AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
mutlu olmadığı için seninle yaşanmışlarını hatırlamak güzel
Keşke aramızdaki sorunu halledebilseydik de bu kızı kaçırmasaydım diye :)
Seviyor işte kalp bu kalp öyle kolay değil ayrılmak lafa bakmaz yani
sebebni bilmiyorum belki nefretle belki aşkla sana bağlı
seviyor gibi içinde uhde var şüpheler var size karşı ama kararsız bir şey engel olur size adım atmasına
Bakmak farkli bir seymis , gormekse baska
Farkina variyorum dustukce aska
Demis sair
o esnada geçmişi hatırlayıp daldığı için, farketmeden bakar
Zıt davranıyorsun, inadına. 😊
canımı çok acıttı. pişman olmasını istiyorum. seviyorum aslında
uzun uzun bakınca pişman sanırım olmaz:(
ne alaka asıl uzun bakıyosa pişmandır
seni hatırlamaya çalışıyor olmasın:( ilgisi var muhtemelen
Güzel mi çirkin mi diye bakıyordur.
güzel:D
Ben bakmam, o baksın ne bakacağım.
deme kız:D
Unutamamışsındır veya hâlâ seviyosundur
oyle mi diyosun
Kesinlikle :)
Maalesef ayni ortamda bulunuyoruz ve o bana bakiyor onun askida batsin bakmasin istiyorum ben onun yuzunu bile gormek istemiyorum
çünkü eşşegin z... knden dolayı :D
benim lafım o :D:D
egonu şişir gerisini boşver.
eh bu da dogru
kimse eski sevgili olmasın
aynen
bu kadar şerefsiz olduğunu bir kez daha anladım bakışı
Seviyodur ama ayrilmasi gerekiyodur o yuzden ayrilmistir ister istemez ozler bakar
sevdigimi sanmısım dedi. öldüm
Eskiler ne kadar acı olsada her zman cok degerlidir ondan bakar
Senin hala onu sevdigini dusunuyor ve senden hoslaniyor olabilir
Onda unutmadığı değil, unutamadığı bir şeyler vardır mutlaka..
banada aynısı oluyor fakat bir zamn sonra görmüyosunuz bile
belkııde ben bunu mu sevdım mk dıyodur
Bencede:D
bu pezo gine burada ne yapiyor diye
Shdhfjsjsj:D
Herşey gider anılar kalır. yaşadığınız anılar aklına geliyordur . ya da hala seni seviyordur
Yaşadığı iyi kötü anılar gelir aklına yasanmisliklar...
içinde kalanlar var...
ama o terk etti beni
olabilir...
nası olur
gonul başka soyler akıl başka soyler... boylece olur.
ben asık olduğum kadından uzaklaştım sırf aklım nedeni ile... ve gonlum yandıysada doğruyu yaptım...
acaba beni farkedermi şüphesiyle. demekki halen seviyor :)
Eski sevgili zihinde ölmezki sadece eskidir. Hatıralar canladığı için bakıyosur belkide
O anı yakalamaya çalışıyor olabilir göz göze gelmek... Bazen herşeyi anlatır.
o ayrıldı
Olabilir belki hâlâ beklentileri vardır
Aynı durumu yaşıyoruz
yaa nasıl mesela senin olay nedir
Her gördüğü yerde bakıyor nereye gidersem oraya geliyor. Arabası ile yanımdan geçerken müzik sesi açıyor sonuna kadar. Arkadaşlarım bile farketti hatta hisleri çok kuvvetli bir arkadaşım var o şu an çok pişman ama söyleyemiyor utanıyor dedi.
benimkinin de özgüveni yok cesareti yok yazmaya bende öyle hissediyorum çok baktı çünkü baya bildigin baktı :( askım ya gordugum yerde boynuna atlıyasım geliyoo:(
Aynen ://
ama yazmam!!
Ben de cesaret edemem :)
reddedilmekten korkuyorum:(
Pff off ne olcak halimiz
bilmiyorum hayırlısı olsun ne diyelim çare yok:( biz yazmıyoz onlar da yazmıyo:(
Aynen ömür boyu birbirimizi bekleyelim o yazmasın ben de yazmayım böyle ölüp gidelim :(
az önce beni bir ağlamak tuttu nasıl ozledim sana anlatamam :( onun parfumunden aldım kokluyorum arada sarılmak istiyorum yastıga sarılıyorum ona sarılamıyorum:((
Benim de 24 saat aklımda her gelen mesajı o sanıyorum ama değil
yazıyor.. yazsını göriyim ama yazmasın razıyım
Aynen haha iyice kafayı yemişiz :)
sormaa:D
anılar yokluyor dımı arada
yoklamaz mı
Nedeni bildiğin halde sormuşsun
bilmiyorum söyle gerçekten bilmiyorum
Hala seviyor
neden terk etti peki
Bana değil ona sor sana zahmet
ya sevdigimi sanmısım hoslantıymıs dedi ayrılırken. 3 ay sonra dedi bunu telefonda.
Eee bakan kim sonra sen mi o mu
o baktı. bende çok kırıldıgım için görmezden geldim. ama o çok uzun baktı
Neden öyle dediginin bir sebebi vardır elbet
yani seviyor diyorsun
Bilmem
cani ister bakar gicikligina bakar oylesine bakar dalmistir bakar bakarda bakar anlam yukleme derim
Cunki hayla untmamistiir
haylaaaa. unutmustur belkı
agzın bal yesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
benimki de bana bakıyor sen takma bir cacık olmaz ondan
Bn terketmistim bakiyorum hata mi yaptim diye ama terkettigim icin pisman deilim
delice seviştikleri günler aklına gelmiştir
:))
ben her kıza uzun uzun bakarım hıc sevglm falan farketmez
Şu an aynı durumu yaşıyorum herşey güzelken beni terketti aynı işyerindeyiz ama ben görmemezlikten geliyorum arada bana bakttığını hissedebiliyorum.
Bende aynı durumdayım beni seviyor mu beni düşünüyor mu bana bakacak mı diye düşünüyorum sadece :D
içinde hala bir şeyler var sevgi olabilir ama korkar yaklaşamaz bakışları ile sizi ilgi gösterir sevgi var cesaret yok yaklaşmaya
elleme la baksın iki dakka dsjk
ay baksın ölene kadar ay sorun degil yani deqassfsge
herkes kaybettiği şeylere uzun uzun bakar bazen
çok iyiydi. pişmanlığın bakışı bu öyle değil mi
aynen
cekemez kıskanır orta yerinden çatlar o yüzden
heuhehe
Geçmiş e bakmak bu olsa gerek
:D:D
anılar canlanır ve dalarssın iyi ya da kotu fark etmez...
sonuçta her ne kadar sevmiyosanda onunla güzel zamanlar geçirmişsindir aslında o sıra onun sana merhametli olduğu zamanlara bakarsın özleyerek
Seviyor Seviyor o :))
harbimi kız:))
Valla valla benimki de öyle yapıyodu sevgili olmadan önce şimdi sevgiliyiz :D
ula niye bafilemedim olabilir mi?
ney neyyyyyy
inşaaa çalışması yani mala vurmak mesela...
aşıksın kesınlıkle :d
ben aşığım ama bakan ben değilim.. bakana mı aşık dedin
. D yanı aynen
e terk etti ama beni:(
aşk baktırır özletir bekletir umut ettirir
neden ayrıldı oyleyse:((
seven taraf oldugun içindir
nası yani
nasıl bir salaklık yaptımda kaybettim diye bakar ama olsa da olur olmasa da havasıyla görmez ama her zaman kaybetme duygusu agır basar :)
bak şimdi.. beni terk etti o ve bu olaydan iki ay sonra karsılastık. e ben çok kırıldıgım için görmezlikten geldim ama o çok uzun süre bana baktı neden bilmiyorum
benim eski manita süzüle süzüle geçer demiştir
yaniiii?
Seviyorsam bakarım yani durum bu kadar net :)
gözüm takılmıştır, ne bakıcam şu saatten sonra
Utanmıştır belki, Belki yüzüne bakacak cesareti yoktur.
uzun uzun bakan sız mısınız
bayan
hayırr. o benden ayrıldı, çok kırıldıgım için ayrıldıktan 2 ay sonra karşılaşınca görmezden geldim ama o uzun bir süre baktı. fark ettim yani
o an guzel bı gıyınısınıs vardı sanırım sereklıb sızı takıp etmıs aklından neler gecmıstır neler...
neler?
acık acık mı soyleyeyım:)
bir git ya
neden yanlıs anlıyorsun hemen belkı gıttıgı anın pısmanlıgını gozlerını bakarak gıdermek ıstemıs olabılır sesını duymak elıne dokunmak eskıye donebılmek ıstemıstır belkı...
oyle bir dedin ki..
korkma bn duygusal bırıyım oyle seyler pek aklımdan gecmez :)
sizi seviyor ama kararsız
neden kararsız ne yönden
O gözlerde ona ait, size ait bişeyler kalmıştır..
o da seni gorsun ve baksin diye, belki hala seni seviyordur. ve sen onun hatirinda kalmissindir