Kadınlar sizce de fazla özgüvenli değil mi hadlerini aşmadilar mi?

Her şeyi başarabileceklerini zannediyorlar hem de acınacak halleri ortadayken. Hak ettiklerinin çok daha fazlasını vermedik mi onlara? O yüzden şimarmadilar mi? Hak ettiği tek muamele aşağilanmak olan bir hayvana fazla yem verirsen tepene binmez mi?

Kadınlar sizce de fazla özgüvenli değil mi hadlerini aşmadilar mi?
Cevapla