Merhaba arkadaşlar. Bir insan eski sevgilisini neden stalklar? Siz olsanız neden yapardınız bunu? Unutamadığınızdan mı, hala onu merak ettiğinizden mi? Neden?
Biten bir ilişkinin ardından hala eski sevgiliyi stalklamanın sebebi nedir?
Biri stalk mı dedi?💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 Koştum yetiştim geldi soruya💃🏻💃🏻💃🏻
Bence ilk neden merak etmektir Benden sonra ne yaptı acaba? Bıraktığım yerden sonra hayatını ne kadar değiştirebilmiş diye merak ediyordur. İkinci neden ise özlemiş olmaktır.
özellikleri geceleri açılır o profiller, hesaplar acı ceke ceke’ iç çeke çeke bakılır.
3. Neden ise çekememektir. Eski olmasına rağmen kıskançlıktır.
”ayy onla mı görüşuyomuş ya daha düne kadar ölüp bitiyodu aşkım ayyy slk şey” falan denir içten içten. Kendi kemirir kemirir sayfayı kapatırsın.
4. Neden ise stalklamayı seviyor olmaktır. Hayalet gibi eskilerinin profilinde dolaşmayı severler bazıları.
Umursamıyor gibi görünsede arada bi girip bakmadan edemez. Hayatını kontrol altına tutmak ister.
5. Neden ise “hala elimin altında mı?, açık kapı var mı” sorularının cevabını aramak içindir.
6. Neden ise Fırsat kollamaktır. Fırsatını bulunca, örneğin; o sevgilisinden ayrılınca hemen yazmak boşluğu doldurmak.
Ahanda böylesi hazır olda beklerler. Boşluk bulunca da hemen yazarlar.
Aşkla kalın efenim. Ben başka sorulara koşayım.💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı.
Ya ona duyulan özlemdir ya da meraktan. Acaba benden hemen sonra bir başkasını buldu mu? Bulduysa buldu hala bakmanın alemi ne değil mi? İşte maalesef o merakı yok edemiyor insan.