Eski sevgilinizle karşılaşıyorsunuz yani dip dibe değil ama sizi görmezden geliyor fakat siz ona uzun uzun bir süre bakıyorsunuz neden?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSize kendi hikayemden bahsediyim. Çok yakındık konuşurduk hep onunla. Çok seviyordum çok da belli etmiştim sevdiğimi istemeden. Sürekli bakıyorduk birbirimize hatırlıyorum bir ara aynı anda bakmıştık göz göze geldiğimiz anda başımızı öne eğdik. Sonra bu üniversiteye gitti. Yatılı okula bir gün aradım onu knştum başıma gelen bir çok şey vardı anlatmaya başladım. bir iki cümle kurduktan sonra bna dedi bunları bna neden anlatoyorsun. Ona onu sevdiğümi söyledim ne dedi biliyormusunuz. Senin ümidin mi var dedi. Çok kırıldım çok üzdü. bir daha knşmadık kapattım teli yax tatilinde geldi bna bakıyor sürekli çoğu zaman görmüyorum ama arkadailarım görmüş. Hatta bir ara kapıda durup bakmış bna belki bakarım diye heralde bilemiyorum hiç bakmadım fark etmemiştim. Öyle bakıyor ki anlamıyorum onu. bir ara arbaya binerkende ayağı kalkıp arkadan bakmış. Kızlara güldüğümde oda gülüyordu benim güldüğümü görünce anlamıyorum neden böyle yapıyor.
41 Yorumla- +1 yıl
Aynen şimdi o evli bende çoluk çocuk sahibiyiz. bi ortamda biriyle gulebilirsem. oda anlamsız gulebiliyor. yolda karşılaşırız başımızı eğik geçeriz. ama sonradan dönüp bakmam geliyor acaba oda dönüp bakmak mi istiyor ya da bakmismi bilmiyorum.. neyin nesiyiz anlamadım bı turlu
En İyi Cevaplar
+1 yılOnun terk etmesinden kaynaklanıyor olabilir bence hala onceden kalma sevgi veya nefret ya da herneyse söylemek isteyip de söyleyemediğin şeyler yarim kalan şeyler varsa uzun uzun bakarsin da boş bir vaktinde aklına da gelir normal yani bence
24 Yorumla
Soran+1 yıle gelsin söylesin neden söylemiyo:(( yerim onu ben:(
- +1 yıl
İleriye dönük bir şey düşünmüyorsa, geçmişi tekrar açmanın gereksiz oldugunu düşünüyorsa diye konuşmuyordur bence ya da ona göre dogrusu böylesidir tek nedeni bu da olabilir
Soran+1 yılciddi iliski korkusu varsa?
- +1 yıl
O tarz bir korkuyu mutlaka bir gün yenmek isteyecektir o zaman da sevdiği kişi her kim olursa onunla dener şansını sanirim zaman da geçiyor sonuçta illa vazgeçemeyeceği biri olacaktır veya geri donmek istedigi
+1 yılaşkın sevgin bilinç altına dan diye vurur vurdukça onu hatırlarsın hayal edersin gelsin dönsün görsün özür dilesin sevdiğini söylesin evlenelim yuva kuralım diye hayal edersin hep onu görünce bu hayallerini düşünerek onu görünce bana gelsin yanıma gelsin elimden tutsun birlikte gidelim dersin dersinde bunu seven der düşünür hayal eder maalesef sevmeyen ise umrunda olmadan alır başını gider ve arkasında şu şarkı çalar
https://www.youtube.com/watch?v=oSHRG1nwpTg51 Yorumla
Soran+1 yılah be abi yaktın içimi
acaba beni farkedermi şüphesiyle. demekki halen seviyor :)
32 Yorumla
Soran+1 yıle niye terk etti o zaman:( bu sevdiğini mi gösterir hakikaten:( çok acı çekiyorum çok ozledim:((
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
81
Cevap
111Cevap
Bu benim başıma gelmişti.
Kız beni gördün ama görmemezlikten geldin dedi. Nerde dedim yeri söyledi. Ama görmemiştim. Gözünede bakmışım. Görmedim dedim inanmadı.
Umarım benim ki gibi durum değildir.
