
Hikayesini bildiğim için böyle birşeye gerek duymuyorum
Ayrılma şakasını dusundum ama daha laf arasında konusu gecse dalgaya alsak bile hemen mahzunlasiyo. Nasil kiyiyim ben onaaa :(
Yapmazdım. Eski sevgilim Nİsan 1' de hayata veda etti. O benim en büyük şakam.
Geçen sene sevgilim gözünü yüzünü morartıp foto atmıştı abim telimi aldı yazışmalarımızı gördü beni dövdü demişti bende delirmiştim baya küfretmiştim 1 2 saat sonra şaka yaptığını söylemişti 1 Nisan olduğunu bile unutmuştum ben
Seni aldattım şakası yapmak istiyorum da, ben öyle deyince beni aldattığını itiraf etmesinden korkuyorum 😏😏
İtiraf gelmez de, başına neler gelir onu bilemem.
Hahaha :D Yok vazgeçtim :D
1 Nisan şakası mı? kulağa son derece bayat geliyor.
1 nisana kadar sevgili bulursam yaparım birseyler :D
sevgilime öyle bir şaka yapıcam ki donup kalıcak!
Olmayan sevgiliye yapmıyacamda kime şaka yapacam :)
Kekledin biziii :) B dedim ama yapa da bilirim hadi bakalım kandırıkçı :)
Ne yaparlarsa yapsınlar da artık 1 Nisan gelince ayrılalım şakası yapmasınlar çok klişe.
Eğer sevgilim olsaydı ona yapacağım eşek şakası nedeniyle benden ayrılırdı dhsjdsd
Şaka yapabileceğim bir sevgilim bile yok. Ama olsun. Kendimi şakalayacağım.
sevgililer gününe kiralık sevgili olunur her türlü şaka kaldırılır
yapmayacağım çünkü sevgilim yok, hatırlattın mutlu musun ks?
admin bile bize acıdı:(
güncellemede hayal kurun diyor asd
Sevgilime şaka yapmayacağım, şaka yapacak sevgili yok.
Zamanla olur karamsar olmayın bence
Panpa hesabı kapatma bana devret :/
Ben şaka yapmayacağım
Kafaya corap gecirip hirsiz olacam silahida unutmayalim basacam evi bakalim umarim kimse ates etmez sansimizi deneyecez
Laubali hareketlere gerek yok. Ayrıca şu anketlerin şıklarını seçmeden yorum atamıyoruz. Direk görüş belirt olsa daha iyi olur.
Şıkları seçmeden yorum attım. Daha öncede seçmeden attgm. oldu
@perseid78 bu sorun bende oluyor galiba. Canlı yayında çıkınca illa bir şıkkı seçeceğim, yoksa yorum atamıyorum.
Olabilir
Şubat sevgililerin Mart kedilerindi bari nisanı bize bıraksaydınız ona da sevgiliyi kattınız
en son küçükken arkadaşlar arasında yapardık 1 Nisan şakasını ama soruda verilen linkte 1 Nisan ile ilgili bilgiyi okuyunca artık yapmam madem fıransızların icadı hiç işim olmaz
Ne eşim var, ne de sevgilim. Aslında şaka sevmiyorum.
şakanın sadece 1 nisanda yapılmasına karşıyım sevgilisine hergün şaka yapmayan sevmiyo demektir
Yapmazdım ama yapsam bile o şaka " ayrılıyoruz, bitti, höö" tarzında bir şaka olmazdı..
Gerek yok bence bir şaka uğruna aranız bozulabilir deger mi
Şaka yapmayın siz beyler sonu hüsran olur demedi demeyin bayanlar yapsın bir tek derim ben 😉😁
Bana saçmalık gibi geliyor bu 1 Nisan , ben yapmam bana yapılmasın da.
Ne şaka kaldırabilecek Nede Şaka kaldırabilirim.(1Nisan'da)
Ayrılmak istiyorum. şeklinde bir şaka yapılmazdı bence.
Sevgilim yok eğer olsaydı onu kaybetmenin korkusundan şaka filan yapamazdım :)
Ben sakadan hoslanmam bu yuzden saka da yapmam :d zaten sevgilim de yok :d oldu o zaman görüşürüz :d
Bana şaka yapılmasını sevmediğim için şaka da yapmam.
Oo benim şakalarım meşhurdur. Olsaydı yapardık tabii =/
kiralık sevgili olunur 1 nisana özel :D
Sevgilime yapmayacağım çünkü sevgilim yok onun yerine arkadaslara yapacağım :)
1 Nisan geçmişini bilseniz böyle bir bence yapmazdınız sayın ksbence hanım.
1 Nisan geçmişi nedir?
Araştır, öğren. @Maviiimsi
Bende araştırdım sayenizde bu gerçeği öğrenmiş oldum çok üzüldüm ağladım bile :( ben hiç kutlamazdım 1 nisanı saçma gelirdi bana kalplerimizde imanımızla tam Allahıma şükürler olsun..
imana geldi kız :D
Bazı şeylerle kafa bulunmaz ramazan kardeş
1 Nisan'da şaka yapabileceğim bir sevgilim bile olmadı. :(
Seçenekler biraz az gibi :) ama ne biliyim sakın başka birisi varmış gibi şakalar yapma cocuk daha güvenmez
Bir sevgilim ayrılmış gibi yaparak şaka yapmaya çalışmıştı. Bana yapacağı son şaka oldu. :)
sevgili mi? ne sevgilisi la sevgili ne arar bende :D
insan önce bir sorar sevgiliniz/eşiniz var mı diye hep dışlanıyoruz hep :(
sevgilime diyecem evlenecem zorla evlendiriyorlar askerdedir ya :-)
Ben yapmam yapilmasinida hic istemem cok sacma. Hic sevmem sakalari zaten insan dedigin agir basli olur :D
Ben hiç hoşlanmam öyle şeylerden, ne kendime yapılmasını ne de başkasına yapmayı sevmem.
Esek sakasina zaten karsiyim
sevgilimde yok.)
Bana birileri bunun şaka olduğunu söylesin
yahu ln ben ayrılalım dersem beni sallandırır heralde sjsjsjs
dınımızce ıc camasır ıle banyo yapılmalıdır oe caız goruluyor
bence hiç gerek yok bazen sonucu kötü olabilir sonra sevgılısızz kalmayın
Bir gün 1 nisanda köye gidip eşeğe şaka yapmak istiyorum. Life goals...
1 Nisan müslümanların şaka günü değil!
Ona bakarsan yılbaşı kutlamak ta bizim değil
Noel baba da bizim değil
Çok şey var bizim olmasada kullandığımız buna mı takıldınız 😃😃
Onları da kutlamıyorum :)
şaka yapmayı pek sevmiyorum ya ben heralde şaka yapmam
yaparsam eğer durup dururken kavga çıkar
Kızlar hamileyim desin, erkekler şok olsun. ))
Şaka yapmamayı tercih ederim.
Şaka yapacak sevgilim bile yok şu saatten sonra..
Olgun istersen ben burdayim
@erol11 çocuğun yaşında kıza mı yürüyorsun l*n .
Babam bile 39 yaşında ben bişey diyemedim @ciozen
Hamileyim diyicem kalpten gidebilir :)
şaka ypmıcam cunku vıcık vıcık gerek yok
poposunu parmaklarım.
Sacma sapan isler. Yapmam, yapanı da affetmem.