Birisi hayatımızın geri kalanında olmayacaksa neden karsımıza cıkar ki?

gelen kişiyle öyle ya da böyle bitecekse Rabbim neden onu karsımıza cıkarır ki ondan ne gibi bir tecrübe kazanmamızı ister ki nasıl bir ders alınmalı cok sacma değil mi?

Birisi hayatımızın geri kalanında olmayacaksa neden karsımıza cıkar ki?
Cevapla