Şaşı değilim ama bakarım çoğu zaman öylesine. Önemliyse beynim çalışır uyarır. Demekki benim için önemsizmiş dedim. He tamam demiştim.12 Yorumla
Soran+1 yılyok o gordu
+1 yılAnılar, anılar, şimdi gözümde canlandılar...
https://youtu.be/rWYfkIrJi6I
Bazen istemsiz bakarsın arkana, belki suçlu sensindir hakkın yoktur ama anılar akla gelir.
Belki 1 şans daha istiyordur. Ama olmayacağını da biliyordur. Eğer varsa bir kıpırtı, gözünde canlanan anılar, gönlünüzde canlansın..61 Yorumla
Soran+1 yılo ayrıldı benden. gidip mesaj mı atıyım şimdi. ama hala çok seviyorum
Pek çok şey için bakar, ama özellikle güzel anılar için bakar. İnsanlar biraz gariptir. Karşısındaki insan ona kötülük de yapsa (bazı istisnalar hariç) genelde kötü şeyleri unutur zamanla. Ve yeteri kadar zaman geçtiğinde yüzünde sadece bir tebessüm oluşur. Ha diğer taraf bunu görmezden gelir, ego yapar dönüp bakmaz, kendi kaybeder, o ayrı.
40 Yorumla
+1 yılkararsız kalmış terk etmesemiydim yanında mı olsaydım der gibi çünkü sevmeyen insanın umrunda olmaz senin geçip geçmemen ilgilenmez bakmazdı ama baktığına göre dediğiniz gibi uzun uzun bakması bir şeyler var ama sevgide var ben kendimden örnek vereyim sevmediğim insan geçse dönüp bile bakmam sevdiğiniz insanla aranızda neler yaşandı bilemiyoruz ayrılık nedenini belki bir dönme ihtimali olabilir
74 Yorumla
Soran+1 yılay agzınız bal yesin İnşallaaaaaaaaaah:((((((((((((( ben onu hala çok seviyorum ama reddedilmekten korkuyorum:(((
- +1 yıl
canım kaybedecek bir şeyiniz yok ki şu an zaten kaybetmişsiniz ama kazanma ihtimaliniz var :)
Soran+1 yılya hayır derse. :(((((((( sizce seviyor mu pişman mmı:(
- +1 yıl
ayrılık nedeni bilmiyoruz ki yorum yapayım neler geçti neden ayrıldı
aslında kapsamlı bir cevabı olabilir, içindeki merhamet ortaya çıkmıştır haksızlık ettiğini ya da boşu boşuna ayrıldığınızı düşünüyor olabilirsin. Ayrıca capkin_kuru_fasulye nin dediğinede katılıyorum, ona benzer bir durumda ondan sonra başkası ile görüştüysen ve onunla yaşadıkların gibi heyecanlı hissetmediysende bir an bakakalabilirsin.. daha çok çeşitlendirilebilir aslında :)
10 YorumlaSenle geçirdiği günler gelir aklına
İçi parçalanır, yüreği sızlar, kalbi acır
Ondan bakar işte belki geçer ağrısı121 Yorumla
Soran+1 yılya ama neden ayrıldı o zaman ben çok üzüldüm:(((((
+1 yılGörmezden gelen sensin sanirim anladigim kadariyla peki uzun uzun haktigini nasil anliyorsun sen bakmadan onu merak ettm. Bide konuyla ilgili fikrimde su, hala hisleri olabilir.
31 Yorumla
Soran+1 yılcanım dogru anlamıssın. çünkü o benim çaprazımdaydı ve insan yan gözüyle görür ya.. öyle gördüm bende çok netti bana baktıgı
+1 yıl4 senelik eski sevgilimi gördüm geçen gün, fakat baka kalmadım. Geçip gittim yanından. Mesaj atti yuzumuze de bakmaya degecek kadar değerm yok sende artık biliyorum yazmış. Cevap vermedim, ayrılıp yarı yolda bırakan oydu aylarca canım yandı ne acılar çektim ben bu yüzden bakmadım oysaki hala onu çok seviyorum...
Konuşmanın devamında neler olabileceğini az çok tahmin edebiliyorum fakat ben o çekilmez acıları babasının hayrına çekmedim. Alıştım onsuzluga elbet hakkımda hayırlısı çıkar karşıma.74 Yorumla- +1 yıl
Yemin ederim aynıları ben yaşadım 3 yıl oldu ama iş insan ne kadar sevsede bir arada olmıyo
- +1 yıl
Ne diyelim ki, onlar bize hayatı dar etti fakat yine de mutlu olsunlar bize yakisanda bu olsun boşver.
- +1 yıl
Hala cok mu seviyor sun unutmadan yeni birini koyma hayatın a
- +1 yıl
Koymadim baskasinin duygusuyla oynamam zaten asla. @yenidenask
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılSana bakıyorsa görmezden geliyor diye bir şey yok. Sadece gelmeye çalışıyor ama hep dikkati sende bana halen ilgi duyuyormu diye. Çok karışık yazmışsın umarım doğru anlamışımdır
14 Yorumla
Soran+1 yılBen onu hala seviyrum o bebden ayrildi. Ve karsilasnca onu gormezden geldm ama o uzun sure bakti
- +1 yıl
Şimdi seviyor ya da sevmiyor diyemem o ancak lisanından belli olur
Soran+1 yıllisanından mı? . s
- +1 yıl
Lisanı yani konuşmasından anlaşılır
+1 yılseven aşık olan sevdiği insana bakar onun iyi olduğunu yaşadığını bilmek bile onu mutlu eder onun üzülmesi başına bir şey gelmesini istemez aşk sevgi bunu yaptırır
82 Yorumla
Soran+1 yılama terk etti beni:(((((
- +1 yıl
sevmeyen terk eder ben kendi düşüncem hep bu zamana kadar bunu yaptım yapacağım sevmeye bilir anlarım saygı duyarım kimseyi zorla sev diyemezsin sevdirtemezsin ama ayrılıklarında dostça arkadaşca olmasını kalp kırmadan olmasınından yanayım en azından dost arkadaş bile kalmak önemlidir bunu başarırsan daha anlamlı olur iki taraf içinde ben sevdiğim insanın üzülmesini asla istemem zorda kalmasını mutlu olsun bensiz de insan sevdiğinin kötü olmasını isterse sevginin değer vermenin anlamı olmaz ne kadar üzülsen de kırılsanda iyi mutlu olsun o hep mutlu olsun
+1 yılHem görmezden gelip hem nasıl uzun uzun bakıyor * . madem bakıyor görmezden gelmiyor demektir
11 Yorumla
Soran+1 yılbak şimdi olay şu.. o beni terk etti.. bu olaydan 2 ay sonra ilk kez karşılaştık. ben çok kırgın oldugum için görmezden geldim fakat o bana uzunca bir süre baktı. sebebini merak ediyorum
İçinden nasıl geliyorsa öyle çünkü içinde bir keşke böyle yapsaydım diyeceksen bir daha konuşmakta fayda var
13 Yorumla
Soran+1 yılO bakti ben degiil
Soran+1 yılama o beni terk etti. sevdiğimi sanmısım hoslanmısım sadece dedi 3 ay sonra. ayrıldıktan 2 ay sonra ilk kez karsılastık ve ben kırgınlıgımdan oturu gormezden gelmeme ragmen o bana uzun bir süre baktı. bunu merak ediyorum neden baktıgını. mesaj atamam çok kırgınım ama çok seviyorum
+1 yılAh canım benim ya aynı acıyı paylaşıyoruz
Allah sabır versin inşallah tez zamanında kavuşursunuz23 Yorumla
Soran+1 yılamin canım amin madem aynı derdi paylasıyoruz sizde kavusun inşallah :(
- +1 yıl
Amin inşallah bütün bekleyenler muradına kavuşur. Bir söz vardır; Âşık dediğin derdini sevecek, çok mu düştün, Allah'tan isteyeceksin. . Seni O kaldırsın ki kimseler yıkamasın.
Hayırlı cumalar
Soran+1 yılçok güzel bir söz. vazgeçmemeliyiz. bunun acısı bile güzel:) içinde aşkım var :((
Aynı şeyi bende yaşıyorum seviyor anlamına geliyor unutamıyor
24 Yorumla
Soran+1 yılsen mi bakıyosun
Soran+1 yılanladım inşallah o anlama geliyodur:(
- Aşk İlişkileri konusunda 565 cevap paylaştı.
+1 yılBir şeyler hissettiğimden dolayı bakar. Her ne kadar unutmak istese de kalbinde az çok onun için bir şeyler olduğundan dolayı ya da tam tersi ondan ayrılmasından dolayı çok nefret ve kin beslediği anlamına da gelebilir.
10 Yorumla
+1 yılSeviyorsun. Özledim git ve konuş gurur bu zamana kadar kaynettirmektn başka Bişeye yaramadı
12 Yorumla
Soran+1 yılben seviyorum evet. beni terk etti o. görünce o bana uzunca baktı ve ben görmemiş gbi yaptım. konuşamam çünkü terkedildim. ama neden o kadar uzun baktı bilmiyorum
+1 yılBilimadamları tartışsa mesleği bırakır o derece bilinmez. :)
11 Yorumla
Soran+1 yılhahhsd:DF:
Yaptığı sadece umutlandirmak bazi insanlar kendilerini unutturmayi sevmezler aklinca sana seviyorum dusuncesi verip pesinden kosturmak kendini hatirlatmak.. sakin kendine oyle bir haksızlık yapma ayni sekilde gormezden gelmeye devam et.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Bakması anormal değil bakmaması anormal sonuçta yabancı birisi değilsin , sen onun eskiden sevdiği kızsın.
Eski güzel günler gelmiştir aklına70 Yorumla
+1 yılçünkü sıradan biri değilki geçmişinde sevdğin biri belkide çok sevdiğin delicesine aşık olduğun biri. bazen özlediğinde farkedilmek adına bakar insan..
20 YorumlaÇünkü ayrıldıktan sonra onu unuttugunu düşünmüş tür. oysaki karsısında görünce gözlerini gözlerinden alamamıştır onu ne kadar cok sevdigini bir kez daha anlamıs olur onu unutamıyacagını onsuz yaşayamayacagını anlamıs olur saatlerce gözlerine bakmak ister ama kız bunu anlamaz ona verdiği değeri anlamaz.
20 YorumlaSen görmezden gelseydin o sana uzun uzun bakacaktı.
Aşk bu işte "Kaçan kovalanır.."21 Yorumla
Soran+1 yılZaten ben gormezden geldim o bakti ama ayrilan da oydu neden bakti anlamadim
+1 yılBakar. Çünkü geçmişte onunla beraber yaşamış olduğu bir çok hatıraları vardır. Ve bunlar kolay kolay unutulacak şeyler değil. Acısıyla tatlısıyla bir aşk hayatı, bir ilişkisi olmuştur çünkü.
10 Yorumla
+1 yılmesaj at bakalım merhaba naber nasl gdyr falan yaz bakalm ne cevap verecek
11 Yorumla
Soran+1 yılyazmam ıııı
+1 yılacı tatlısı ile yaşanmışlıklar aşkın sevgin sayesinde onu görünce yaşadıkların sen ona bakarken görmezsin çünkü gözlerinin önünde filim şeridi gibi o yaşadıklarınız göz önüne gelir izlerken bu filim bitince bir bakmışsınız sevdiğiniz gitmiş
11 Yorumla
Soran+1 yılaahh ah
+1 yılbenim de öyle oldu hep. umursamıyordur çünkü kırgındır unutmaya çalışıyodur ama şunu bil ki eğer uzun uzun bakıyorsa bilki unutamıyordur. :))
11 Yorumla
Soran+1 yılöyle mi diyorsun:) kırgın olan benim, görmezden geldim. terk eden o, uzun uzun bakan o ;)
+1 yılYürüyen anılar ve en yakınınken birden en uzak olduğun kendinden bir parça. Normal ilişkiler yaşayan birinin etkilenmemesi mümkün değil.
13 Yorumla
Soran+1 yılayrıldı ama eşoleşek
Soran+1 yılo ayrıldı
- +1 yıl
Benimki de ayrilanlardan ama hic bakmiyo da zalumun kızı
+1 yılCani yanar netice itibari ile ya da bak ne olacak bu durum demek gibi gicik atmak icin davranilabilir neticede :)
20 Yorumlattam benim durumumçünkü ona karşı olan hislerin hala var
12 Yorumla
Soran+1 yılsende bakarmıydın görsen?
keşke leriniz vardır, belki leriniz vardır.. Sorgulamışsınızdır bazı şeyleri, dalıp gitmişsinizdir maziye..
10 Yorumla
+1 yılBelkide pismandır. , belkide. İlk adımı senden. Bekliyodur erkeklerin huyudurr.
115 Yorumla
Soran+1 yıloldu ya. o ayrıldı ilk adımı ben atıyım oldu
- +1 yıl
Ohoo. Sendee. Ne gururlu cıktınn. Yuzsuz olda. Arani duzelt ;)
Soran+1 yılreddedilmekten çok korkuyorum:(
Soran+1 yılyoksa görsem boynuna atlıcak vaziyetteyim
- +1 yıl
Sen gene bir . Dene. Olmazsaaa kendi. Bilir. Ama. Uzun uzun. Bakiyosaa. Cok pisman. Cocukca. Cekinmeler olabilir bir dene. Ara. konusamazsaan. mesaj at. İfade et kendinii.
Soran+1 yılya reddederse?
- +1 yıl
Etmicekdir. Hatta simdi at bence. Sende. Bizde. Rahatliyalimmm
Soran+1 yılaçıkçası biz aynı ünideyiz ama binalar farklı. tekrar karşılaşmayı bekliyorum. bu sefer bakıcam inşallah. gözlerinin taa en içine.. onun tepkisine göre hareket edicem.. yazamam çok isterim ama olmaz:(
- +1 yıl
Yinede. Sen. Bilirsin. Hersaniye. Acabalar. Olucana. Enazindan orenirsin. Tepkisini. Bakarak bisi halledemezsin
Soran+1 yıle sende yazz:/
- +1 yıl
Bence. Yazz. Bakarsin bolesi daha oyi olur.
Soran+1 yılcanım sende yazsana o zamannn
- +1 yıl
Benim. Atcak. bisiyim. Yook
Soran+1 yılneden o da bakıyomus ya sanaa
- +1 yıl
Bakamaz daha obiraz sıkar. Neyse :)
+1 yıluzun uzun baktığını bildiğine göre sende bakmışsın sanki. Başkaları mı söylüyor? Birleşin siz bence.
14 Yorumla
Soran+1 yılyan gözümle gördüm.. hani görürsün ya öyle anladın mı çaprazımdaydı. keşke birleşsek:(
- +1 yıl
oda öyle söylüyordur. Bakışmışsınız işte kız :) Git konuş seviyorsan gurur yapmayın. Nasıl anladım ama.
Soran+1 yılçok iyi anladın da bu gurur... reddedilmekten korkuyor:(
- +1 yıl
öyle gurur falan dersen hayatın saman döner. Git de ayaklarına kapan demiyorum tabi. Usülü ile bir girişimde bulun.
+1 yılValla ben yedi yirmi dört görüyorum ben fazla bakmam ama o cok bakıyor neden anlamış değilim
12 Yorumla
Soran+1 yılburdaki cevaplardan faydalanabilirsin:D
- +1 yıl
. d saol
+1 yılişte o an hayatının hem acı hemde en güzel anlarından biridir.
11 Yorumla
Soran+1 yılneden hem acı neden hem güzel
+1 yılsevginin gözü kör olsun sevgi işte her zaman onu düşünür görmek istersin yanında olmak sesini duymak aşk aşk aşk
11 Yorumla
Soran+1 yılabi neden ayrıldı o zaman:(
+1 yılBende bir yasanmislik vardir sonucta zamandi sevmissindir... ben anilarima bakarim iyisiyle kotusuyle. Garip bir ozlemde duyarim ama bu oyle yeniden felan anlaminda degil anilarinadir hersey. Ailenle yasadiklarin anilarin nasilsa buda oylee... 😊
00 Yorumla
+1 yıl10 Yorumlaİçinde sana karşı birşeyler vardır ki senden adım bekliyor ve onu fark etmeni istiyor ama sen sakın yüz verme kaçan kovalanır misali :)
13 Yorumla
Soran+1 yılben yuz vermesem o da vermicek nolceeek bölee :(
Soran+1 yılhadi inşallah :))))))))
+1 yılBenide bir cok kez reddeden kiz. Arada bakiyor anlamadim bende arkadaslar
10 YorumlaHalan icinde birseyler oldugundan veya bakiyormuki diye bakmaktan kaynaklaniyor
10 YorumlaValla benim ayrıldığım bütün kızanlar benden sonra bir evrim geçirdi bir yakışıklı oldu görünce bakıyorum nan diyorum ne sevgilim varmış bee =))
10 Yorumla
+1 yılanılarınız canlanıyor kötü oluyorsun onun da bakma umuduyla :/
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Coşkun Sabah'ın da yıllarca dediği gibi " Anılaaaarrrrrrrr!!! "
10 YorumlaGeçmiş günler gelir aklına acısıyla tatlısıyla herşeyi düşünür hatanın kendine kalan payını çıkarmaya çalışır ona bakarak
20 YorumlaEski sevgilimm olmadığı için yorum yok :) ama olsa da bakmazdım uzun uzun çünkü beni o derece etkiliyor olsa zaten eski olmazdı ömürlük olurdu :)
12 Yorumla
Soran+1 yıluzun uzun baktıgın kişi seni etkiliyor mu demektir
Insan oglu bu reddedilmek gbi gorur icine soz geciremez ve biraz daha baksa sallamasa yine sevdigini sanamaz
12 Yorumla
Soran+1 yıldaha açık yazabilirmisin
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeverek ayrılanlar bilirler ayrılığııı severek ayrılanlar yaşarlar pişmanlığııı:) Aklıma Aynanın bu şarkısı geldi..
12 Yorumla
Soran+1 yılgün gelir için yanar elin gider whatsapp mesajlarınaa, gün gelir beni anarsın gözün dalar uzaklara:D:D
Cevap sahibi+1 yılHuhuuuuuuuuuuuğ :))
Aşk İlişkileri konusunda 809 cevap paylaştı. Notunu verip rafa kaldirmisim ben onu tekrar sözlü yapmanin bir anlami yok.
10 Yorumla
+1 yılbaktıysa içinde bir pişmanlık var demek kararsız dönsem dönmesem
11 Yorumla
Soran+1 yılCesareti yok sanirim tepkimi bilemiyo
valla bende anlamıs degılım.. ama bu benım daha cok ıcımı yakıyor
10 Yorumlabir gun asklar biter hatiralar kalir.. kimi seversen sev hep hatirlartir..
23 Yorumla
Soran+1 yılahhh ah
Soran+1 yılevit:(
+1 yıleski anilari hatirliyorsun bilirir kez daha goz goze gelebilir miyiz hissi ile alakali bir sey olabilir
10 Yorumla
+1 yılhalen içinde sevgi duyguları var sevmeyen insan ilgilenmez bakmaz ama bakması duygularının devam ettiğini gösterir kararsız cesaretsiz korkar bağlanmak istemiyor gibi
10 Yorumlageçmisini yaşadıklarını hatırlar ve sonra vay be demekki bu kadar mış der bir ahh ahh çeker sonra hayatına bakar bu ölümle burun buruna geldiginde hayatın bir film şeridi gibi gecer ya aynı şey
10 Yorumla
+1 yılmutlu anlar aklına gelmiştir belki de çok özlemiştir özlem uzun baktırır :))
20 Yorumladeğişmiş mi diye bakarsın , hala bişey hissediyormuyum/hissediyor mu diye bakarsın , mutlu mu diye bakkarsın mutluysa gıcık olursun daha fazla bakarsın gıcık olunca a.. gç... dağıtmış iyi ki bitmiş diye teselli ararsın...
00 Yorumla
+1 yılAcitiyorsa gecmis, gecmemis demektir diye bir söz vardir. Ona bagli bir durum olabilir 😁
10 Yorumla
+1 yılaslında ona bakmaz onunla yasadığı anılara bakar geçmiş canlanır gözünün önünde bir film gibi bu filmi de kaçırmak istemez..
10 Yorumla
+1 yılSorunun çok basit bir cevabı var: özlediğin için..
10 Yorumlatipini gibtigim ben bununla mı sevgili olmuştum diye bakıyordur
01 Yorumla
Soran+1 yılhohohooho
- Devamını Gör (132)
Devamını Gör(177)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir insan eski sevgilisine, görmezden gelmesine rağmen neden uzun uzun bakar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar