Şimdi şöyle detay vericem...
Aramızda 5 yaş var. İlk tanıştığımızda o kadar manyak ve paronayak değildim. Yaşım küçük bile olsa olgun mantıklı konuşmasını bilen kafa zehir gibi biri gibi geliyormuşum ona. Çünkü o zamanlar o kadar umursamıyodum. Ama aylar geçtikce aşırı kıskanmaya,kuruntu,şüphe cocukca mantıksızca hareketler beraberinde getirdi... Şimdi aptal mısın sen kızım diyorum kıskansan bile belli etmeyeceksin takmıyacaksın.
Gayet güzelim,çokta beğeniyor,fiziğimde yerinde. Ha her şey güzellik değilse bile karakterimle onu etkileyip kendime özgüvenim olursa o zaten hayran kalır. Yani onu bıktıran değil huzur veren insan olmalıyım.. Bunları biliyorum da şu kıskançlığı atamıyorum...
Örneğin gerçekten kendine güvenen kadın,en ufacık şeyden kızlardan kıskanmaz. Ben onun sosyal medyada takip ettiklerine,onu favlayan beğenenlere kadar bakıp çıldırıyorum.
Örneğin sosyal medyada takılması bile rahatsız ediyor. Tweet atmasını her şeyini kıskanıyorum.
Örneğin böyle aşırı kavga ettikce kendimi yanında ezik hissediyorum.
Özellikle kızlar biraz motive eder misiniz şu kızcağınızı. :)
Aramızda 5 yaş var. İlk tanıştığımızda o kadar manyak ve paronayak değildim. Yaşım küçük bile olsa olgun mantıklı konuşmasını bilen kafa zehir gibi biri gibi geliyormuşum ona. Çünkü o zamanlar o kadar umursamıyodum. Ama aylar geçtikce aşırı kıskanmaya,kuruntu,şüphe cocukca mantıksızca hareketler beraberinde getirdi... Şimdi aptal mısın sen kızım diyorum kıskansan bile belli etmeyeceksin takmıyacaksın.
Gayet güzelim,çokta beğeniyor,fiziğimde yerinde. Ha her şey güzellik değilse bile karakterimle onu etkileyip kendime özgüvenim olursa o zaten hayran kalır. Yani onu bıktıran değil huzur veren insan olmalıyım.. Bunları biliyorum da şu kıskançlığı atamıyorum...
Örneğin gerçekten kendine güvenen kadın,en ufacık şeyden kızlardan kıskanmaz. Ben onun sosyal medyada takip ettiklerine,onu favlayan beğenenlere kadar bakıp çıldırıyorum.
Örneğin sosyal medyada takılması bile rahatsız ediyor. Tweet atmasını her şeyini kıskanıyorum.
Örneğin böyle aşırı kavga ettikce kendimi yanında ezik hissediyorum.
Özellikle kızlar biraz motive eder misiniz şu kızcağınızı. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar